Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=конкурентоспособность торгового центра<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Чан, Юн-Фу
(викладач кафедри інноваційного дизайну та підприємництва Далекосхідного університету; м.Тайнань; Тайвань; PhD (бізнес-адміністрування)).
Дослідження пропозицій торговельних центрів за споживацькою цінністю в економіці вражень / Ю. -Ф. Чан> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 566-576 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.422(5КИТ)в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика внутренней торговли
Економіка внутрішньої торгівлі
Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
внутриотраслевая
конкурентоспособность
--
внутрішньогалузева конкурентоспроможність
--
маркетинг
--
воспринимаемые потребительские ценности
--
сприймані споживчі цінності
--
потребительские ценности
--
споживчі цінності
--
потребительское поведение
--
споживча поведінка
--
маркетинговые стратегии
--
маркетингові стратегії
--
оценочная методология
--
оціночна методологія
--
торговые центры
--
торгівельні центри
--
конкурентоспроможність торговельного центру
--
конкурентоспособность
торгового
центра
--
ценностные предложения
--
ціннісна пропозиція
Анотація:
Пропонується новий метод оцінювання клієнтських відгуків відносно параметру “значення-цінності” у клієнтів торговельних центрів. Опитано 192 покупців у торговельних
центра
х. Результати аналізу показали, що окрім традиційного методу конкуруючих цін, такі чинники, як різноманітність послуг, частота рекламних заходів і привабливість товарів стали ключовими чинниками підвищення сприйманої споживацької цінності і цим поліпшили конкурентоспроможність торговельного центру.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)