Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=инновации в туризме<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Іє, Шань-Пао (доцент; Університет Ай-Шоу; м.Коахсюнг; Тайвань).
    Інноваційний менеджмент у сфері туризму : аналіз середи фунціонування / Ш. -П. Ие // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 381-387 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(5КИТ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма, 2008-2010 гг.

   Економіка туризму, 2008-2010 рр.

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
анализ среды функционирования -- аналіз середовища функціонування -- туристичні послуги -- туристические услуги -- аналіз продуктивності -- анализ продуктивности -- аналіз за Малмквістом -- анализ по Малмквісту -- инновации в туризме -- інновації в туризме -- инновационный менеджмент -- інноваційний менеджмент
Анотація: Показано, що туристичний бізнес, крім безпосередньої мандрівки, пропонує такоє такі послуги, як візова пдтримка, бронювання житла тощо. Після відміни контролю виїзду за кордон у 1988 р. туристичний бізнес на Тайвані став стрімко розвиватися. Однак, оскільки акцент бізнесмени роблять переважно на прибутку, агресивна цінова конкуренція за низької якості послуг стали постійним явищем. В умовах конкуренції на ринку підвищення якості послуг та посилення позиції інноваційного менеджменту стали ключовими завданнями. Використовуючи звітні дані туристичних фірм Тайваню за 2008-2010 рр., проаналізовано середовище функціонування та аналіз продуктивності за Малмквістом. Проведено оцінювання загальної ефективності, технічної ефективності та ефективності від масштабу для 10 ключових гравців на туристичному ринку Тайуваню. За результатами аналізу розроблено рекомендації для турфірми щодо інноваційного менеджменту та підвищення ефективності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Гладинець, Н. І. (аспірант кафедри публічного управління та гуманітарних наук Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв).
    Щодо інноваційних методів управління підприємствами туристичної індустрії [Текст] / Н. І. Гладинець // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 9. - С. 101-104 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.433(4УКР)г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма, 2006-2015 гг.

   Економіка туризму, 2006-2015 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственная поддержка -- державна підтримка -- теория стратегического планирования -- теорія стратегічного планування -- малые туристическое предпринимательство -- малі туристичні підприємства -- малый бизнес -- малий бізнес -- отличительные особенности -- відмінні особливості -- инновации в туризме -- інновації в туризмі -- реструктуризация предприятий -- реструктуризація підприємств -- туристическая индустрия -- туристична індустрія -- туристичні потоки -- управленческие методы -- управлінські методи
Анотація: Розглянуто особливості управління туристичними підприємствами в Україні, наголошено на важливості державної підтримки розвитку малого туристичного бізнесу, а також визначено доцільність використання інноваційних методів управління підприємств індустрії туризму.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

3.


    Чобаль, Л. Ю. (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту туристичного та готельно-ресторанного бізнесу Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Організаційні аспекти розвитку сільського туризму в Україні [Текст] / Л. Ю. Чобаль // Формування ринков. відносин в Укр : Збірник наукових праць. - 2017. - № 6. - С. 85-89. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКА
УДК
ББК 65.433(4УКР)в-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
агроусадьбы -- агросадиби -- АПК -- зеленый туризм -- зелений туризм -- информационная политика туризма -- інформаційна політика туризму -- кластеризация в туризмі -- кластеризація в туризмі -- инновации в туризме -- інновації в туризме -- потребители туристических услуг -- споживачі туристичних послуг -- предпринимательство в туризме -- підприємництво в туризмі -- ресурсное обеспечение зеленого туризма -- ресурсне забезпечення зеленого туризму -- рынок туристических услуг -- ринок туристичних послуг -- сельский зеленый туризм -- сільський зелений туризм -- сельский туризм -- сільський теризм -- социально-экономические условия -- соціально-економічні умови -- терминология -- термінологія -- туристические кластеры -- туристичні кластери -- туристический маркетинг -- туристичний маркетинг -- экономическая эффективность сельского туризма -- економічна ефективність сільського туризму
Анотація: Розглянуто вигоди туристичної фірми від правильного розуміння споживачів. Дано трактування поняття «туристичний маркетинг». Виокремлено три основні функції, які може виконувати маркетинг в сільському зеленому туризмі, зокрема: 7) налагодження контактів з туристами; 2) розвиток галузі: 3) контроль. Охарактеризована залежність рівня ефективності агросадиби від соціально-економічних умов, розвиненості інфраструктури і привабливості населеного пункту. Наведено визначення поняття «туристичний кластер» як об'єднання організацій та господарств, взаємопов'язаних в розвитку туристичного продукту на сільських територіях.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Спілка сприяння розвитку сільського зеленого туризму \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)