Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=покупці<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.


    Сорабі Сафа, Нодер (аспірант кафедри інформатики Університету Малайї; м.Куала-Лумпур; Малайзія).
    Вивчення "електронної довіри" і "електронної задоволеності" клієнтів задля формування "електронної вірності" : на прикладі іранської електронної комерції / Сорабі Сафа Н., Акмал Ісмаїл М. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 492-502 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5ІРН)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Маркетинг

   Иран
    Іран

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии -- інформаційні технології -- ИТ -- ІТ -- клиентская лояльность -- клієнтська лояльність -- статистический анализ -- статистичний аналіз -- электронная стоимость -- электронная торговля -- електронна торгівля -- электронная удовлетворенность -- електронна задоволеність -- электронное доверие -- електронна довіра -- электронные покупатели -- електронні покупці
Анотація: Розглянуто дві проблеми. По-перше, компанії легко втрачають електронних клієнтів у сучасному конкурентному бізнесі-середовищі. По-друге, створення клієнтської бази вимагає тривалого часу і витрат. Ці дві проблеми лежать в основі даного дослідження клієнтської лояльності в електронній комерції, і основна мета статті - знайти способи збільшити довіру, задоволеність і лояльність електронних покупців. Огляд літератури і опитування експертів у цій області показали, "електронна задоволеність" "електорнна довіра" - два найважливішів чинники впливу на "електронну лояльність". 6 гіпотез показують залежність між технологічним, організаційними, клієнтськими чинниками і "електронною задоволеністю", "електронною довірою", дві гіпотези демонструють стосунки між "електронною задоволеністю", "електронною довірою" і "електронною лояльністю". Для перевірки надійності моделі використано статистичний аналіз.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Акмал Ісмаїл, Майзатур (старший викладач кафедри інформатики Університету Малайї; м.Куала-Лумпур; Малайзія)

Знайти схожі

2.


    Безус, Р. М. (кандидат економічних наук; доцент; Дніпропетровський державний аграрний університет).
    Соціальні мережі у просуванні продукції органічного агровиробництва / Р. М. Безус // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2013. - № 5. - С. 25-30 : рис., табл. - (Економіка агропромислового виробництва). - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Інформаційні технології
   Информационные технологии

   Аграрне виробництво

   Аграрное производство

Кл.слова (ненормовані):
сільське господарство -- сельское хозяйство -- продукція органічного агровиробництва -- продукция органического агропроизводства -- органічна продукція -- органическая продукция -- ринок органічної продукції -- рынок органической продукции -- покупці органічної продукції -- покупатели органической продукции -- Інтернет -- Интернет -- електронні джерела -- электронные источники -- соціальні мережі -- социальные сети -- відкриті соціальні мережі -- открытые социальные сети
Анотація: Розглянуто роль відкритих соціальних мереж у формування довіри споживачів і перспективи використання таких мереж для реалізації продукції органічного агровиробництва.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

3.


    Чжан, Хун (професор департаменту управління будівнцтвом Університету Цінхуа; м. Пекін; КНР; доктор економічних наук; професор).
    Дослідження впливу наполегливості покупців у пошуку житла на основі експериментального методу економіки / Х. Чжан, Я. Чжан, Л. Жуй // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 525-532 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.441в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика жилищно-коммунального хозяйства

   Економіка житлово-комунального господарства

Кл.слова (ненормовані):
вторичное жилье -- вторинне житло -- жилая недвижимость -- жила нерухомість -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- поисковая настойчивость -- пошукова наполегливість -- покупатели недвижимости -- покупці нерухомості -- рынок жилья -- ринок житла -- рыночные посредники -- ринкові посередники -- экспериментальная методология -- експериментальна методологія
Анотація: Досліджено вплив наполегливості покупців на процес пошуку житла на вторинному ринку на основі експериментального методу. За результатами експерименту було проведено аналіз впливу наполегливості пошуку в двох напрямках: на покупця і на посередника. Результати експерименту показали, що рівень наполегливості пошуку істотно не впливає на вигоду покупця. Що стосується посередників, то рівень наполегливості покупця суттєво не вливає на вигоду посередника, жорсткість конкуренції між посередниками та їхні стратегії конкуренції.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чжан, Ян (PhD студент Університету Цінхуа; м. Пекін; КНР); Жуй, Лі (старший викладач наукового центру ресурсів, навколишнього середовища й регіональної економіки Економічного інституту Сіанського університету фінансів й економіки Китаю; КНР; PhD (філософія))

Знайти схожі

4.


