Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=маркетингова аникризова стратегія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Савельєв, В.
    Модель зміни поведінки споживачів як основа маркетингової антикризової стратегії / В. Савельєв // Економіка. Фінанси. Право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 3-5 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
антикризові стратегії -- маркетингова аникризова стратегія -- економічна криза -- поведінка споживачів -- моделі поведінки споживачів -- платоспроможний попит -- лояльність -- сегменти ринку -- стратегічне сегментування -- антикризисные стратегии -- маркетинговая антикризисная стратегия -- экономический кризис -- поведение потребителей -- модели поведения потребителей -- платежеспособный спрос -- сегменты рынка -- стратегическое сегментирование
Анотація: Запропоновано модель зміни поведінки споживачів в умовах економічної кризи та рекомендації, щодо зміни антикризових стратегічних дій.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.07.2009р. Інв.2676ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)