Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=коммуникативная кампания<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Окландер, Тетяна
(кандидат економічних наук; Одеський національний політехнічний університет).
Методика IMT: підвищення ефективності маркетингових комунікацій / Т. Окландер, І. Окландер> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 57-60 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
методика IMT
--
маркетингові комунікації
--
маркетингові ризики
--
результативність реклами
--
ефективність реклами
--
економічна теорія
--
економічне моделювання
--
рекламна кампанія
--
комунікативна компанія
--
маркетингові комунікації
--
маркетингові ризики
--
результативность рекламы
--
эффективность рекламы
--
экономическая теория
--
экономическое моделирование
--
рекламная
кампания
--
коммуникативная
кампания
--
маркетинговые риски
Анотація:
Запропоновано методику ІМТ як інструмент розробки комунікативної стратегії, вибору адекватних рекламних носіїв, кількісної оцінки результативності комунікативного впливу на потенційних покупців. Методика ІМТ має таки переваги: ефективність маркетингових комунікацій може визначатися як при здійсненні комунікативного впливу, так і після його закінчення; враховуються тільки ті зміни обсягів продажів, які пов'язані з проведенням комунікативної кампанії; висока достовірність отриманої інформації.
Дод.точки доступу:
Окландер, Ігор (кандидат економічних наук)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)