Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=имидж политический<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Акимов, Д. И. (доктор философии; кандидат социологических наук).
    Маркетинг личности и человеческого капитала / Д. И. Акимов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 109-113. - Бібліографія: С. 113 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
политический имидж -- имидж политический -- політичний імідж -- іміджеві заходи -- людський капітал -- маркетинг знаменитостей -- маркетинг личности -- маркетинг особистості -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- рейтинги -- репутация как социальный феномен -- репутація як соціальний феномен -- ринок праці -- рынок труда -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- технологии создания имиджа -- человеческий капитал -- шоу-бизнес
Анотація: У статті розглядаються такі найменш розроблені на сьогодні різновиди соціального маркетингу, як маркетинг особистості та маркетинг людського капіталу. Аналізуються специфіка та технології просування в соціальному та професійному середовищі в першу чергу таких особистостей, як політики та знаменитості із сфер культури, мистецтва, шоу-бізнесу.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)