Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=будущие специалисты<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.


    Артюх, Станіслав (професор кафедри "Електричні станції" Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"; доктор технічних наук).
    Виховання професійних і спеціальних психофізичних якостей у майбутніх інженерів - запорука зниження ризику техногенних катастроф / С. Артюх, О. Лазуренко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 3. - С. 85-90. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Вища професійна освіта

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
техногенні катастрофи -- техногенные катастрофы -- психофізичні якості -- психофизические качества -- інженерна освіта -- инженерное образование -- професійні якості -- профессиональное образование -- майбутні інженери -- будущие инженеры -- майбутні спеціалісти -- будущие специалисты -- відчуття особистої відповідальності -- чувство собственной ответственности -- міцні знання основ спеціальності -- крепкие знания основ специальности -- професійна впевненість -- профессиональная убежденность
Анотація: Доводиться, що за належної уваги навчальних закладів до цілеспрямованого виховання у майбутніх спеціалістів основних професійних якостей можна було б суттєво знизити ризики техногенних катастроф у майбутньому.

Перейти к внешнему ресурсу: Виховання професійних і спеціальних психофізичних

Дод.точки доступу:
Лазуренко, Олександр (завідувач кафедри "Електричні станції" Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"; кандидат технічних наук; професор)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.
74.580.2
М 59


    Микитюк, С. О.
    Ресурсний підхід у професійному становленні вчителя / С. О. Микитюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2012. - № 3. - С. 14-18. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.2 + 74.584р
Рубрики: Дидактика профессионального образования
   Дидактика професійної освіти

   Подготовка педагогических кадров

   Підготовка педагогічних кадрів

Кл.слова (ненормовані):
ресурсний підхід -- вчителі -- професійні якості -- професійне становлення -- майбутні фахівці -- ресурсный подход -- учителя -- профессиональные качества -- будущие специалисты -- профессиональное становление
Анотація: Виділено групи професійних якостей професійного становлення особистості майбутнього фахівця. Конкретизовано принципи, які сприяють успішному професійному становленню учителів.


Знайти схожі

3.


    Лузік, Ельвіра (завідувач кафедри педагогіки та психології професійної освіти Гуманітарного інституту Національного авіаційного університету; доктор педагогічних наук; професор).
    Особистісно-діяльнісний підхід до формування ключових компетентностей майбутніх фахівців авіатранспортної галузі / Е. Лузік, І. Борець // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 10. - С. 33-38. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
авіатранспортна галузь -- авиатранспортная отрасль -- майбутні фахівці -- будущие специалисты -- підготовка майбутніх фахівців -- подготовка будущих специалистов -- вища освіта -- высшее образование -- вища технічна освіта -- высшее техническое образование -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- особистісно-орієнтований підхід -- личностно-ориентированный подход -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Розглядається особистісно-діяльнісний підхід до формування ключових компетентностей майбутніх фахівців авіатранспортної галузі в єдності особистісного та діяльнісного компонентів, сутність якого полягає в забезпеченні розвитку і саморозвитку особистості майбутнього фахівця на основні виявлення його індивідуальних особливостей.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_10\ст.4.pdf

Дод.точки доступу:
Борець, Ірина (Національний авіаційний університет)

Знайти схожі

4.


    Рябченко, Лілія Олександрівна.
    Шляхи розвитку особистості майбутнього спеціаліста / Л. О. Рябченко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1. - С. 114-121. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.37
Рубрики: Психология личности
   Психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
становлення особистості -- пізнавальна діяльність -- творча особистість -- професійна діяльність -- особистісний підхід -- становление личности -- познавательная деятельность -- творческая личность -- профессиональная деятельность -- личностный подход -- майбутні спеціалісти -- будущие специалисты -- кар’єрні орієнтації -- карьерные ориентации -- види типових кар'єр -- виды типовых карьер -- професійна конкурентоспроможність -- профессиональная конкурентоспособность -- механізм рефлексії -- механизм рефлексии -- процес самопізнання -- процесс самопознания -- особистісна рефлексія -- личностная рефлексия -- ефективність навчання -- эффективность обучения
Анотація: Присвячено проблемі формування особистості майбутнього спеціаліста. У сучасному світі людина знаходиться в ситуації постійного пошуку. Тому на всіх рівнях безперервної освіти повинні створюватися умови для розвитку інтелекту і творчих якостей особистості, підготовки її до взаємодії з динамічним світом професійної праці. Людина як особистість – це творець, перетворювач зовнішнього і внутрішнього світу. І ця її якість розкривається не тільки через категорії самооцінки та саморегуляції, а й через категорію творчої мотивації. Становлення особистості – це безперервне наповнення і збагачення її новим змістом.


