Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=комунікаційні взаємодії<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Макаренко, М. В.
(доктор економічних наук; професор; ректор Державного економіко-технологічного університету транспорту; м. Київ; Україна).
Соціально-економічні механізми системи транспортного обслуговування населення / М. В. Макаренко, В. П. Гудкова> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць / Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2013. -
№ 1
. - С. 44-48 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.37г-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика транспорта
Економіка транспорту
Кл.слова (ненормовані):
бюджетное финансирование
--
бюджетне фінансування
--
государственное регулирование
--
державне регулювання
--
институциональное обеспечение
--
інституціональне забезпечення
--
коммуникационные взаимодействия
--
комунікаційні
взаємодії
--
методология
--
методологія
--
пассажирские перевозки
--
пасажирські перевезення
--
рыночная самоорганизация
--
ринкова самоорганізація
--
социально-экономические механизмы
--
соціально-економічні механізми
--
транспортная сфера
--
транспоротна сфера
--
транспортное обслуживание
--
транспортне обслуговування
--
частный сектор
--
приватний сектор
Анотація:
Соціально-економічні механізми розглянуто в контексті формування складових і особливостей функціонування сфери пасажироперевезень. Відокремлено блоки механізмів ринкової самоорганізації, державного регулювання, інституційного забезпечення.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Гудкова, В. П. (кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки підприємств Державного економіко-технологічного університету транспорту; м. Київ; Україна)
Знайти схожі
>
2.
Гуштан, Т. В.
(кандидат економчних наук; викладач кафедри товарознавства та комерційної діяльності Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород).
Основні положення формування інформаційних ресурсів і комунікацій в категорійному менеджменті / Т. В. Гуштан> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. -
№ 11
. - С. 70-74 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
330.341:339.144:004.9-047.82
ББК
65.421с-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торгового предприятия
Економіка торговельного підприємства
Теория менеджмента
Теорія менеджменту
Кл.слова (ненормовані):
автоматизация
--
автоматизація
--
бизнес-стратегии
--
бізнес-стратегії
--
информационное обеспечение торговли
--
інформаційне забезпечення торгівлі
--
информационно-коммуникационные технологии
--
інформаційно-
комунікаційні
технології
--
информационные ресурсы
--
інформаційні ресурси
--
категорийный менеджмент
--
категорійний менеджмент
--
коммуникационные взаимодействия
--
комунікаційні
взаємодії
--
покупатели
--
покупці
--
поставщики
--
постачальники
--
товарный ассортимент
--
товарний асортимент
--
торговые сети
--
торговельні мережі
--
управленческие методы
--
управлінські методи
--
электронные ресурсы
--
електронні ресурси
Анотація:
Розглянуто взаємозв'язок стратегії розвитку бізнесу, інформаційних ресурсів та інформаційно-комунікаційних технологій. Дано визначення категорійного менеджменту, як процесу спільного управління товарними категоріями роздрібною мережею і виробником. Зазначено, що управління категоріями - це стратегічна співпраця роздрібного оператора і постачальника, при якому сторони управляють категорією як стратегічною одиницею і досягають її зростання шляхом набору дій, орієнтованих на покупця. Наведено структуру інформаційних ресурсів мережних підприємств торгівлі. Розглянуто три варіанти автоматизації за типом каналів зв'язку, зокрема: он-лайнова система, механізм реплікації, зв'язок на базі документів.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске
Знайти схожі
>
3.
Захаренко, Д.
Управління клієнтоорієнтованістю підприємства: методологічний вимір / Д. Захаренко> // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2017. -
N 3 (21)
. - С. 127-134. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/1605/1535. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/93. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
339.137.2:[658.818:316.77]
Рубрики:
Економіка
Экономика
Торгівля
Торговля
Комунікації
Коммуникации
Кл.слова (ненормовані):
управління
--
управление
--
клієнти
--
клиенты
--
управління клієнтоорієнтованістю
--
управление клиентоориентированностью
--
цінність
--
ценность
--
комунікаційні
взаємодії
--
коммуникационные взаимодействия
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Зміст
Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)