Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=маркетинговые технологии<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
35
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-35
>
1.
Майорова, Н.
Актуалізація проблем застосування маркетингових технологій і створення умов для інноваційного розвитку економіки / Н. Майорова> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2009. -
№ 12
. - С. 64-65. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Україна
Хмельницкий
Кл.слова (ненормовані):
науково-практичні конференції
--
маркетингові технології
--
конкурентоспроможність підприємств
--
научно-практические конференции
--
маркетинговые
технологии
--
конкурентоспособность предприятий
Анотація:
Актуалізація проблем застосування маркетингових технологій і створення умов для інноваційного розвитку економіки - головне питання IV-ої Міжнародної науково-практичної конференції, яка відбулася 9-11 грудня у Хмельницькому національному університеті.
Дод.точки доступу:
Хмельницький національний університет \о нем\; Міжнародна науково-практична конференція \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Акимов, Д. И.
(председатель Генеральной дирекции Международной академии рейтинговых технологий "Золотоая фортуна").
Социальное проектирование как маркетинговая технология / Д. И. Акимов> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. -
№ 3
. - С. 96-98. - Бібліографія : С.98 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
316.014
ББК
60.504/506
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові технології
--
маркетинговые
технологии
--
проектирование социальное
--
социальная диагностика
--
социальная экспертиза
--
социальное проектирование
--
социальные показатели
--
социальный маркетинг
--
соціальна діагностика
--
соціальна експертиза
--
соціальне проектування
--
соціальний маркетинг
--
соціальні показники
Анотація:
Рассматривается социальное проектирование как технология социального маркетинга. Анализируются следующие его этапы: определение социальных показателей, социальная диагностика, социальное прогнозирование, социальная экспертиза, разработка содержательной структуры проекта.
Знайти схожі
>
3.
Шамян, Л. С.
(старший викладач кафедри економіки та менеджменту; Полтавська філія Європейського університету).
Аналіз функцій маркетингових інформаційних систем / Л. С. Шамян> // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. -
№ 3
. - С. 115-119 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.42с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівли
Кл.слова (ненормовані):
аналитические функции
--
аналітичні функції
--
маркетинговые
информационные системы
--
маркетингові інформаційні системи
--
информационные системы
--
інформаційні системи
--
организационные функции
--
організаційні функції
--
маркетингові технології
--
маркетинговые
технологии
--
информационные потоки
--
інформаційні потоки
Анотація:
У статті проаналізовано функції маркетингових інформаційних систем як сучасного багатофункціонального інструменту підготовки та прийняття маркетингових рішень.
Знайти схожі
>
4.
65.433(4УКР)-5
Є 40
Забуранна, Л. В.
(кандидат економічних наук; Українська академія банківської справи Національного банку України; м.Суми; Україна).
Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку / Л. В. Забуранна, В. Г. Крамаренко> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 2
. - С. 68-76 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433(4УКР)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
бренды
--
бренди
--
стратегическое управление
--
стратегічне управління
--
стратегія підприємств
--
стратегия предприятий
--
брендинг
--
брендинговые стратегии
--
брендингові стратегії
--
маркетинговые
стратегии
--
маркетингові технології
--
маркетинговые
технологии
--
туристический рынок
--
туристичний ринок
--
туристичні потоки
--
туристические потоки
--
реклама туристичних послуг
--
реклама туристических услуг
Анотація:
Досліджено визначення та специфіку бренду, розглянуто особливості формування брендингових стратегій на прикладі туристичного ринку, новий підхід розвитку успішної стратегії підприємства. Встановлено, що визначення правільної стратегії є запорукою успіху на довгі роки. Висновки та рекомендації засновано на результатах діяльності міжнародних брендів і практичного використання різних методів маркетингових стратегій.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Крамаренко, В.Г. (аспірант; Європейський університет; м.Київ; Україна)
Знайти схожі
>
5.
Бадурович, Марцин
(науковий співробітник; викладач; Інститут інформатики Університету "Політехніка Любельська"; Польща).
Двомірний штрих-код для мобільних приладів / М. Бадурович> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 6
. - С. 346-350 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39с-2
Рубрики:
Інформаційні технології в економіці
Информационные
технологии
в экономике
Кл.слова (ненормовані):
штрих-коди
--
штрих-коды
--
інновації в торгівлі
--
инновации в торговле
--
штрих-коди в торгівлі
--
штрих-коды в торговле
--
інтерактивний маркетинг
--
интерактивный маркетинг
--
маркетингові технології
--
маркетинговые
технологии
--
двомірні штрих-коди
--
двухмерные штрих-коды
Анотація:
Показано, що двомірні штрих-коди - це поліграфічне позначення, яке можуть розрізняти мобільні прилади. Такі коди мають велике значення на сучасному етапі розвитку інтерактивного маркетингу.
Знайти схожі
>
6.
65.290(4РУМ)-5
С 28
Сербан, Коріна
(аспірант; Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія).
Значення кампаній благочинного маркетингу : за даними Румунії / К. Сербан, Г. Ф. Грігоре, А. Станку> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 6
. - С. 442-449 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290(4РУМ)-5 + 65.278(4РУМ)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Благотворительность
Благочинність
Румыния
Румунія
Кл.слова (ненормовані):
благотворительный маркетинг
--
благочинний маркетинг
--
маркетинговые
кампании
--
маркетингові кампанії
--
маркетингові технології
--
маркетинговые
технологии
--
социальный маркетинг
--
соціальний маркетинг
--
социальная ответственность бизнеса
--
соціальна відповідальність бізнесу
--
неприбыльные организации
--
неприбуткові організації
Анотація:
Продемонстровано, що у Румунії споспостерігаються нова стадія розвитку соціального маркетингу. Вірне розуміння ідеї благочинного маркетингу допоможе стати ближче до споживача та одночасно бути корисним суспільству. Досліджено значення компаній з благочинного маркетингу для румунського суспільства, акцент зроблено на двох показниках: вплив таких компаній на самі корпорації та їхній вплив на партнерські неприбуткові організації.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Грігоре, Георгіана Флорентіна (Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія); Станку, Алін (Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія)
Знайти схожі
>
7.
