Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые технологии<.>
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-35 
1.


    Майорова, Н.
    Актуалізація проблем застосування маркетингових технологій і створення умов для інноваційного розвитку економіки / Н. Майорова // Економіст : науково-практичний журнал. - 2009. - № 12. - С. 64-65. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Хмельницкий

Кл.слова (ненормовані):
науково-практичні конференції -- маркетингові технології -- конкурентоспроможність підприємств -- научно-практические конференции -- маркетинговые технологии -- конкурентоспособность предприятий
Анотація: Актуалізація проблем застосування маркетингових технологій і створення умов для інноваційного розвитку економіки - головне питання IV-ої Міжнародної науково-практичної конференції, яка відбулася 9-11 грудня у Хмельницькому національному університеті.


Дод.точки доступу:
Хмельницький національний університет \о нем\; Міжнародна науково-практична конференція \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Акимов, Д. И. (председатель Генеральной дирекции Международной академии рейтинговых технологий "Золотоая фортуна").
    Социальное проектирование как маркетинговая технология / Д. И. Акимов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 3. - С. 96-98. - Бібліографія : С.98 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.504/506
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- проектирование социальное -- социальная диагностика -- социальная экспертиза -- социальное проектирование -- социальные показатели -- социальный маркетинг -- соціальна діагностика -- соціальна експертиза -- соціальне проектування -- соціальний маркетинг -- соціальні показники
Анотація: Рассматривается социальное проектирование как технология социального маркетинга. Анализируются следующие его этапы: определение социальных показателей, социальная диагностика, социальное прогнозирование, социальная экспертиза, разработка содержательной структуры проекта.


Знайти схожі

3.


    Шамян, Л. С. (старший викладач кафедри економіки та менеджменту; Полтавська філія Європейського університету).
    Аналіз функцій маркетингових інформаційних систем / Л. С. Шамян // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 3. - С. 115-119 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівли

Кл.слова (ненормовані):
аналитические функции -- аналітичні функції -- маркетинговые информационные системы -- маркетингові інформаційні системи -- информационные системы -- інформаційні системи -- организационные функции -- організаційні функції -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- информационные потоки -- інформаційні потоки
Анотація: У статті проаналізовано функції маркетингових інформаційних систем як сучасного багатофункціонального інструменту підготовки та прийняття маркетингових рішень.


Знайти схожі

4.
   65.433(4УКР)-5
   Є 40


    Забуранна, Л. В. (кандидат економічних наук; Українська академія банківської справи Національного банку України; м.Суми; Україна).
    Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку / Л. В. Забуранна, В. Г. Крамаренко // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 68-76 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бренды -- бренди -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- стратегія підприємств -- стратегия предприятий -- брендинг -- брендинговые стратегии -- брендингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- туристический рынок -- туристичний ринок -- туристичні потоки -- туристические потоки -- реклама туристичних послуг -- реклама туристических услуг
Анотація: Досліджено визначення та специфіку бренду, розглянуто особливості формування брендингових стратегій на прикладі туристичного ринку, новий підхід розвитку успішної стратегії підприємства. Встановлено, що визначення правільної стратегії є запорукою успіху на довгі роки. Висновки та рекомендації засновано на результатах діяльності міжнародних брендів і практичного використання різних методів маркетингових стратегій.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Крамаренко, В.Г. (аспірант; Європейський університет; м.Київ; Україна)

Знайти схожі

5.


    Бадурович, Марцин (науковий співробітник; викладач; Інститут інформатики Університету "Політехніка Любельська"; Польща).
    Двомірний штрих-код для мобільних приладів / М. Бадурович // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 346-350 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39с-2
Рубрики: Інформаційні технології в економіці
   Информационные технологии в экономике

Кл.слова (ненормовані):
штрих-коди -- штрих-коды -- інновації в торгівлі -- инновации в торговле -- штрих-коди в торгівлі -- штрих-коды в торговле -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- двомірні штрих-коди -- двухмерные штрих-коды
Анотація: Показано, що двомірні штрих-коди - це поліграфічне позначення, яке можуть розрізняти мобільні прилади. Такі коди мають велике значення на сучасному етапі розвитку інтерактивного маркетингу.


