Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=испанский язык<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


   
    Методичні рекомендації щодо підготовки до зовнішнього оцінювання з іноземної мови (англійська, німецька, французька, іспанська) // Іноземні мови. - 2008. - № 4. - С. 19-28
УДК
Рубрики: Высшее образование
   Иностранные языки

   Вища освіта

   Іноземні мови

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- иностранные языки -- тестирование -- английский язык -- немецкий язык -- французский язык -- испанский язык -- вища освіта -- іноземні мови -- тестування -- англійська мова -- німецька мова -- французька мова -- испанська мова
Анотація: Приклади завдань.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.01.2009р. Інв.2261ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов інституту педагогіки НАПН України).
    Засоби формування іншомовної комунікативної компетенції у змісті шкільних підручників з іноземних мов / В. Редько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 23-32 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
теорія вправ -- теория упражнений -- комунікативно-діяльнісний підхід -- коммуникативно-деятельностный подход -- вивчання іноземних мов -- изучение иностранных языков -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- шкільні підручники -- школьные учебники -- іншомовні комунікативні компетенції -- иноязычные коммуникативные компетенции -- ситуації спілкування -- ситуации общения -- испанский язык -- іспанська мова
Анотація: Розглядається теорія вправ як важливих засобів навчання іноземних мов. Відповідно до комунікативно-діяльнісного підходу автор створює моделі формування іншомовної комунікативної компетенції у говорінні, аудіюванні, читанні, письмі, які використовуються у змісті шкільних підручників з іспанської мови.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Пелипенко, О. А.
    Засоби номінації малих сукупностей в українській та іспанській мовах / О. А. Пелипенко // Мовознавство. - 2016. - № 3. - С. 41-49 : рис. - Примітки посторінкові : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
испанский язык -- іспанська мова -- кількісна лексика -- количественная лексика -- малі сукупності -- маленькие совокупности -- засоби номінації -- средства номинации -- неозначено-мала кількість -- неопределенно-малое количество -- контрастивна лексикологія -- контрастивная лексикология -- номинация -- номінація -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Дається опис мовних засобів позначення малих сукупностей в українській та іспанській мовах на матеріалі художньої прози та періодики.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Мовознавство_2016_3\4.pdf

Знайти схожі

4.


    Купріянов, Є. В.
    Лексична неоднозначність іспанських мовних одиниць як об'єкт теорії семантичних станів / Є. В. Купріянов, В. А. Широков // Мовознавство. - 2016. - № 6. - С. 48-56. - Примітки посторінкові. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
испанский язык -- іспанська мова -- комп'ютерна лексикографія -- компьютерная лексикография -- лексика -- лексическая семантика -- лексична семантика -- мовна гра -- семантика -- семантическое состояние -- семантичний стан -- языковая игра
Анотація: Присвячена проблемі формального моделювання лексичних неоднозначностей іспанських мовних одиниць. Розглянуто й описано механізми утворення неоднозначностей через застосування теорії семантичних станів, розроблену в Українському мовно-інформаційному фонді HAH України. Визначено компоненти семантичних станів іспанського слова, які породжують лексичну неоднозначність, та виведено відповідні формальні моделі й опису.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Мовознавство_2016_6\5.pdf

Дод.точки доступу:
Широков, В. А.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)