Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мислення учнів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Малахов, В.
    Про розум, педагогіку і наші філософські уподобання / В. Малахов // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 134-137. - Библиогр. в конце ст.
Рец. на Возняк В. С. Співвідношення розсудку і розуму як філософсько-педагогічна проблема: Монографія / В. С. Возняк. - Дрогобич: Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І. Франка, 2008. -357 с.
УДК
Рубрики: Філософія
   Філософія науки

   Философия

   Философия науки

Кл.слова (ненормовані):
філософія науки -- рецензії на монографії -- наукові видання -- філософсько-педагогічні проблеми -- педагогічні проблеми -- логіка мислення -- логіка педагогічного мислення -- мислення учнів -- розсудок -- розум -- сучасна освіта -- спілкування -- виховання -- духовність -- философия науки -- рецензии на монографии -- научные издания -- философско-педагогические проблемы -- педагогические проблемы мышления -- логика педагогического мышления -- мышление учеников -- рассудок -- современное образование -- общение -- воспитание
Анотація: Рецензована монографія досліджує "класичне" протиставлення розсудку і розуму, проблематику духу і духовності та роль у педагогічному процесі реальних засад спілкування.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (26.10.2009р. Інв.2899ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник Інститтуту педагогіки НАПН України).
    В. О. Сухомлинський про розвиток творчих здібностей учнів початкової школи / Л. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- школьное образование -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- молодші школяри -- младшие школьники -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- мислення учнів -- мышление учеников -- творчий розвиток -- творческое развитие -- творчі здібності -- творческие способности -- розумове виховання -- умственное воспитание -- розумові здібності -- умственные способности
Анотація: Висвітлюються теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського з питань розвитку творчих здібностей школярів молодшого віку. Наголошується на важливості їх втілення в роботу сучасних освітніх закладів.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

3.


    Токаренко, Олена (вчитель української мови та літератури).
    Міжпредметні зв'язки на уроках української мови та літератури в навчальному загладі художньо-естетичного спрямування / О. Токаренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 51-55. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

   Україна
    Украина

    Миколаївська область

    Николаевская область

Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- учбові предмети -- учебные предметы -- художньо-творчі здібності -- художественно-творческие способности -- мислення учнів -- мышление учеников -- українська мова -- украинский язык -- школи художньо-естетичного профілю -- школы художественно-эстетического профиля -- розвиток зв'язного мовлення -- разитие связанной речи -- уроки української мови -- уроки украинского языка -- методика викладання учбових предметів -- методика преподавания учебных
Анотація: Присвячено питанню використання міжпредметних зв'язків на уроках української мови і літератури як засобу розвитку художньо-творчого мислення учнів у Миколаївській спеціалізованій школі "Академія дитячої творчості".

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Академія дитячої творчості, спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел \о ней\; Миколаївська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел "Академія дитячої творчості" \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)