Знайти схожі

6.
   65.290(4РУМ)-5
   С 28


    Сербан, Коріна (аспірант; Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія).
    Значення кампаній благочинного маркетингу : за даними Румунії / К. Сербан, Г. Ф. Грігоре, А. Станку // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 442-449 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(4РУМ)-5 + 65.278(4РУМ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Благотворительность

   Благочинність

   Румыния
    Румунія

Кл.слова (ненормовані):
благотворительный маркетинг -- благочинний маркетинг -- маркетинговые кампании -- маркетингові кампанії -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- неприбыльные организации -- неприбуткові організації
Анотація: Продемонстровано, що у Румунії споспостерігаються нова стадія розвитку соціального маркетингу. Вірне розуміння ідеї благочинного маркетингу допоможе стати ближче до споживача та одночасно бути корисним суспільству. Досліджено значення компаній з благочинного маркетингу для румунського суспільства, акцент зроблено на двох показниках: вплив таких компаній на самі корпорації та їхній вплив на партнерські неприбуткові організації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Грігоре, Георгіана Флорентіна (Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія); Станку, Алін (Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія)

Знайти схожі

7.
   65.240-5
   Д 26


    Дент, Майкл (аспірант; Університет Малайзії; м.Кула-Лумпур; Малайзія).
    Маркетингові дослідження через маркетингові дії: кар'єра професійного продавця / М. Дент, Вонг Сек Хін Е. // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 360-366 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.240-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Трудовые ресурсы

   Трудові ресурси

   Європа
    Европа

    Азія

    Азия

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- исследование через действие -- дослідження через дію -- профессиональные продавцы -- професійні продавці -- эвристический подход -- еврістичний підхід -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт -- країни Азії -- страны Азии -- страны Европы -- країни Європи -- неприбыльные организации -- неприбуткові організації -- ТНК -- корпоративное управление -- корпоративне управління
Анотація: Проаналізовано з точки зору евристики кар'єру професійного продавця на прикладі одного з авторів, що пропрацював у декількох міжнародних корпораціях та неприбуткових організаціях Європи та Азії. Дано детальний опис дослідженню через дію як науковому методу, а також його епітемологічній основі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Вонг Сек Хін, Едвард (Університет Малайзії; м.Кула-Лумпур; Малайзія)

Знайти схожі

8.
   65.433в7-2
   Б 87


    Братюк, В. П. (здобувач; Національна академія управління; м.Київ; Україна).
    Теоретичні підходи до державної політики розвитку туризму й інструменти та методи її забезпечення / В. П. Братюк // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 30-37. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433в7-2 + 65.050в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Управление экономикой

   Управління економікою

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
туристичний бізнес -- маркетинговые технологии -- маркетингові технології -- развитие туризма -- розвиток туризму -- зарубіжний досвід -- туристический потенциал -- туристичний потенціал -- туристические потоки -- туристичні потоки
Анотація: Узагальнено теоретичні підходи до державної політики розвитку туризму. Досліджено інстументи, економічні та маркетингові методи її забезпечення. Виявлено тенденції збільшення виробництва в певних секторах туристичної економіки та географічних зонах у процесі реалізації політики розвитку туризму. Доведено необхідність прийняття загальнодержавної стратегії розвитку індустрії туризму, яка має бути збалансованою щодо чинників туристичних потоків і ресурсних можливостей України.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

9.


    Кузьмін, О. (доктор економічних наук ).
    Маркетингове забезпечення процесу залучення прямих іноземних інвестицій на підприємства / О. Кузьмін, М. Бирка // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 15-19 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
інвестиційна діяльність -- прямі іноземні інвестиції -- ПІІ -- маркетингові технології -- маркетинг відносин -- економічна теорія -- партнерські відносини -- инвестиционная деятельность -- прямые иностранные инвестиции -- ПИИ -- маркетинговые технологии -- маркетинг отношений -- экономическая теория -- партнерские отношения
Анотація: Запропоновано модель маркетингового забезпечення процесу залучення прямих іноземних інвестицій на підприємства на засадах процесноструктурованого менеджменту та концепції маркетингу відносин. Досліджено роль маркетингу партнерських відносин у процесі залучення прямих іноземних інвестицій на підприємства. Розглянуто його структурні елементи та інструменти. Надано характеристику їх використання при налагодженні відносин "підприємство- іноземний інвестор", а також аспекти цінностей таких відносин.


Дод.точки доступу:
Бирка, Марія (аспірантка)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Гаджиев, Парвиз Якубович (генеральный директор "JTL Dis Tic Ltd."; г.Москва; Российская Федерация; PhD).
    Социально ориентированный маркетинг - инструмент инновационной политики / П. Я. Гаджиев // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. - № 2. - С. 183-187. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.012.2в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Общественное воспроизводство

   Суспільне відтворення

Кл.слова (ненормовані):
государство -- держава -- инновации -- інновації -- инновационная политика -- інноваційна політика -- маркетинговые технологии -- маркетингові технології -- общество -- суспільство -- общественное развитие -- суспільний розвиток -- социум -- соціум -- социальные функции маркетинга -- соціальні функції маркетингу -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти
Анотація: Раскрыта актуальная проблема, связанная с особенностями реализации социального маркетинга в условиях перехода на инновационный тип развития экономики, обозначены объективные и субъективные причины восстребованности социального маркетинга, проанализированы технологии, позволяющие внедрить социально ориентированные мероприятия. Сформулированы задачи и преимущества использования социального маркетинга в качестве инструмента общественного развития и осуществления инноваций.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-35 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)