Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=когнітивний компонент<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Мартиненко, Світлана (проректор із соціально-гуманітарних питань Київського університету імені Бориса Грінченка; професор кафедри теорії та історії педагогіки; доктор педагогічних наук).
    Когнітивний компонент як складова моделі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності / С. Мартиненко, Н. Чернігівська // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 7/8. - С. 44-50. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- педагогічна освіта -- вчителі іноземної мови -- підготовка вчителів -- знання -- система знання -- когнітивний компонент -- самоосвітня діяльність -- самоосвіта -- іноземні мови -- высшее образование -- педагогическое образование -- учителя иностранных языков -- подготовка учителей -- знания -- система знаний -- когнитивный компонент -- самообразовательная деятельность -- самообразование -- иностранные языки
Анотація: Визначено сутність та складові моделі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності та її компоненти; виявлено структуру та зміст когнітивного компоненту. Автори роблять висновок, що оволодіння когнітивним компонентом передбачає наявність у студентів системи знань про самоосвітню діяльність та вміння їх застосовувати.


Дод.точки доступу:
Чернігівська, Наталія (старший викладач кафедри практики і методики навчання англійської мови Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Чернігівська, Наталія (старший викладач кафедри практики і методики навчання англійської мови Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка; кандидат педагогічних наук).
    Проблема готовності майбутніх учителів іноземної мови до самоосвітньої діяльності: визначення критеріїв, показників та рівнів / Н. Чернігівська // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 11. - С. 64-70 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вища педагогічна освіта -- высшее педагогическое образование -- вчителі іноземної мови -- учителя иностранного языка -- самостійна діяльність вчителів -- самостоятельная деятельность учителей -- критерії готовності до самосвітньої діяльності -- кркритерии готовности к самообразовательной деятельности деятельности -- компоненти готовності -- компоненты готовности -- мотиваційний компонент -- мотивационный компонент -- когнітивний компонент -- когнитивный компонент -- операційний компонент -- операционый компонент -- рефлексивний компонент -- рефлексивный компонент
Анотація: Наводяться підходи до визначення критеріїв, показників та рівнів готовності майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності. Встановлено відповідність рівнів європейської шкали трансферу кредитів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_11\ст.7.pdf

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Штригаль, Д. В. (кандидат медичних наук; доцент кафедри загальної і практичної психології Харківського національного університету внутрішніх справ).
    Особливості самоактуалізації чоловіків з різним рівнем усвідомленості батьківства / Д. В. Штригаль // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 49-53. - (Психологія сім'ї). - Бібліогр. наприкінці ст., 17 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психологія сім'ї
   Психология семьи

Кл.слова (ненормовані):
усвідомленість батьківства -- осознанность отцовства -- самоактуалізація чоловіків -- самоактуализация мужчин -- батьківство -- родительство -- складові батьківства -- составляющие родительства -- когнітивний компонент -- когнитивный компонент -- поведінковий компонент -- поведенческий компонент -- емоційний компонент -- эмоциональный компонент -- методи досліджень -- методы исследований
Анотація: Зроблено спробу вивчення суб'єктивно-психологічних чинників усвідомленного батьківства, а саме - самоактуалізації.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Свідоме батьківство, методика \о произв.\; Усвідомлене батьківство, опитувальник \о произв.\; Самоактуалізаційний тест \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Запасникова, Олена (директор).
    Виховання старшокласників як суб`єктів соціальної сфери життя громадянського суспільства / О. Запасникова, О. Лівенцев // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 12. - С. 56-60 : портр.; а-фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
суб`єкт громадянського суспільства -- субъект гражданского общества -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- когнітивний компонент -- когнитивный компонент -- морально-ціннісний компонент -- морально-ценностный компонент -- особистісний компонент -- личностный компонент -- діяльнісний компонент -- деятельностный компонент -- социальная компетентность -- соціальна компетентність -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии
Анотація: Висвітлюються хід та основні результати дослідно-експериментальної роботи педагогічного колективу Новоазовської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Новоазовської районної ради Донецької області з проблеми розвитку соціальної компетентності старшокласників як зростаючих суб`єктів громадянського суспільства. Зазначається, що пріоритетною умовою ефективного виховання досліджуваного феномену педагогічний колектив вважає доцільне і оптимальне використання інформаційно-комунікаційних та інших інноваційних технологій.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Лівенцев, Олександр (заступник директора); Новоазовська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Донецької області \о ней\

Знайти схожі

5.


    Коваленко, О. Г. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри психології Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка; докторант Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Міжособистісне спілкування як компонент психічної діяльності у похилому віці / О. Г. Коваленко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 61-65 : рис. - (Геронтопсихологія). - Бібліогр. наприкінці ст., 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психологія особистості
   Психология личности

Кл.слова (ненормовані):
психология старения -- психологія старіння -- психическая деятельность -- психічна діяльність -- пожилой возраст -- літній вік -- межличностные общения -- міжособистісні спілкування -- структура психической деятельности -- структура психічної діяльності -- эмоциональное состояние -- емоційний стан -- коррекция эмоциональных состояний -- корекція емоційних станів -- эмоциональный компонент -- емоційний компонент -- когнитивный компонент -- когнітивний компонент -- поведенческий компонент -- поведінковий компонент -- психічна діяльність -- психическая деятельность
Анотація: Розглянуто особливості міжособистісного спілкування як важливого компоненту психічної діяльності в похилому віці. Проаналізовано структуру міжособистісного спілкування цих осіб, його функції, засоби, результати, сфери, чинники та механізми. Обґрунтовано методичні аспекти дослідження особливостей міжособистісного спілкування осіб похилого віку.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\11.pdf
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

6.


    Бех, Іван (академік НАПН України; директор).
    Компонентна технологія сходження особистості до духовних цінностей / І. Бех // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 5-10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Моральне виховання

   Моральное воспитание

Кл.слова (ненормовані):
виховання духовності -- воспитание духовности -- духовна самооцінка -- духовная самооценка -- духовна самоцінність -- духовная самоценность -- виховні технології -- технологии воспитания -- компонетно-процесуальна технологія -- компонентно-процессуальная технология -- когнітивний компонент -- когнитивный компонент -- емоційно-ціннісний компонент -- эмоционально-ценностный компонент -- чинники емоційно-ціннісного компоненту -- факторы эмоционально-ценностного компонента -- компонент довільного імпульсу -- компонент произвольного импульса -- поведінкого-праксичний компонент -- поведенческо-праксичный компонент -- самоціннісний компонент -- самоцинностный компонент
Анотація: Розглядається компонетно-процесуальна технологія, реалізація якої передбачає свідоме привласнення вихованцем певної духовної цінності. Запропонована виховна технологія сприяє усвідомленню зростаючою особистістю мети бажання, не пов’язаного з її нижчою природою, а наближає до високої духовності. Вперше розкриті умови, за яких вихованець прямуватиме до духовності, не зустрічаючи відкритого зовнішнього тиску.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\3.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)