    Кондрашова, Галина Павлівна (доцент кафедри банківської справи Кримського економічного інституту Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана; м.Симферополь; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
    Програма "Житловий крок" - альтернатива іпотечному житловому кредитуванню / Г. П. Кондрашова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 136-142 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.2(4УКР)в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Кредитование

   Кредитування

   Росія
    Росcия

Кл.слова (ненормовані):
методология стратегического управления -- методологія стратегічного управління -- жилищная политика -- житлова політика -- арендаторы жилья -- орендарі житла -- ипотечное кредитование -- іпотечне кредитування -- кредитные программы -- кредитні програми -- накопительные механизмы -- накопичувальні механізми -- покупатели жилья -- покупці житла -- цивилизованная аренда -- цивілізована оренда
Анотація: Викладено сутність програми «Житловий крок», яка дозволяє придбати особисте житло альтернативним іпотеці способом, зокрема за допомогою накопичувального механізму та механізму цивілізованої оренди. Виявлено переваги механізму цієї програми в порівнянні з механізмом програм іпотечного житлового кредитування. Викладено основні етапи практичної реалізації альтернативної програми.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Жилищный шаг, программа кредитования жилья \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Строкович, Г. В. (кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедри економіки підприємства).
    Принципи взаємодії підприємства з постачальниками та покупцями / Г. В. Строкович // Економічний часопис-XXI : науковий журнал. - 2013. - № 9/10 (1). - С. 64-66 : мал., портр. - (Економіка та управління підприємствами). - Бібліогр. наприкінці ст., 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1728-6220
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Економіка підприємства
   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
економіка підприємства -- экономика предприятия -- функціонування підприємств -- функционирование предприятий -- схема якісного функціонування підприємства -- схема качественного функционирования предприятия -- життєвий цикл підприємств -- жизненный цикл предприятий -- адаптивність підприємств -- адаптивность предприятий -- адаптивні системи -- адаптивные системы -- головні стейкхолдери -- основные стейкхолдеры -- постачальники -- поставщики -- покупці -- покупатели -- взаємодія підприємства і стейкхолдерів -- взаимодействие предприятия и стейкхолдеров -- принципи взаємодії -- принципы взаимодействия
Анотація: Визначено принципи якісного функціонування підприємств. Автором розроблено схему процесу функціонування підприємства, яка враховує систему цінностей соціуму. Запропоновано матрицю принципів взаємодії підприємства з головними стейкхолдерами - постачальниками та покупцями.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

6.


    Троянек, Радослав (співробітник кафедри інвестування та нерухомості Познанського економічного університету; м.Познань; Польща; PhD).
    Покупці на ринку житла на прикладі м.Познань : (Польща) / Р. Троянек // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 12. - С. 535-542 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(4ПОЛ)в7-5 + 65.053(4ПОЛ)в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров, 2010-2011 гг.

   Торгівля окремими видами товарів, 2010-2011 рр.

   Экономический анализ

   Економічний аналіз

   Польша
    Польща

    Познань

Кл.слова (ненормовані):
жилье -- житло -- жилищный рынок -- житловий ринок -- покупатели жилья -- покупці житла -- ринок житла -- рынок жилья
Анотація: Зроблено спробу виділити характеристики і вподобання покупців на ринку житла в м. Познань. Для цього були зібрані дані про угоди на первинному і вторинному ринках житла в період між 2010 і 2011 роками. Для аналізу використовувалися тільки дані по квартирах у багатоквартирних будинках, оскільки в Польщі у великих містах вони складають до 90% житлової нерухомості. Аналіз відноситься тільки до найбільших груп покупців (жінки, чоловіки і подружні пари – ці категорії покупців здійснили 91% угод у розглянутий період), використані дані по 5037 операціях.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Акт_пробл_економ_2013_12\65.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

7.


