Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=майбутні учителі<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Петров, Олександр
(старший викладач кафедри германської та слов'янської філології Вінницького державного педагогічного універсітету імені М. Коцюбинського).
Педагогічне забезпечення формування лінгвосоціокультурної компетентності
майбутні
х
учителі
в іноземних мов / О. Петров> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 7
. - С. 48-51. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
майбутні
учителі
--
будущие учителя
--
учителі
іноземних мов
--
учителя иностранных языков
--
фахова підготовка
--
специальная подготовка
--
лінгвосоціокультурна компетентність
--
лингвосоциокультурная компетентность
--
інтеграція знань
--
интеграция знаний
--
особистісно-розвивальне навчання
--
личностно-развиающее обучение
--
інтерактивна взаємодія
--
интерактивное взаимодействие
Анотація:
Визначено ефективні шляхи та оптимальні педагогічні умови формування лінгвосоціокультурної компетентності
майбутні
х
учителі
в іноземних мов, зокрема такі, як інтеграція знань, забезпечення особистісно-розвивального навчання, активізація інтерактивної взаємодії студентів.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Флегонтова, Наталія
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу педагогічної естетики та етики Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки
майбутні
х
учителі
в до організації культурного дозвілля школярів / Н. Флегонтова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 1/2
. - С. 27-32. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
підготовка
майбутні
х
учителі
в
--
подготовка будущих учителей
--
майбутні
учителі
--
будущие учителя
--
культурне дозвілля школярів
--
культурный досуг школьников
--
організація культурного дозвілля школярів
--
организация культурного досуга школьников
--
методика підготовки студентів
--
методика подготовки студентов
--
організація навчального процесу
--
организация учебного процесса
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
педагогічне моделювання
--
педагогическое моделирование
--
маркетинговий підхід
--
маркетинговый подход
--
практичні заняття студентів
--
практические занятия студентов
Анотація:
Розкривається сутність маркетингового підходу у підготовці
майбутні
х
учителі
в до організації культурного дозвілля школярів. Обгрунтовано методику підготовки студентів до цієї діяльності, що має позитивний результат і є ефективною.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Онищенко, Наталія
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки).
Організаційно-методичні засади педагогічної практики в системі професійного становлення майбутнього вчителя / Н. Онищенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 11
. - С. 28-33. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
ВНЗ
--
ВУЗы
--
педагогічна практика
--
педагогическая практика
--
дидактична практика
--
дидактическая практика
--
навчально-виробнича практика
--
учебно-производственная практика
--
переддипломна практика
--
преддипломная практика
--
магістерська практика
--
магистерская практика
--
студенти-практиканти
--
студенты-практиканты
--
професійне становлення вчителів
--
профессиональное становление учителей
--
дитячі оздоровчі заклади
--
детские оздоровительные учреждения
--
майбутні
учителі
--
будущие учителя
--
зарубіжний досвід
--
зарубежный опыт
Анотація:
Аналізуються організаційно-методичні засади педагогічної практики у вищому навчальному закладі, розкривається її значення в системі професійного становлення майбутнього вчителя. Висвітлюються особливості організації педагогічної практики у вищих навчальних закладах різних країн світу.
Дод.точки доступу:
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди \о нем\; Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Г.Сковороды \о нем\
Знайти схожі
>
4.
Прокоф'єва, Марина
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки та психології РВНЗ "Кримський гуманітарний університет").
Концептуальні засади підготовки
майбутні
х
учителі
в початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф'єва> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 12
. - С. 44-48. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^a371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
учителі
початкових класів
--
учителя начальных классов
--
майбутні
учителі
--
будущие учителя
--
підготовка вчителів
--
подготовка учителей
--
концепції підготовки
майбутні
ї вчителів
--
компетенции подготовки учителей
--
компоненти концепцій
--
компоненты концепций
--
концептуальні положення
--
концептуальные положения
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
інтегративний підхід
--
интегративный подход
--
синергетичний підхід
--
синергетический подход
--
акмеологічний підхід
--
акмеологический подход
--
аксіологічний підхід
--
аксиологический подход
--
технологіний підхід
--
технологический подход
--
принципи організації навчально-виховного процесу
--
принципы организации учебно-воспитательного процесса
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
Анотація:
Представлено концепцію підготовки
майбутні
х
учителі
в початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів, розглянуто методологічні підходи і наукові принципи щодо її побудови.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)