Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=комодифікація<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Малюк, Андрій
(кандидат соціологічних наук; наковий співробітник Інституту соціології НАН України).
Концепт глобалізації крізь призму ідей Карла Полані / А. Малюк> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. -
№ 3
. - С. 26-46. - Бібліографія : С.46. - на рус. яз.
УДК
316
ББК
60.5
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
глобализация
--
глобалізація
--
економічна соціологія
--
економічний лібералізм
--
капитализм
--
капіталізм
--
комодификация
--
комодифікація
--
неолиберализм
--
неолиберальная глобализация
--
неоліберальна глобалізація
--
персоналии социологов
--
персоналії соціологів
--
экономическая социология
--
экономический либерализм
Анотація:
Статтю присвячено аналізу концепту глобалізації, що розглядається крізь призму ідей відомого економічного соціолога й антрополога Карла Полані. Концепція всесвітньої ринкової експансії та критика економічного лібералізму К. Полані сприяють ліпшому роз умінню сутності, соціальних наслідків і перспектив нової хвилі глобалізації та неоліберального проекту, що лежить в її основі.
Дод.точки доступу:
Поланьи, Карл (1886-1964) \о нем\; Полані, Карл (1886-1964) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Кльов, М. В.
(Національний авіаційний університет; Київ).
Експансія ринку освітніх послуг і економізація освітньої системи: соціологічний аналіз / М. В. Кльов> //
Грані
: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. -
№ 1
. - С. 99-103, В. О. (Попов). - Бібліографія : С.102-103 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
316.74:37
ББК
60.561.9
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
економізація освіти
--
економіка освіти
--
економічна експансія
--
експансія ринку
--
комодификация
--
комодифікація
--
маркетизация
--
маркетизація
--
образовательные системы
--
освітні системи
--
педагогическая социология
--
педагогічна соціологія
--
персоналии социологов
--
персоналії соціологів
--
освітні послуги
--
образовательные услуги
--
ринок освіти
--
ринок освітніх послуг
--
рынок образования
--
рынок образовательных услуг
--
система образования
--
система освіти
--
социологический анализ
--
социология образования
--
соціологічний аналіз
--
соціологія освіти
--
экономизация образования
--
экономика образования
--
экономическая экспансия
--
экспансия рынка
Анотація:
Звертається увага на явище економізації та маркетизації, а разом з тим експансії ринку освітніх послуг. Увагу авторів привертають поняття комодифікації (перетворення продукту в товар) по відношенню до нетоварного виробництва, квазі-товарів, ф іктивних товарів, реальних товарів і фіктивного капіталу. В цілому, аналізується розуміння ринкової економіки К.Поланьї, роль інформації, знань та інтелекту в постіндустріальній економіці. Стверджується, що в таких умовах знання набуває форму товару. В статті зауважується, що ринковий тип мислення має глибокий вплив на систему освіти.
Дод.точки доступу:
Поланьи, К. (антрополог; историк экономики; социолог; этнограф ; 1886-1964) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Дениско, Петро
(кандидат філософських наук; доцент кафедри філософії та соціально-політичних дисциплін).
Комодифіковане "Я" - новий тип професіональної ідентичності / П. Дениско> // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2017. -
№ 4
. - С. 81-97. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
159.923
ББК
88.37
Рубрики:
Психологія
Психологія особистості
Психология
Психология личности
Кл.слова (ненормовані):
комодифікація
--
комодификация
--
комодифіковане Я
--
комодификованное Я
--
самопрезентація
--
самопрезентация
--
індивідуалізм
--
индивидуализм
--
епоха гіперспоживання
--
єпоха гипперпотребления
--
пост-модернізм
--
пост-модернизм
--
людське Я
--
человеческое Я
--
персональна ідентичність
--
персональная идентичность
--
стратегії самопрезентації
--
стратегии самопрезентации
--
привернення симпатії
--
привлечение симпатии
--
самореклама
--
гіперіндивідуалізм
--
гиппериндивидуализм
--
візуальна культура селфі
--
визуальная культура селфи
--
естетизація свого тіла
--
єстетизация своего тела
Анотація:
Розглянуто перетворення людського "Я" на товар за умов сучасного гіперспоживацького, пост-модерного суспільства. Проаналізовано істотні особливості комодифікованого "Я" та зміни в природі самопрезентації, яка стає головним способом конструювання комодифікованого "Я" під час інтеракцій з іншими людьми в повсякденному житті та в Інтернеті. Вживлення споживацьких патернів у процес самопрезентації призводить до того, що привертання симпатії та самореклама стають ключовими стратегіями самопрезентації для сучасних соціальних акторів, а інтеракції між індивідами, які мають комодифіковане "Я", неминуче переплітаються з комодифікацією їхніх стосунків і відтворюють контрактну модель стосунків. Внаслідок цього приватне "Я" (Я для себе) в індивідів спустошується, стає невловимим, адже вони зосереджені лише на своєму публічному "Я" (Я-для-інших). Нові комунікаційні технології та цифрові дивайси неабияк сприяють комодифікації людського "Я", бо перетворюють приватне життя індивіда на медійний товар, що публічно поширюється і Інтернеті. Комодифіковане "Я" багато в чому схоже з пост-модерним "Я", проте у дечому все ж відрізняється, а тому його можна називати пост-модерним "Я".
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)