Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=личностно-профессиональные качества<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Проблема активізації професійної
самоідентифікації студентів аграрного профілю в умовах професійної підготовки> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. -
№ 4
. - С. 30-35. - Література : С.35 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
аграрна освіта
--
аграрное образование
--
вища освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее образование
--
высшее профессиональное образование
--
личностно
-профессиональное развитие
--
личностно
-
профессиональные
качества
--
личность студента
--
особистісно-професійна компетентність
--
особистість студента
--
педагогика высшей школы
--
педагогіка вищої школи
--
професійна готовність
--
професійна компетентність
--
професійна підготовка студентів
--
професійна самоідентифікація
--
профессиональная идентификация
--
профессиональная идентичность
--
профессиональная подготовка студентов
--
психология высшей школы
--
психологія вищої школи
--
психолого-педагогическое сопровождение
--
психолого-педагогічний супровід
--
профессиональная самоидентификация
--
професійна самоідентифікація
Анотація:
Розглядається процес самоідентифікації студента-аграрія як інтеграційне утворення професійної самосвідомості в структурі особистості. Активізація процесу професійної самоідентифікації передбачає формування певної структури особистісних якостей: усвідомлення студентом значущості обраної професії, розвиток творчого потенціалу, наявність почуття любові до землі, формування позитивної Я-концепції студента тощо. Пропонуються технології психологічного забезпечення (психологічного супроводу) про фесійної самоідентифікації студента-аграрія.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)