Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые программы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Чикусова, Марина.
    Формування програм лояльності до брендів дилерів на ринку легкових автомобілів в Україні / М. Чикусова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 21-24. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові програми -- бренди -- дилери -- ринки легкових автомобілів -- легкові автомобілі -- конкуренція -- програми лояльності -- маркетинговые программы -- дилеры -- рынки легковых автомобилей -- легковые автомобили -- конкуренция -- программы лояльности
Анотація: Підвищення ефективності маркетингових програм засобами формування програм лояльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)