Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=личностная рефлексия<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Бех, Іван
(доктор психологічних наук; дійсний член НАПН України; директор Інституту проблем виховання НАПН України).
Духовні цінності як надбання особистості / І. Бех> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 1/2
. - С. 9-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
духовні цінності особистості
--
духовные ценности личности
--
духовність
--
духовность
--
Я-духовне
--
я-духовное
--
психологічні механізми свідомості
--
психологические механизмы сознания
--
особиста рефлексія
--
личностная
рефлексия
--
типи особистої рефлексії
--
типы личностной рефлексии
--
рефлексівно-довільна спрямованість
--
рефлексивно-произвольная направленность
--
я-ти-детермінація
--
я-ты-детерминация
--
емоційне самопідкріплення
--
эмоциональное самоподкрепление
Анотація:
Розкрито сутність психологічних механізмів свідомості та самосвідомості, на основі яких формуються духовні цінності особистості. У зв'язку з цим виділено типи особистісної рефлексії: регулятивну, визначальну, синтезувальну, створювальну.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Рябченко, Лілія Олександрівна
.
Шляхи розвитку особистості майбутнього спеціаліста / Л. О. Рябченко> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. -
№ 1
. - С. 114-121. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
88.37
Рубрики:
Психология личности
Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
становлення особистості
--
пізнавальна діяльність
--
творча особистість
--
професійна діяльність
--
особистісний підхід
--
становление личности
--
познавательная деятельность
--
творческая личность
--
профессиональная деятельность
--
личностный подход
--
майбутні спеціалісти
--
будущие специалисты
--
кар’єрні орієнтації
--
карьерные ориентации
--
види типових кар'єр
--
виды типовых карьер
--
професійна конкурентоспроможність
--
профессиональная конкурентоспособность
--
механізм рефлексії
--
механизм рефлексии
--
процес самопізнання
--
процесс самопознания
--
особистісна рефлексія
--
личностная
рефлексия
--
ефективність навчання
--
эффективность обучения
Анотація:
Присвячено проблемі формування особистості майбутнього спеціаліста. У сучасному світі людина знаходиться в ситуації постійного пошуку. Тому на всіх рівнях безперервної освіти повинні створюватися умови для розвитку інтелекту і творчих якостей особистості, підготовки її до взаємодії з динамічним світом професійної праці. Людина як особистість – це творець, перетворювач зовнішнього і внутрішнього світу. І ця її якість розкривається не тільки через категорії самооцінки та саморегуляції, а й через категорію творчої мотивації. Становлення особистості – це безперервне наповнення і збагачення її новим змістом.
Знайти схожі
>
3.
Бех, І. Д.
(доктор психологічних наук; дійсний член НАПН України; директор ).
Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. -
№ 2
. - С. 5-13. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
гуманистические парадигмы
--
гуманистические парадигмы образования
--
гуманітарні парадигми
--
гуманітарні парадигми освіти
--
духовна рефлексія
--
духовная
рефлексия
--
духовність особистості
--
духовность личности
--
инновации в образовании
--
инновации в педагогике
--
інновації в освіті
--
інновації в педагогіці
--
личностная
рефлексия
--
особистісна рефлексія
--
образовательные инновации
--
освітні інновації
--
людський образ
--
человеческий образ
--
бажання бути собою
--
желание быть собою
--
духовне самовдосконалення
--
духовное самоусовершенствование
--
гуманістичний діалог
--
гуманистический диалог
--
смислова цінність
--
смысловая ценность
--
емоційні переживання
--
эмоциональные переживания
Анотація:
Розкрито сутність виховної гуманістичної парадигми як учіння про вміння особистості "володарювати над собою". Це свідоме й вільне оволодіння підростаючою особистістю духовно-моральною цінністю. Проаналізовано особистісну рефлексію як самоперетворювальну техніку. Вводяться поняття "людський образ" та "бажання бути собою".
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)