Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=методологические аспекты<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Решетніченко, А. В. (професор Академії митної служби України; доктор філософських наук).
    Маркетологічні основи державного управління: методологічні аспекти / А. В. Решетніченко // Грані. - 2011. - № 6. - С. 75-78. - Примітки : С.78 : 2 назви
УДК
ББК 60.8
Рубрики: Соціальне управління
   Социальное управление

Кл.слова (ненормовані):
государственное управление -- державне управління -- имидж -- імідж -- маркетологические основы -- маркетологічні основи -- методологические аспекты -- методологічні аспекти -- адміністративні послуги -- социология управления -- соціологія управління -- управленческая деятельность -- управлінська діяльність -- административные услуги
Анотація: Проаналізовано стан, проблеми та напрямки теоретичного і практичного розвитку маркетологічних основ управлінської діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Корінько, М. Д. (доктор економічних наук; професор: завідувач кафедри аудиту).
    Суб'єкти системи управління підприємницькою діяльністю / М. Д. Корінько, В. В. Пабат // Статистика України : науково-інформаційний журнал. - 2014. - № 2. - С. 31-34 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.290
Рубрики: Економіка
   Бізнес. Підприємництво

   Экономика

   Бизнес. Предпринимательство

Кл.слова (ненормовані):
підприємницька діяльність -- системи управління -- суб'єкти господарювання -- методологічні аспекти -- господарська діяльність -- аналіз господарської діяльності -- управлінські рішення -- предпринимательская деятельность -- системы управления -- субъекты хозяйствования -- методологические аспекты -- хозяйственная деятельность -- анализ хозяйственной деятельности -- управленческие решения
Анотація: Узагальнено теоретичні підходи до визначення суб'єктів системи управління для функціонування підприємницької діяльності.


Дод.точки доступу:
Пабат, В. В. (кандидат педагогічних наук; доцент)

Знайти схожі

3.


    Ніфатова, О. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри підприємництва та бізнесу Київського національного університету технологій та дизайну).
    Формалізоване представлення інтегрованого брендингу : сутність та особливості управління / О. М. Ніфатова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017/1. - № 12. - С. 157-163. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.292г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Организационные формы предприятий

   Організаційні форми підприємств

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- интегрированный брендинг -- інтегрований брендинг -- бренд-менеджмент -- интегрированные бизнес-структуры -- інтегровані бізнес-структури -- марочные контракты -- марочні контракти -- методологические аспекты -- методологічні аспекти -- организационные модели -- організаційні моделі -- терминология -- термінологіяя -- управленческие особенности -- упрвлінські особливості
Анотація: Сформоване формалізоване представлення сутності брендингового підходу в управлінні інтегрованими структурами бізнесу. На основі застосування апарату формальної логіки та морфологічного аналізу запропоновано авторське визначення поняття «брендинг інтегрованої структури бізнесу». Представлено модель брендингу інтегрованої структури бізнесу в рамках використання системного підходу.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)