Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=инклюзия<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Бондар, Віталій
(доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор науково-дослідного центру інклюзівної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова).
Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні? / В. Бондар, В. Синьов, В. Тищенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 8/9
. - С. 20-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
інклюзія
--
инклюзия
--
освітня інтеграція
--
образовательная интеграция
--
освітні рівні
--
образовательные уровни
--
форми навчання дітей
--
формы обучения детей
--
інклюзивні форми навчання
--
инклюзивные формы обучения
--
інклюзивне навчання
--
инклюзивное обучение
--
інклюзивна освіта
--
инклюзивное образование
--
діти с психофізичними порушеннями
--
дети с психофизическими нарушениями
--
моделі інклюзії
--
модели инклюзии
--
північноамериканська модель інклюзії
--
североамериканская модель инклюзии
--
особистісно орієнтована освітня інтеграція
--
личнличностно ориентированная образовательная технология
--
система диференційованих класів
--
система дифференцированных классов
--
основні класи
--
основные классы
--
інклюзивні класи
--
инклюзивные классы
--
класи компенсуючого і розвивального навчання
--
классы компенсирующего и развивающего обучения
--
соціально-педагогічні класи
--
социально-педагогические классы
--
зарубіжний досвід
Анотація:
Аналізуються проблеми, пов'язані з упровадженням в Україні інклюзивної форми навчання дітей з психофізичними порушеннями, яка базується на принципі рівних прав і можливостей у сфері освіти. Автори обгрунтовують необхідність розроблення вітчизняної моделі освітньої інтеграції учнів, яка б враховувала і досвід європейських країн з реалізації інклюзивної освіти, і здобутки спеціальної освіти України.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.5.pdf
Дод.точки доступу:
Синьов, Віктор (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор інституту корекційної педагогіки та психології імені М.П. Драгоманова); Тищенко, Владислав (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри логопедії ІКПП НПУ імені М.П. Драгоманова); Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, постанова Кабінету Міністрів №872 \о произв.\
Знайти схожі
>
2.
Дичківська, Ілона
(кандидат педагогічних наук; професор кафедри педагогіки і психології (дошкільної та корекційної)).
Інклюзивна практика в дитсадку: організаційна модель / І. Дичківська> // Дошкільне виховання. - 2014. -
№ 2
. - С. 5-9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.144.6
Рубрики:
Інклюзивна освіта
Инклюзивное образование
Кл.слова (ненормовані):
інклюзія
--
структура ДНЗ
--
ДНЗ
--
дошкільні навчальні заклади
--
предметно-розвивальне середовище
--
професіоналізм
--
професійна компетентність
--
консалтингові центри
--
служба ранньої допомоги
--
лекотека
--
інклюзивні групи
--
групи розвитку
--
методичне забезпечення
--
нормативне забезпечення
--
освітні плани
--
инклюзия
--
структура ДОУ
--
ДОУ
--
дошкольные образовательные учреждения
--
предметно-развивающая среда
--
профессионализм
--
профессиональная компетентность
--
консалтинговые центры
--
службы ранней помощи
--
инклюзивные группы
--
группы развития
--
методическое обеспечение
--
нормативное обеспечение
--
планы обучения
--
дети с особенными потребностями
--
діти з особливими потребами
--
инклюзивные детсады
--
інклюзивні дитсади
Анотація:
Присвячено проблемі навчання й виховання дітей з особливими потребами у дошкільних навчальних закладах. Висвітлено організацію структурних підрозділів інклюзивного дитсадка та розглянуто мету, завдання і зміст роботи кожного з них. Визначено та проаналізовано чинники реалізації інклюзивної практики в дитсадку.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_2\4.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Знайти схожі
>
3.
Авдусенко, Людмила
(вчитель початкових класів вищої категорії).
Цінності інклюзивної освіти / Л. Авдусенко> // Початкова школа. - 2018. -
№ 2
. - С. 61. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373.3-056.2/.3
Рубрики:
Початкова школа
Начальная школа
Інклюзивна освіта
Инклюзивное образование
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа
--
начальная школа
--
інклюзія
--
инклюзия
--
інклюзивна освіта
--
инклюзивное образование
--
педагогічний досвід
--
педагогический опыт
--
діти з особливими потребами
--
дети с особыми потребностями
--
особливі освітні потреби
--
особые образовательные потребности
--
діти з вадами слуху
--
дети с нарушениями слуха
--
заїкання
--
заикание
--
артикуляційна гімнастика
--
артикуляционная гимнастика
--
мовна віршована розминка
--
языковая стихотворная разминка
--
педагогический опыт
--
педагогічний досвід
Анотація:
Викладається педагогічний досвід щодо впровадження інклюзивної освіти в загальноосвітній школі. Наводяться приклади роботи з дітьми з важкими формами заїкання та вадами слуху в початковій школі. Акцентується увага на використанні в учбовій діяльності артикуляційної гімнастики. Надаються приклади мовної віршованої розминки.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Почат_шк_2018_2\24.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка
Знайти схожі
>
4.
Захарченко, Н. В.
Фінансова інклюзія для підвищення добробуту населення та економічного зростання держави / Н. В. Захарченко> // Фінанси України. - 2020. -
№ 6
. - С. 105-116 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - DOI: https://doi.org/10.33763/finukr2020.06.105
УДК
336:338.24
Рубрики:
Фінанси
Финансы
Економіка
Экономика
Кл.слова (ненормовані):
фінансова інклюзія
--
финансовая
инклюзия
--
фінансова грамотність
--
финансовая грамотность
--
фінансова культура
--
финансовая культура
--
фінансові послуги
--
финансовые услуги
--
фінансові технології
--
финансовые технологии
--
економічне зростання
--
экономический рост
--
мобілізація заощаджень
--
мобилизация сбережений
Перейти к внешнему ресурсу:
DOI
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
>
5.
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Могильова, Н. М.
Еволюція організаційно-педагогічної діяльності з дітьми з різними феноменами відхилення в розвитку за медичними діагнозами / Н. М. Могильова, С. В. Сарнацький> //
Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во Східноукр. нац. ун-ту ім. В. Даля, 2020. -
Вип. 1 (94)
: Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 182-191. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
376-056
Рубрики:
Освіта
Образование
Кл.слова (ненормовані):
педагогіка
--
педагогика
--
освіта
--
образование
--
психологія
--
психология
--
спеціальна освіта
--
специальное образование
--
інклюзія
--
инклюзия
--
моральне лікування
--
моральное лечение
--
норма
--
патологія
--
патология
Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Сарнацький, С. В.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)