Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=коммуникативное сотрудничество<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Карий, Олег Ігорович
(доктор економічних наук; доцент; завідувач кафедри менеджменту організацій Інституту економіки і менеджменту Національного університету «Львівська політехніка»).
Маркетинг взаємовідносин у діяльності автотранспортних підприємств [Текст] : потреба в налагодженні взаєморозуміння з клієнтом / О. І. Карий, Г. В. Подвальна> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 10
. - С. 149-158 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.138
ББК
65.37г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика транспорта
Економіка транспорту
Автомобільний транспорт
Кл.слова (ненормовані):
автомобильные грузоперевозки
--
автомобільні вантажоперевезення
--
автомобильный транспорт
--
автомобільний транспорт
--
автотранспортные предприятия
--
автотранспортні підприємства
--
внешняя среда предприятий
--
зовнішнє середовище підприємств
--
грузовой транспорт
--
грузовий транспорт
--
идентификация ошибок
--
ідентифікація помилок
--
коммуникативное
сотрудничество
--
комунікативна співпраця
--
маркетинг взаимоотношений
--
маркетинг взаємовідносин
--
маркетинговые стратегии
--
маркетингові стратегії
--
социологические опросы
--
соціологічні опитування
--
стратегическое управление
--
стратегічне управління
Анотація:
Визначено, виходячи з концепції маркетингу взаємовідносин, основні помилки при спілкуванні автотранспортних підприємств із своїми клієнтами. Шляхом опитування автотранспортних підприємств та їх клієнтів ідентифіковано помилки сторін на різних етапах співпраці; сформульовано рекомендації з уникнення зазначених помилок.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Подвальна, Галина Василівна (асистент кафедри менеджменту і логістики Національного університету «Львівська політехніка»)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)