Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=культура и образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Воронцова, Т. В. (пошукач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Культурологічний вимір превентивної освіти / Т. В. Воронцова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 3. - С. 85-87. - Бібліографія : С.87 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 71.0
Рубрики: Культурологія
   Культурология

Кл.слова (ненормовані):
культура и образование -- культура і освіта -- превентивна освіта -- превентивное образование -- философия образования -- філософія освіти -- ценности образовательные -- цінності освіти -- ценности образования
Анотація: Здійснено аналіз культури як детермінанти цілей діяльності у сфері превентивної освіти. Обгрунтовані ціннісні складові цілей превентивної освіти.


Знайти схожі

2.


    Кострюков, С. В. (доцент кафедри цивільного та господарського права Національного гірничого університету; кандидат філософських наук).
    Культура - гарант виховання особистості / С. В. Кострюков // Грані. - 2011. - № 4. - С. 51-54. - Література : С.53-54 : 12 назв
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- культура и образование -- культура і освіта -- навчання -- обучение -- политическая культура -- політична культура -- социальная ответственность -- соціальна відповідальність
Анотація: Присвячено аналізу виховної функції культури та її впливу на формування особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Зеркаль, М. М. (доцент Навчально-наукового інститу історії та права Миколаївського національного університету ім. В.О. Сухомлинського).
    Мовна освіта етносів України: тенденції змін 1990-2000 років / М. М. Зеркаль // Грані. - 2011. - № 6. - С. 15-19. - Бібліографія : С. 19 : 15 назв
УДК
ББК 63.3(4Укр)6
Рубрики: Історія, 1990-2000 рр.
   История, 1990-2000 гг.

Кл.слова (ненормовані):
билингвальное образование -- билингвальное обучение -- высшие учебные заведения -- громадські організації -- двомовне навчання -- двомовний соціум -- двомовність -- етнічні меншини -- етнос -- культура и образование -- культура і освіта -- мови національних меншин -- мовна освіта -- навчальні заклади -- общественные организации -- середні навчальні заклади -- специальные учебные заведения -- средние учебные заведения -- украинский язык как государственный -- українська мова в школах національних меншин -- українська мова як державна -- учебные заведения -- ученики-билингвы -- этнические меньшинства -- этнос -- языки национальных меньшинств -- языковое образование
Анотація: Розглянуто особливості технології викладання мов етносів у вищих, середніх, спеціальних навчальних закладах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Рогова, О. Г. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Духовні сенси культуроцетричної освіти / О. Г. Рогова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 7. - С. 31-37. - Література : С. 36-37 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
духовний сенс людини -- духовні цінності -- духовність особистості -- духовность личности -- духовные ценности -- духовный смысл человека -- культура и образование -- культура і освіта -- культуроцентрическое образование -- культуроцентрична освіта -- постмодернизм в образовании -- постмодернізм в освіті -- религиозная культура -- релігійна культура -- философия образования -- философия постмодерна -- філософія освіти -- філософія постмодерна
Анотація: Нові підходи до навчання та виховання в ціннісному просторі вимагають уточнення ролі культури в особистісному пошуку духовно-ціннісних сенсів в умовах постмодерну. При дослідженні духовних сенсів культурологічної освіти застосовувалися методи системно го, соціокультурного та компаративного аналізу. Культурологічний підхід дозволив проаналізувати зміцнення засад духовної культури у змісті сучасної освіти. Обгрунтовано значення культурологічної освіти для процесів культурної ідентифікації, культурног о наслідування й "укорінення" індивіда в культурну традицію, що є засобами формування духовності особистості в умовах постмодерну. Духовно-ціннісний освітній сенс культури полягає в змінах, що відбуваються в особистості в процесі культурологічнох осві ти.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)