Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговое исследование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Ілляшенко, Сергій Миколайович (завідувач кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету; м.Суми; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Екологічність як чинник конкурентоспроможності продукції / С. М. Ілляшенко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 143-150 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.28(4УКР-2СУМ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика природопользования

   Економіка природокористування

   Украина
    Україна

    Сумы

    Суми

Кл.слова (ненормовані):
конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкуренция -- конкуренція -- конкурентоспособность -- конкурентоспроможність -- мотивация производства экопродукции -- мотивація виробництва екопродукції -- мотивация потребления экопродукции -- мотивація споживання екопродукції -- екологічна продукція -- экологическая продукция -- экологически чистые товары -- екологічно чиста продукція -- опережающее развитие -- випереджаючий розвиток -- экологические товары -- екологічні товари -- экологические потребности -- екологічні потреби -- екологізація економіки -- охорона навколишнього середовища -- охрана окружающей среды -- ринок екологічних товарів -- рынок экологических товаров -- цінова надбавка екологічних товарів -- ценовая политика экологических товаров -- маркетинговое исследование -- маркетингове дослідження
Анотація: Викладено результати досліджень, які обґрунтовують можливість і доцільність забезпечення конкурентних переваг на ринку України за рахунок екологізації продукції й технологій її виробництва. Отримані результати можуть бути використані для оцінювання ринкових перспектив різних видів екологічних товарів, окреслення їхніх цільових ринків і сегментів, цілеспрямованого управління конкурентоспроможністю конкретних товарів на обраних ринках чи сегментах.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Магдюк, Лариса.
    Міжнародна технічна допомога для розвитку в Україні: підтримка програм забезпечення рівних прав і можливостей в Україні [] / Л. Магдюк // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 3. - С. 10-17 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
благодійність -- міжнародна технічна допомога -- донорські організації -- ринок соціальних послуг -- соціальні послуги -- забезпечення рівних прав -- забезпечення рівних можливостей -- маркетингове дослідження -- благотворительность -- международная техническая помощь -- доноры -- рынок социальных услуг -- социальные услуги -- обеспечение равных прав -- обеспечение равных возможностей -- маркетинговое исследование -- донорские организации -- донорські організації
Анотація: Як показало базове дослідження, офіційна міжнародна технічна допомога для розвитку від донорських організацій в Україні є серйозним сегментом ринку благодійництва та соціальних послуг.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)