Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=кольор упаковки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Жарська, І. О. (кандидат економічних наук).
    Упаковка як фактор впливу на рішення про покупку продукції / І. О. Жарська, Ю. І. Озмітель // Упаковка. - 2016. - № 2. - С. 37-41 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 36
Рубрики: Пищевые производства
   Общие вопросы пищевых производств

   Харчові виробництва

   Загальні питання харчових виробництв

Кл.слова (ненормовані):
упаковка продукции -- упаковка продукції -- потребительская продукция -- споживча продукція -- дизайн упаковки -- цвет упаковки -- кольор упаковки -- потребители продуктов питания -- споживачі продуктів харчування -- критерии выбора продукции -- критерії відбіру продукції -- факторы влияния на выбор продуктов питания -- фактори впливу на вибір продуктів харчування -- кластерный анализ -- кластерний аналіз -- группировка потребителей -- групування споживачів
Анотація: До Другої світової війни вважали, що упаковку можна використовувати виключно для захисту продуктів від пошкодження під час їх зберігання, транспортування та розподілу. Після війни компанії, які були зацікавлені у маркетингових дослідженнях, почали розмірковувати над тим, як зробити свою продукцію більш привабливою і знайти нові канали для її просування. У результаті виробники знайшли те, що шукали, - упаковка стала невід'ємним елементом маркетингових бізнес-стратегій.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Упаковка_2016_2\13.pdf

Дод.точки доступу:
Озмітель, Ю. І.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)