Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=инклюзия<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Бондар, Віталій (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор науково-дослідного центру інклюзівної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова).
    Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні? / В. Бондар, В. Синьов, В. Тищенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 20-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
інклюзія -- инклюзия -- освітня інтеграція -- образовательная интеграция -- освітні рівні -- образовательные уровни -- форми навчання дітей -- формы обучения детей -- інклюзивні форми навчання -- инклюзивные формы обучения -- інклюзивне навчання -- инклюзивное обучение -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- діти с психофізичними порушеннями -- дети с психофизическими нарушениями -- моделі інклюзії -- модели инклюзии -- північноамериканська модель інклюзії -- североамериканская модель инклюзии -- особистісно орієнтована освітня інтеграція -- личнличностно ориентированная образовательная технология -- система диференційованих класів -- система дифференцированных классов -- основні класи -- основные классы -- інклюзивні класи -- инклюзивные классы -- класи компенсуючого і розвивального навчання -- классы компенсирующего и развивающего обучения -- соціально-педагогічні класи -- социально-педагогические классы -- зарубіжний досвід
Анотація: Аналізуються проблеми, пов'язані з упровадженням в Україні інклюзивної форми навчання дітей з психофізичними порушеннями, яка базується на принципі рівних прав і можливостей у сфері освіти. Автори обгрунтовують необхідність розроблення вітчизняної моделі освітньої інтеграції учнів, яка б враховувала і досвід європейських країн з реалізації інклюзивної освіти, і здобутки спеціальної освіти України.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.5.pdf

Дод.точки доступу:
Синьов, Віктор (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор інституту корекційної педагогіки та психології імені М.П. Драгоманова); Тищенко, Владислав (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри логопедії ІКПП НПУ імені М.П. Драгоманова); Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, постанова Кабінету Міністрів №872 \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Дичківська, Ілона (кандидат педагогічних наук; професор кафедри педагогіки і психології (дошкільної та корекційної)).
    Інклюзивна практика в дитсадку: організаційна модель / І. Дичківська // Дошкільне виховання. - 2014. - № 2. - С. 5-9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.144.6
Рубрики: Інклюзивна освіта
   Инклюзивное образование

Кл.слова (ненормовані):
інклюзія -- структура ДНЗ -- ДНЗ -- дошкільні навчальні заклади -- предметно-розвивальне середовище -- професіоналізм -- професійна компетентність -- консалтингові центри -- служба ранньої допомоги -- лекотека -- інклюзивні групи -- групи розвитку -- методичне забезпечення -- нормативне забезпечення -- освітні плани -- инклюзия -- структура ДОУ -- ДОУ -- дошкольные образовательные учреждения -- предметно-развивающая среда -- профессионализм -- профессиональная компетентность -- консалтинговые центры -- службы ранней помощи -- инклюзивные группы -- группы развития -- методическое обеспечение -- нормативное обеспечение -- планы обучения -- дети с особенными потребностями -- діти з особливими потребами -- инклюзивные детсады -- інклюзивні дитсади
Анотація: Присвячено проблемі навчання й виховання дітей з особливими потребами у дошкільних навчальних закладах. Висвітлено організацію структурних підрозділів інклюзивного дитсадка та розглянуто мету, завдання і зміст роботи кожного з них. Визначено та проаналізовано чинники реалізації інклюзивної практики в дитсадку.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_2\4.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Знайти схожі

3.


    Авдусенко, Людмила (вчитель початкових класів вищої категорії).
    Цінності інклюзивної освіти / Л. Авдусенко // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 61. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Інклюзивна освіта

   Инклюзивное образование

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- інклюзія -- инклюзия -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- педагогічний досвід -- педагогический опыт -- діти з особливими потребами -- дети с особыми потребностями -- особливі освітні потреби -- особые образовательные потребности -- діти з вадами слуху -- дети с нарушениями слуха -- заїкання -- заикание -- артикуляційна гімнастика -- артикуляционная гимнастика -- мовна віршована розминка -- языковая стихотворная разминка -- педагогический опыт -- педагогічний досвід
Анотація: Викладається педагогічний досвід щодо впровадження інклюзивної освіти в загальноосвітній школі. Наводяться приклади роботи з дітьми з важкими формами заїкання та вадами слуху в початковій школі. Акцентується увага на використанні в учбовій діяльності артикуляційної гімнастики. Надаються приклади мовної віршованої розминки.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_2\24.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

4.


    Захарченко, Н. В.
    Фінансова інклюзія для підвищення добробуту населення та економічного зростання держави / Н. В. Захарченко // Фінанси України. - 2020. - № 6. - С. 105-116 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - DOI: https://doi.org/10.33763/finukr2020.06.105
УДК
Рубрики: Фінанси
   Финансы

   Економіка

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
фінансова інклюзія -- финансовая инклюзия -- фінансова грамотність -- финансовая грамотность -- фінансова культура -- финансовая культура -- фінансові послуги -- финансовые услуги -- фінансові технології -- финансовые технологии -- економічне зростання -- экономический рост -- мобілізація заощаджень -- мобилизация сбережений

Перейти к внешнему ресурсу: DOI

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

5.


Східноукраїнський національний університет імені В. Даля

    Могильова, Н. М.
    Еволюція організаційно-педагогічної діяльності з дітьми з різними феноменами відхилення в розвитку за медичними діагнозами / Н. М. Могильова, С. В. Сарнацький // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во Східноукр. нац. ун-ту ім. В. Даля, 2020. - Вип. 1 (94): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 182-191. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- педагогика -- освіта -- образование -- психологія -- психология -- спеціальна освіта -- специальное образование -- інклюзія -- инклюзия -- моральне лікування -- моральное лечение -- норма -- патологія -- патология


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Сарнацький, С. В.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)