65.240-5
Д 26
Дент, Майкл
(аспірант; Університет Малайзії; м.Кула-Лумпур; Малайзія).
Маркетингові дослідження через маркетингові дії: кар'єра професійного продавця / М. Дент, Вонг Сек Хін Е.> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 6
. - С. 360-366 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.240-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Трудовые ресурсы
Трудові ресурси
Європа
Европа
Азія
Азия
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові технології
--
маркетинговые
технологии
--
исследование через действие
--
дослідження через дію
--
профессиональные продавцы
--
професійні продавці
--
эвристический подход
--
еврістичний підхід
--
зарубіжний досвід
--
зарубежный опыт
--
країни Азії
--
страны Азии
--
страны Европы
--
країни Європи
--
неприбыльные организации
--
неприбуткові організації
--
ТНК
--
корпоративное управление
--
корпоративне управління
Анотація:
Проаналізовано з точки зору евристики кар'єру професійного продавця на прикладі одного з авторів, що пропрацював у декількох міжнародних корпораціях та неприбуткових організаціях Європи та Азії. Дано детальний опис дослідженню через дію як науковому методу, а також його епітемологічній основі.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Вонг Сек Хін, Едвард (Університет Малайзії; м.Кула-Лумпур; Малайзія)
Знайти схожі
>
8.
65.433в7-2
Б 87
Братюк, В. П.
(здобувач; Національна академія управління; м.Київ; Україна).
Теоретичні підходи до державної політики розвитку туризму й інструменти та методи її забезпечення / В. П. Братюк> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 6
. - С. 30-37. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433в7-2 + 65.050в7
Рубрики:
Экономика
Економіка
Управление экономикой
Управління економікою
Экономика туризма
Економіка туризму
Кл.слова (ненормовані):
туристичний бізнес
--
маркетинговые
технологии
--
маркетингові технології
--
развитие туризма
--
розвиток туризму
--
зарубіжний досвід
--
туристический потенциал
--
туристичний потенціал
--
туристические потоки
--
туристичні потоки
Анотація:
Узагальнено теоретичні підходи до державної політики розвитку туризму. Досліджено інстументи, економічні та маркетингові методи її забезпечення. Виявлено тенденції збільшення виробництва в певних секторах туристичної економіки та географічних зонах у процесі реалізації політики розвитку туризму. Доведено необхідність прийняття загальнодержавної стратегії розвитку індустрії туризму, яка має бути збалансованою щодо чинників туристичних потоків і ресурсних можливостей України.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
9.
Кузьмін, О.
(доктор економічних наук ).
Маркетингове забезпечення процесу залучення прямих іноземних інвестицій на підприємства / О. Кузьмін, М. Бирка> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. -
№ 3
. - С. 15-19 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
658
ББК
65.291
Рубрики:
Економіка
Економіка підприємства
Экономика
Экономика предприятия
Кл.слова (ненормовані):
інвестиційна діяльність
--
прямі іноземні інвестиції
--
ПІІ
--
маркетингові технології
--
маркетинг відносин
--
економічна теорія
--
партнерські відносини
--
инвестиционная деятельность
--
прямые иностранные инвестиции
--
ПИИ
--
маркетинговые
технологии
--
маркетинг отношений
--
экономическая теория
--
партнерские отношения
Анотація:
Запропоновано модель маркетингового забезпечення процесу залучення прямих іноземних інвестицій на підприємства на засадах процесноструктурованого менеджменту та концепції маркетингу відносин. Досліджено роль маркетингу партнерських відносин у процесі залучення прямих іноземних інвестицій на підприємства. Розглянуто його структурні елементи та інструменти. Надано характеристику їх використання при налагодженні відносин "підприємство- іноземний інвестор", а також аспекти цінностей таких відносин.
Дод.точки доступу:
Бирка, Марія (аспірантка)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
10.
Гаджиев, Парвиз Якубович
(генеральный директор "JTL Dis Tic Ltd."; г.Москва; Российская Федерация; PhD).
Социально ориентированный маркетинг - инструмент инновационной политики / П. Я. Гаджиев> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 183-187. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
65.012.2в7
Рубрики:
Экономика
Економіка
Общественное воспроизводство
Суспільне відтворення
Кл.слова (ненормовані):
государство
--
держава
--
инновации
--
інновації
--
инновационная политика
--
інноваційна політика
--
маркетинговые
технологии
--
маркетингові технології
--
общество
--
суспільство
--
общественное развитие
--
суспільний розвиток
--
социум
--
соціум
--
социальные функции маркетинга
--
соціальні функції маркетингу
--
социальный маркетинг
--
соціальний маркетинг
--
стратегическое управление
--
стратегічне управління
--
теоретические аспекты
--
теоретичні аспекти
Анотація:
Раскрыта актуальная проблема, связанная с особенностями реализации социального маркетинга в условиях перехода на инновационный тип развития экономики, обозначены объективные и субъективные причины восстребованности социального маркетинга, проанализированы
технологии
, позволяющие внедрить социально ориентированные мероприятия. Сформулированы задачи и преимущества использования социального маркетинга в качестве инструмента общественного развития и осуществления инноваций.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-35
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)