Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=матричные структуры<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Шевченко, С. Ю. (кандидат економічних наук; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана; м.Київ; Україна).
    Управління гнучкістю та адаптацією підприємства / С. Ю. Шевченко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 2. - С. 148-152. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
аутсорсинг -- аутсорсинг -- конкуренция -- конкуренція -- внешняя среда предприятий -- зовнішнє середовище підприємств -- внутренняя среда предприятий -- внутрішнє середовище підприємств -- инновации -- інновації -- информационные системы -- інформаційні системи -- маркетинг -- матричные структуры -- матричні структури -- персонал -- персонал -- реструктуризации -- реструктуризації -- рыночная адаптивность предприятий -- ринкова адаптивність підприємств -- рыночная гибкость предприятий -- ринкова гнучкість підприємств -- управление гибкостью -- управління гнучкістю -- управленческие механизмы -- управлінські механізми
Анотація: Обгрунтовано необхідність управління гнучкістю та адаптацією підприємства для забезпечення його конкурентоспроможності. Також визначено основні механізми, реалізація яких дозволяє пристосовувати до нових вимог зовнішнього та внутрішнього середовища.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Романенко, Євген Олександрович (доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України).
    Сутність та особливості системи маркетингу послуг у механізмах державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 81-89 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.82г
Рубрики: Социальное управление
   Соціальне управління

   Теория управленческой деятельности

   Теорія управлінської діяльності

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
государственное управление -- державне управління -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- маркетинговые механизмы -- маркетингові механізми -- матричные структуры -- матричні структури -- некоммерческий маркетинг -- некомерційний маркетинг -- органы государственной власти -- органи державної влади -- публичный маркетинг -- публічний маркетинг -- терминология -- термінологія -- управленческиий инструментарий -- управлінський інструментарій
Анотація: Розроблено теоретико-методологічні засади організації системи маркетингу послуг у механізмах державного управління. Розкрито сутність та визначено поняття «системи маркетингу послуг». Проведено аналіз принципів, функцій та структури системи маркетингу послуг у державному управлінні. Досліджено особливості системи маркетингу послуг у механізмах державного управління, запропоновано її модель, яку призначено для формування оптимальних відношень між її елементами та окреслено ключові напрями її подальшої трансформації. Сформульовано основні суперечності, котрі покликані розв’язувати система маркетингу послуг у механізмах державного управління.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Чаплай, Ірина Віталіївна (аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)