Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=когнітивний компонент<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Мартиненко, Світлана
(проректор із соціально-гуманітарних питань Київського університету імені Бориса Грінченка; професор кафедри теорії та історії педагогіки; доктор педагогічних наук).
Когнітивний
компонент
як складова моделі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності / С. Мартиненко, Н. Чернігівська> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. -
№ 7/8
. - С. 44-50. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
педагогічна освіта
--
вчителі іноземної мови
--
підготовка вчителів
--
знання
--
система знання
--
когнітивний
компонент
--
самоосвітня діяльність
--
самоосвіта
--
іноземні мови
--
высшее образование
--
педагогическое образование
--
учителя иностранных языков
--
подготовка учителей
--
знания
--
система знаний
--
когнитивный
компонент
--
самообразовательная деятельность
--
самообразование
--
иностранные языки
Анотація:
Визначено сутність та складові моделі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності та її
компонент
и; виявлено структуру та зміст когнітивного
компонент
у. Автори роблять висновок, що оволодіння когнітивним
компонент
ом передбачає наявність у студентів системи знань про самоосвітню діяльність та вміння їх застосовувати.
Дод.точки доступу:
Чернігівська, Наталія (старший викладач кафедри практики і методики навчання англійської мови Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Чернігівська, Наталія
(старший викладач кафедри практики і методики навчання англійської мови Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка; кандидат педагогічних наук).
Проблема готовності майбутніх учителів іноземної мови до самоосвітньої діяльності: визначення критеріїв, показників та рівнів / Н. Чернігівська> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 11
. - С. 64-70 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
вища педагогічна освіта
--
высшее педагогическое образование
--
вчителі іноземної мови
--
учителя иностранного языка
--
самостійна діяльність вчителів
--
самостоятельная деятельность учителей
--
критерії готовності до самосвітньої діяльності
--
кркритерии готовности к самообразовательной деятельности деятельности
--
компонент
и готовності
--
компонент
ы готовности
--
мотиваційний
компонент
--
мотивационный
компонент
--
когнітивний
компонент
--
когнитивный
компонент
--
операційний
компонент
--
операционый
компонент
--
рефлексивний
компонент
--
рефлексивный
компонент
Анотація:
Наводяться підходи до визначення критеріїв, показників та рівнів готовності майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності. Встановлено відповідність рівнів європейської шкали трансферу кредитів.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_11\ст.7.pdf
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Штригаль, Д. В.
(кандидат медичних наук; доцент кафедри загальної і практичної психології Харківського національного університету внутрішніх справ).
Особливості самоактуалізації чоловіків з різним рівнем усвідомленості батьківства / Д. В. Штригаль> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. -
№ 11
. - С. 49-53. - (Психологія сім'ї). - Бібліогр. наприкінці ст., 17 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
15.81.65
УДК
159.99
Рубрики:
Психологія сім'ї
Психология семьи
Кл.слова (ненормовані):
усвідомленість батьківства
--
осознанность отцовства
--
самоактуалізація чоловіків
--
самоактуализация мужчин
--
батьківство
--
родительство
--
складові батьківства
--
составляющие родительства
--
когнітивний
компонент
--
когнитивный
компонент
--
поведінковий
компонент
--
поведенческий
компонент
--
емоційний
компонент
--
эмоциональный
компонент
--
методи досліджень
--
методы исследований
Анотація:
Зроблено спробу вивчення суб'єктивно-психологічних чинників усвідомленного батьківства, а саме - самоактуалізації.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Дод.точки доступу:
Свідоме батьківство, методика \о произв.\; Усвідомлене батьківство, опитувальник \о произв.\; Самоактуалізаційний тест \о произв.\
Знайти схожі
>
4.
Запасникова, Олена
(директор).
