Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові категорії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Белякова, Оксана Володимирівна (кандидат економічнихї наук; доцент; завідувач кафедри готельного та ресторанного бізнесу Київського національного університету культури і мистецтв).
    Іноваційний потенціал і трансфер технологій на національному та регіональних ринках промислової продукції [Текст] / О. В. Белякова, С. А. Жуков // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 11. - С. 163-171 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.30(4УКР)г-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленности

   Економіка промисловості

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственная поддержка экономики -- державна підтримка економікм -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- инновационно активные предприятия -- інноваційно активні підприємства -- инновационный потенциал предприятий -- інноваційний потенціал підприємств -- маркентинговые категории -- маркетингові категорії -- мотивированность предприятий -- умотивованість підприємств -- национальные экономики -- національні економіки -- основные фонды -- основні фонди -- промышленная продукция -- промислова продукція -- регионы Украины -- регіони України -- регуляторные системы -- регуляторні системи -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- терминология -- термінологія -- технологический уровень -- технологічний рівень -- трансфер технологий -- транфсфер технологій
Анотація: Досііджено суть і значення категорій "інноваційний потенціал" і "трансфер технологій". Встановлено їх роль у розвитку вітчизняної промисловості, її інноваційної складової на рівні національної та регіональної економіки України. Визначено місце державної підтримки і системи регулювання трансферу технологій в Україні. Проаналізовано проблеми і перспективи позиціонування як маркетингової категорії. Визначено сутність поняття «інноваційно активне підприємство»,

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Жуков, Святослав Августович (кандидат економічних наук; завідуючий факультету міжнародної економіки та економічної теорії Ужгородського національного уніеврситету; м.Ужгород; Україна)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)