Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=креативность образования<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Шін, Хонг-Док
(доцент упраління Школи менеджменту Університету Хонгік; м.Сеул; Південна Корея).
Проактивна бізнес-освіта [Текст] : опис кейсу / Х. -Д. Шін> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. -
№ 4
. - С. 348-355 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.497в6-2 + 74.58(5КОР))в6
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика
образования
Економіка освіти
Высшее образование
Вища освіта
Южная Корея
Південна Корея
Кл.слова (ненормовані):
бизнес-колледжи
--
бізнес-коледжі
--
бизнес-образование
--
бізнес-освіта
--
креативность
образования
--
креативність освіти
--
педагогический инструментарий
--
педагогічний інструментарій
--
проектное обучение
--
проектне навчання
--
преподавание
--
викладання
--
проактивное образование
--
проактивна освіта
--
інновації в освіті
--
инновации в образовании
--
образовательные технологии
--
освітні технології
--
коммуникативные проблемы
--
комунікативні проблеми
Анотація:
Описано методологію проактивної бізнес-освіти на прикладі викладання дисципліни для групи в коледжі бізнесу, Південна Корея. Студенти були проінструктовані щодо вибору умовно складної мети для проекту з тривалістю протягом усього семестру та розробки стратегії для даного проекту. Проекти в групі виявились доволі різноманітними, включаючи креативні (зйомки фільму, постановку танцю) та спортивні (марафон, підкорення вершини). Критерії для оцінювання проекту: креативність, складність виконання та формування цінності. 25 з 26 груп успішно завершили свої проекти, хоча сам факт завершення на оцінку за проект не впливав. У цілому, студенти високо оцінили даний проактивний проект, однак окремо варто описати комунікативні проблеми, що вплинули на успішність використання даного інструменту бізнес-освіти.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)