    Андрощук, Геннадій
    Суперечка "золотих ведмедиків": Goldbear vs Lindt Teddy (об'ємний продукт може порушити словесний товарний знак) / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2014. - № 1. - С. 58-59. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Німеччина
    Германия

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- товарні знаки -- товарные знаки -- зареєстровані права -- зарегистрированные права -- покупці -- покупатели
Анотація: У статті з'ясовано особливості відмови реєстрації в Німеччині словесного товарного знака Goldbaren (Goldbear) німецького виробника мармеладних ведмедиків Haribo.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Знайти схожі

8.


    Бєловолова, Н. Н. (фінансовий директор ТОВ "Сокол-КР").
    Моделі комплексного маркетингового дослідження споживачів продукції підприємств [Текст] / Н. Н. Бєловолова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 169-172 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.301в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленного предприятия

   Економіка промислового підприємства

Кл.слова (ненормовані):
исследовательское моделирование -- дослідницьке моделювання -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- комплексные маркетинговые исследования -- комплесні маркетингові дослідження -- концепцептуальные основы -- концептуальні засади -- покупатели -- покупці -- покупки -- купівлі -- потенциальные клиенты -- потенційні клієнти -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- продвижение товара -- просування товару -- производители -- виробники
Анотація: Досліджено сучасні моделі маркетингових досліджень поведінки споживачів у процесі виробництва і реалізації продукції. Охарактеризовано кожну модель поведінки споживачів та визначено їхні особливості. Виокремлено сутність кожної складової дослідженої концепції та зазначено їхнє місце і роль у процесі маркетингової діяльності підприємств. Запропоновано шляхи вирішення проблем, які пов'язані із залученням потенційних клієнтів з метою розширення асортименту продукції, і на цій основі зростання чистого доходу і прибутку підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Бухалова, Наталия.
    Быть украинцем сегодня: мода, вынужденность или новая ценность? [Текст] / Наталия Бухалова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 4-11 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- потребители товаров -- споживачі товарів -- покупатели товаров -- покупці товарів -- споживча поведінка -- поведінка споживачів -- потребительское поведение -- українська ідентичність в рекламі -- украинская идентичность в рекламе -- національні виробники -- национальные производители -- вітчизняні виробники -- отечественные производители -- товары украинских производителей -- товарі українських виробників -- споживчий патріотизм -- потребительский патриотизм
Анотація: Рассмотрены результаты первого этапа большого исследовательского проекта UMG.


Знайти схожі

10.


    Колодійчук, А. В. (кандидат економічних наук; викладач Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Аналіз органзаційної, морфологічної структури та функцій нових технологічних просторових форм виробництва у прикордонні [Текст] / А. В. Колодійчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 10. - С. 124-127 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04(45) + 65.39(4УКР)с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория региональной экономики

   Теорія регіональної економіки

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- информатизация -- інформатизація -- інформація як товар -- информация как товар -- информационное общество -- інформаційне суспільство -- информационно-коммуникационные технологии -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационные ресурсы -- інформаційні ресурси -- інформаційний ринок -- инфраструктура производства -- інфраструктура виробництва -- кластеры -- кластери -- национальные экономики -- національні економіки -- новые пространственные формы производства -- нові просторові форми виробництва -- организационные формы -- організаційні форми -- покупатели -- покупці -- продуценты -- продуценти -- регионы -- регіони -- специализация регионов -- спеціалізація регіонів -- технопарки -- трансграничное пространство -- транскордонний простір -- украинское приграничье -- українське прикордоння -- прикордонні території -- приграничные территории -- трансграничное сотрудничество -- транскордонне співробітництво -- факторы производства -- фактори виробництва -- экономическое пространство -- економічний простір -- інтернет
Анотація: Окреслено особливості морфологічної та організаційної структури нових просторових форм виробництва у прикордонні. Проаналізовано їхні функції. Показана їх роль як продуцентів інформаційних ресурсів і покупців інформації як товару. На цій основі виявлено шляхи прискорення побудови інформаційного суспільства в Україні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\

Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)