Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=личностная рефлексия<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Бех, Іван (доктор психологічних наук; дійсний член НАПН України; директор Інституту проблем виховання НАПН України).
    Духовні цінності як надбання особистості / І. Бех // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 1/2. - С. 9-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
духовні цінності особистості -- духовные ценности личности -- духовність -- духовность -- Я-духовне -- я-духовное -- психологічні механізми свідомості -- психологические механизмы сознания -- особиста рефлексія -- личностная рефлексия -- типи особистої рефлексії -- типы личностной рефлексии -- рефлексівно-довільна спрямованість -- рефлексивно-произвольная направленность -- я-ти-детермінація -- я-ты-детерминация -- емоційне самопідкріплення -- эмоциональное самоподкрепление
Анотація: Розкрито сутність психологічних механізмів свідомості та самосвідомості, на основі яких формуються духовні цінності особистості. У зв'язку з цим виділено типи особистісної рефлексії: регулятивну, визначальну, синтезувальну, створювальну.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Рябченко, Лілія Олександрівна.
    Шляхи розвитку особистості майбутнього спеціаліста / Л. О. Рябченко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1. - С. 114-121. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.37
Рубрики: Психология личности
   Психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
становлення особистості -- пізнавальна діяльність -- творча особистість -- професійна діяльність -- особистісний підхід -- становление личности -- познавательная деятельность -- творческая личность -- профессиональная деятельность -- личностный подход -- майбутні спеціалісти -- будущие специалисты -- кар’єрні орієнтації -- карьерные ориентации -- види типових кар'єр -- виды типовых карьер -- професійна конкурентоспроможність -- профессиональная конкурентоспособность -- механізм рефлексії -- механизм рефлексии -- процес самопізнання -- процесс самопознания -- особистісна рефлексія -- личностная рефлексия -- ефективність навчання -- эффективность обучения
Анотація: Присвячено проблемі формування особистості майбутнього спеціаліста. У сучасному світі людина знаходиться в ситуації постійного пошуку. Тому на всіх рівнях безперервної освіти повинні створюватися умови для розвитку інтелекту і творчих якостей особистості, підготовки її до взаємодії з динамічним світом професійної праці. Людина як особистість – це творець, перетворювач зовнішнього і внутрішнього світу. І ця її якість розкривається не тільки через категорії самооцінки та саморегуляції, а й через категорію творчої мотивації. Становлення особистості – це безперервне наповнення і збагачення її новим змістом.


Знайти схожі

3.


    Бех, І. Д. (доктор психологічних наук; дійсний член НАПН України; директор ).
    Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 2. - С. 5-13. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
гуманистические парадигмы -- гуманистические парадигмы образования -- гуманітарні парадигми -- гуманітарні парадигми освіти -- духовна рефлексія -- духовная рефлексия -- духовність особистості -- духовность личности -- инновации в образовании -- инновации в педагогике -- інновації в освіті -- інновації в педагогіці -- личностная рефлексия -- особистісна рефлексія -- образовательные инновации -- освітні інновації -- людський образ -- человеческий образ -- бажання бути собою -- желание быть собою -- духовне самовдосконалення -- духовное самоусовершенствование -- гуманістичний діалог -- гуманистический диалог -- смислова цінність -- смысловая ценность -- емоційні переживання -- эмоциональные переживания
Анотація: Розкрито сутність виховної гуманістичної парадигми як учіння про вміння особистості "володарювати над собою". Це свідоме й вільне оволодіння підростаючою особистістю духовно-моральною цінністю. Проаналізовано особистісну рефлексію як самоперетворювальну техніку. Вводяться поняття "людський образ" та "бажання бути собою".


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)