Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=методологічна основа<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Зозульов, Олександр (доцент кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України "КПІ"; кандидат економічних наук).
    До питання про методологічну основу формування ефективних маркетингових рішень у бізнесі / О. Зозульов // Банківська справа. - 2010. - № 2/3. - С. 71-77. - 6 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1605-2005
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові рішення -- конкурентоспроможність підприємств -- методологічна основа -- бізнес -- технологія управління -- промислові підприємства -- фінансові показники -- маркетинговые решения -- конкурентоспособность предприятий -- методологическая основа -- бизнес -- системи -- системний підхід -- системный подход
Анотація: Метрологічні основи формування і ухвалення ефективних з позицій конкурентоспроможності маркетингових рішень.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)