Виховання старшокласників як суб`єктів соціальної сфери життя громадянського суспільства / О. Запасникова, О. Лівенцев> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 12
. - С. 56-60 : портр.; а-фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
суб`єкт громадянського суспільства
--
субъект гражданского общества
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
когнітивний
компонент
--
когнитивный
компонент
--
морально-ціннісний
компонент
--
морально-ценностный
компонент
--
особистісний
компонент
--
личностный
компонент
--
діяльнісний
компонент
--
деятельностный
компонент
--
социальная компетентность
--
соціальна компетентність
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
информационно-коммуникационные технологии
Анотація:
Висвітлюються хід та основні результати дослідно-експериментальної роботи педагогічного колективу Новоазовської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Новоазовської районної ради Донецької області з проблеми розвитку соціальної компетентності старшокласників як зростаючих суб`єктів громадянського суспільства. Зазначається, що пріоритетною умовою ефективного виховання досліджуваного феномену педагогічний колектив вважає доцільне і оптимальне використання інформаційно-комунікаційних та інших інноваційних технологій.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Лівенцев, Олександр (заступник директора); Новоазовська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Донецької області \о ней\
Знайти схожі
>
5.
Коваленко, О. Г.
(кандидат психологічних наук; доцент кафедри психології Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка; докторант Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
Міжособистісне спілкування як
компонент
психічної діяльності у похилому віці / О. Г. Коваленко> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. -
№ 2
. - С. 61-65 : рис. - (Геронтопсихологія). - Бібліогр. наприкінці ст., 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ
15.31.41
УДК
159.922.63
Рубрики:
Психологія особистості
Психология личности
Кл.слова (ненормовані):
психология старения
--
психологія старіння
--
психическая деятельность
--
психічна діяльність
--
пожилой возраст
--
літній вік
--
межличностные общения
--
міжособистісні спілкування
--
структура психической деятельности
--
структура психічної діяльності
--
эмоциональное состояние
--
емоційний стан
--
коррекция эмоциональных состояний
--
корекція емоційних станів
--
эмоциональный
компонент
--
емоційний
компонент
--
когнитивный
компонент
--
когнітивний
компонент
--
поведенческий
компонент
--
поведінковий
компонент
--
психічна діяльність
--
психическая деятельность
Анотація:
Розглянуто особливості міжособистісного спілкування як важливого
компонент
у психічної діяльності в похилому віці. Проаналізовано структуру міжособистісного спілкування цих осіб, його функції, засоби, результати, сфери, чинники та механізми. Обґрунтовано методичні аспекти дослідження особливостей міжособистісного спілкування осіб похилого віку.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\11.pdf
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Знайти схожі
>
6.
Бех, Іван
(академік НАПН України; директор).
Компонент
на технологія сходження особистості до духовних цінностей / І. Бех> // Початкова школа. - 2018. -
№ 1
. - С. 5-10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.4
Рубрики:
Початкова школа
Начальная школа
Моральне виховання
Моральное воспитание
Кл.слова (ненормовані):
виховання духовності
--
воспитание духовности
--
духовна самооцінка
--
духовная самооценка
--
духовна самоцінність
--
духовная самоценность
--
виховні технології
--
технологии воспитания
--
компонетно-процесуальна технологія
--
компонент
но-процессуальная технология
--
когнітивний
компонент
--
когнитивный
компонент
--
емоційно-ціннісний
компонент
--
эмоционально-ценностный
компонент
--
чинники емоційно-ціннісного
компонент
у
--
факторы эмоционально-ценностного
компонент
а
--
компонент
довільного імпульсу
--
компонент
произвольного импульса
--
поведінкого-праксичний
компонент
--
поведенческо-праксичный
компонент
--
самоціннісний
компонент
--
самоцинностный
компонент
Анотація:
Розглядається компонетно-процесуальна технологія, реалізація якої передбачає свідоме привласнення вихованцем певної духовної цінності. Запропонована виховна технологія сприяє усвідомленню зростаючою особистістю мети бажання, не пов’язаного з її нижчою природою, а наближає до високої духовності. Вперше розкриті умови, за яких вихованець прямуватиме до духовності, не зустрічаючи відкритого зовнішнього тиску.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Почат_шк_2018_1\3.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)