Знайти схожі

5.
   33
   П 78


    Пономаренко, І. Ю.
    Вибір професії як фактор формування майбутнього спеціаліста в умовах інноваційного розвитку економіки / І. Ю. Пономаренко, Л. К. Дешко // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (2-4 червня 2011 року м. Дніпропетровськ) / Нац. гірн. ун-т, Вроцлавська Вища банківська школа. - Д., 2011. - Т. 2. - С. 137-139
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

   Економіка

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
інновації -- инновации -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- ринкова економіка -- рыночная экономика -- професії -- профессии -- майбутні фахівці -- будущие специалисты


Дод.точки доступу:
Дешко, Л. К.; Пономаренко, И. Ю.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.
74.584р
R75


    Romanovskyi, O. (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут").
    A future specialist`s readiness for professional activity and the role of context learning in its formation [Текст] / O. Romanovskyi, V. Myhailychenko // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2015. - № 3. - С. 3-8. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв.
ББК 74.584р
Рубрики: Подготовка кадров в вузе
   Підготовка кадрів у вищій школі

Кл.слова (ненормовані):
майбутні спеціалісти -- студенти ВНЗ -- професійно-особистісний розвиток -- педагогічні умови -- навчальна діяльність -- педагогические условия -- студенты ВУЗ -- будущие специалисты -- учебная деятельность -- профессионально-личностное резвитие
Анотація: Показано необхідність єдності професійного й особистісного розвитку студентів під час навчання у ВНЗ. Розглянуто педагогічні умови, необхідні для динамічного руху студента від навчальної до професійної діяльності, трансформації першої у другу з відповідною зміною потреб і мотивів, цілей, дій, засобів, предмета і результатів.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Дод.точки доступу:
Myhailychenko, V. (кандидат філософських наук; професор; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут")
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Десятов, Тимофій (доктор педагогічних наук; професор; директор навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва).
    Концепції впровадження сучасних стандартів професійної освіти у навчальний процес вищої школи: зарубіжний досвід [Текст] / Т. Десятов // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 4. - С. 107-114. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- майбутні фахівці -- будущие специалисты -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- навчальний процес -- учебный процесс -- кваліфікаційні стандарти -- квалификационные стандарты -- стандарти професійної підготовки -- стандарты профессиональной подготовки -- якість навчання -- качество обучения -- міжнародний досвід -- международный опыт -- освітні послуги -- образовательные стандарты -- класифікація стандартів освітніх послуг -- классификация стандартов образовательных услуг -- зміст професійних стандартів -- содержание образовательных стандартов -- кваліфікаційні рівні -- квалификационные уровни -- університетська освіта -- университетское образование -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- національні університети -- национальные университеты
Анотація: Висвітлюється міжнародний досвід розробки стандартів професійної підготовки майбутніх фахівців. Проаналізовано специфічні внутрішні національні, зовнішні загальноєвропейські та світові концепції розробки стандартів професійної підготовки. Окреслено, що у рамках навчання та підготовки на основі компетентнісного підходу заходи із забезпечення якості освіти мають забезпечувати повну відповідність результатів кваліфікаційним стандартам.


Дод.точки доступу:
Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.
   06
   С 92


    Сєдашова, О. А.
    Культура праці як ціннісна орієнтація майбутнього фахівця [Текст] / О. А. Сєдашова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. / Східноукр. нац. ун -т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2015. - Вип. 3 (66): За матеріалами VI Міжнар. наук.-практ. конф. "Духовно-культурні цінності виховання людини", 27 трав. 2015 р. - С. 198-202
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- культура праці -- культура труда -- ціннісна орієнтація -- ценностная ориентация -- професійна освіта -- профессиональное образование -- майбутні фахівці -- будущие специалисты


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Теловата, М.
    Наступність у професійній підготовці майбутніх фахівців економічної галузі у закладах вищої освіти України / М. Теловата // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2018. - № 7/8. - С. 43-47. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
наступність -- преемственность -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- майбутні фахівці -- будущие специалисты -- економічна галузь -- экономическая отрасль -- заклади вищої освіти -- высшие учебные заведения


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

10.


Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Сєвєродонецьк)

    Тушко, К. Ю.
    До проблеми аналізу соціально-філософських та психологічних основ теорії взаємодії / К. Ю. Тушко // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2018. - Вип. 5(86): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 205-213. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Філософія
   Философия

   Психологія

   Психология

   Суспільні науки

   Общественные науки

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація -- гуманизация -- вища військова освіта -- высшее военное образование -- майбутні фахівці -- будущие специалисты -- теорія взаємодії -- теория взаимодействия -- філософські та соціальні аспекти -- философские и социальные аспекты -- психологічні дослідження -- психологические исследования


Дод.точки доступу:
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)