Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=комодифікація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Малюк, Андрій (кандидат соціологічних наук; наковий співробітник Інституту соціології НАН України).
    Концепт глобалізації крізь призму ідей Карла Полані / А. Малюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 3. - С. 26-46. - Бібліографія : С.46. - на рус. яз.
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
глобализация -- глобалізація -- економічна соціологія -- економічний лібералізм -- капитализм -- капіталізм -- комодификация -- комодифікація -- неолиберализм -- неолиберальная глобализация -- неоліберальна глобалізація -- персоналии социологов -- персоналії соціологів -- экономическая социология -- экономический либерализм
Анотація: Статтю присвячено аналізу концепту глобалізації, що розглядається крізь призму ідей відомого економічного соціолога й антрополога Карла Полані. Концепція всесвітньої ринкової експансії та критика економічного лібералізму К. Полані сприяють ліпшому роз умінню сутності, соціальних наслідків і перспектив нової хвилі глобалізації та неоліберального проекту, що лежить в її основі.


Дод.точки доступу:
Поланьи, Карл (1886-1964) \о нем\; Полані, Карл (1886-1964) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Кльов, М. В. (Національний авіаційний університет; Київ).
    Експансія ринку освітніх послуг і економізація освітньої системи: соціологічний аналіз / М. В. Кльов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 1. - С. 99-103, В. О. (Попов). - Бібліографія : С.102-103 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
економізація освіти -- економіка освіти -- економічна експансія -- експансія ринку -- комодификация -- комодифікація -- маркетизация -- маркетизація -- образовательные системы -- освітні системи -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- персоналии социологов -- персоналії соціологів -- освітні послуги -- образовательные услуги -- ринок освіти -- ринок освітніх послуг -- рынок образования -- рынок образовательных услуг -- система образования -- система освіти -- социологический анализ -- социология образования -- соціологічний аналіз -- соціологія освіти -- экономизация образования -- экономика образования -- экономическая экспансия -- экспансия рынка
Анотація: Звертається увага на явище економізації та маркетизації, а разом з тим експансії ринку освітніх послуг. Увагу авторів привертають поняття комодифікації (перетворення продукту в товар) по відношенню до нетоварного виробництва, квазі-товарів, ф іктивних товарів, реальних товарів і фіктивного капіталу. В цілому, аналізується розуміння ринкової економіки К.Поланьї, роль інформації, знань та інтелекту в постіндустріальній економіці. Стверджується, що в таких умовах знання набуває форму товару. В статті зауважується, що ринковий тип мислення має глибокий вплив на систему освіти.


Дод.точки доступу:
Поланьи, К. (антрополог; историк экономики; социолог; этнограф ; 1886-1964) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Дениско, Петро (кандидат філософських наук; доцент кафедри філософії та соціально-політичних дисциплін).
    Комодифіковане "Я" - новий тип професіональної ідентичності / П. Дениско // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2017. - № 4. - С. 81-97. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психологія особистості

   Психология

   Психология личности

Кл.слова (ненормовані):
комодифікація -- комодификация -- комодифіковане Я -- комодификованное Я -- самопрезентація -- самопрезентация -- індивідуалізм -- индивидуализм -- епоха гіперспоживання -- єпоха гипперпотребления -- пост-модернізм -- пост-модернизм -- людське Я -- человеческое Я -- персональна ідентичність -- персональная идентичность -- стратегії самопрезентації -- стратегии самопрезентации -- привернення симпатії -- привлечение симпатии -- самореклама -- гіперіндивідуалізм -- гиппериндивидуализм -- візуальна культура селфі -- визуальная культура селфи -- естетизація свого тіла -- єстетизация своего тела
Анотація: Розглянуто перетворення людського "Я" на товар за умов сучасного гіперспоживацького, пост-модерного суспільства. Проаналізовано істотні особливості комодифікованого "Я" та зміни в природі самопрезентації, яка стає головним способом конструювання комодифікованого "Я" під час інтеракцій з іншими людьми в повсякденному житті та в Інтернеті. Вживлення споживацьких патернів у процес самопрезентації призводить до того, що привертання симпатії та самореклама стають ключовими стратегіями самопрезентації для сучасних соціальних акторів, а інтеракції між індивідами, які мають комодифіковане "Я", неминуче переплітаються з комодифікацією їхніх стосунків і відтворюють контрактну модель стосунків. Внаслідок цього приватне "Я" (Я для себе) в індивідів спустошується, стає невловимим, адже вони зосереджені лише на своєму публічному "Я" (Я-для-інших). Нові комунікаційні технології та цифрові дивайси неабияк сприяють комодифікації людського "Я", бо перетворюють приватне життя індивіда на медійний товар, що публічно поширюється і Інтернеті. Комодифіковане "Я" багато в чому схоже з пост-модерним "Я", проте у дечому все ж відрізняється, а тому його можна називати пост-модерним "Я".


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)