Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=концепция маркетинга<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Окландер, Михайло (професор; доктор економічних наук).
    Модернізація концепції маркетингу у ХХІ столітті в межах парадигми сталого розвитку України / М. Окландер, Н. Андрєєва // Економіст : науково-практичний журнал. - 2010. - № 11. - С. 23-25. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
теорія маркетингу -- сталий розвиток -- концепція маркетингу -- соціально-етичний маркетинг -- соціальний маркетинг -- гуманістичний маркетинг -- екологічний маркетинг -- види маркетингу -- теория маркетинга -- устойчивое развитие -- концепция маркетинга -- социально-этический маркетинг -- социальный маркетинг -- гуманистический маркетинг -- экологический маркетинг
Анотація: Розглядається сутність модернізації концепції маркетингу в межах парадигми сталого розвитку. Обгрунтовується, що сучасне бачення концепції соціально-етичного маркетингу має містити три концептуальні напрямки: соціальний, гуманістичний, екологічний.


Дод.точки доступу:
Андрєєва, Наталія (доктор економічних наук Інституту проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)