Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=майбутні учителі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Петров, Олександр (старший викладач кафедри германської та слов'янської філології Вінницького державного педагогічного універсітету імені М. Коцюбинського).
    Педагогічне забезпечення формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов / О. Петров // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 48-51. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- майбутні учителі -- будущие учителя -- учителі іноземних мов -- учителя иностранных языков -- фахова підготовка -- специальная подготовка -- лінгвосоціокультурна компетентність -- лингвосоциокультурная компетентность -- інтеграція знань -- интеграция знаний -- особистісно-розвивальне навчання -- личностно-развиающее обучение -- інтерактивна взаємодія -- интерактивное взаимодействие
Анотація: Визначено ефективні шляхи та оптимальні педагогічні умови формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов, зокрема такі, як інтеграція знань, забезпечення особистісно-розвивального навчання, активізація інтерактивної взаємодії студентів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Флегонтова, Наталія (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу педагогічної естетики та етики Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів / Н. Флегонтова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 1/2. - С. 27-32. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
підготовка майбутніх учителів -- подготовка будущих учителей -- майбутні учителі -- будущие учителя -- культурне дозвілля школярів -- культурный досуг школьников -- організація культурного дозвілля школярів -- организация культурного досуга школьников -- методика підготовки студентів -- методика подготовки студентов -- організація навчального процесу -- организация учебного процесса -- навчальний процес -- учебный процесс -- педагогічне моделювання -- педагогическое моделирование -- маркетинговий підхід -- маркетинговый подход -- практичні заняття студентів -- практические занятия студентов
Анотація: Розкривається сутність маркетингового підходу у підготовці майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів. Обгрунтовано методику підготовки студентів до цієї діяльності, що має позитивний результат і є ефективною.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Онищенко, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки).
    Організаційно-методичні засади педагогічної практики в системі професійного становлення майбутнього вчителя / Н. Онищенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 28-33. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- педагогічна практика -- педагогическая практика -- дидактична практика -- дидактическая практика -- навчально-виробнича практика -- учебно-производственная практика -- переддипломна практика -- преддипломная практика -- магістерська практика -- магистерская практика -- студенти-практиканти -- студенты-практиканты -- професійне становлення вчителів -- профессиональное становление учителей -- дитячі оздоровчі заклади -- детские оздоровительные учреждения -- майбутні учителі -- будущие учителя -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт
Анотація: Аналізуються організаційно-методичні засади педагогічної практики у вищому навчальному закладі, розкривається її значення в системі професійного становлення майбутнього вчителя. Висвітлюються особливості організації педагогічної практики у вищих навчальних закладах різних країн світу.


Дод.точки доступу:
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди \о нем\; Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Г.Сковороды \о нем\

Знайти схожі

4.


    Прокоф'єва, Марина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки та психології РВНЗ "Кримський гуманітарний університет").
    Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф'єва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 44-48. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
учителі початкових класів -- учителя начальных классов -- майбутні учителі -- будущие учителя -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- концепції підготовки майбутнії вчителів -- компетенции подготовки учителей -- компоненти концепцій -- компоненты концепций -- концептуальні положення -- концептуальные положения -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- інтегративний підхід -- интегративный подход -- синергетичний підхід -- синергетический подход -- акмеологічний підхід -- акмеологический подход -- аксіологічний підхід -- аксиологический подход -- технологіний підхід -- технологический подход -- принципи організації навчально-виховного процесу -- принципы организации учебно-воспитательного процесса -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Представлено концепцію підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів, розглянуто методологічні підходи і наукові принципи щодо її побудови.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)