Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=маркетинговые технологии в образовании<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Щербак, Валерія Геннадіївна
(доктор економічних наук; професор кафедри менеджменту Міжрегіональної академії управління персоналом; м.Київ).
Формування та розвиток бренд-капіталу вищого навчального закладу [Текст] / В. Г. Щербак, С. М. Марченко> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 6
. - С. 213-221 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.497в6-5 + 74.58в6
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика образования
Економіка освіти
Высшее образование
Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
брендинг высших учебных заведений
--
брендинг вищих навчальних закладів
--
брендовый капитал вуза
--
брендовий капітал ВНЗ
--
ВУЗы
--
ВНЗи
--
высшие учебные заведения
--
вищі навчальні заклади
--
маркетинговые
технологии
в
образовании
--
маркетингові технології в освіті
--
образовательные услуги
--
освітні послуги
--
организационный капитал
--
організаційний капітал
--
рыночное позиционирование
--
ринкове позиціонування
--
теоретические аспекты
--
теоретичні аспекти
Анотація:
Представлено методичні підходи до оцінювання рівня розвитку і використання бренд-капіталу ВНЗ, що відображає відносини і взаємозалежність основних пропорцій структурного та інституційного капіталу і можливість їх чіткого позиціонування на ринку освітніх послуг.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Марченко, Світлана Миколаївна (кандидат економічних наук; професор кафедри маркетингу Міжрегіональної академії управління персоналом; м.Київ)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)