Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Бондар, Людмила@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
10
Показані документи
с 1 за 10
>
1.
Бондар
,
Людмила
(кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник інституту педагогіки АПН України).
В. О. Сухомлинський: ціннісно-гуманна основа виховного процесу / Л.
Бондар
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 8/9
. - С. 14-17. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги
--
виховний процес
--
педагогічна спадщина
--
педагогічна діяльність
--
виховання моральних цінностей
--
моральні норми
--
моральна свідомість
--
педагогічні праці
--
выдающиеся педагоги
--
воспитательный процесс
--
педагогическое наследие
--
педагогическая деятельность
--
воспитание моральных ценностей
--
моральные нормы
--
педагогические труды
Анотація:
Гуманне спрямування сучасної педагогіки, що грунтується на ідеях ціннісного становлення до особистості, істотно позначається на переосмисленні основоположних поглядів видатного педагога- В.О. Сухомлинського.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Бондар
,
Людмила
(кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України).
Диференційований підхід до організації педагогічного процесу в державних гімназіях та реальних училищаї (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Л.
Бондар
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 9
. - С. 52-56. - Библиогр. в конце ст. - 2 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти, 19 ст. кінець-20 ст. поч.
Образование. Педагогика
История образования
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
диференційований підхід
--
дифференцированный подход
--
державні гімназії
--
государственные гимназии
--
реальні училища
--
реальные училища
--
педагогічний процес
--
педагогический процесс
--
типи гімназій
--
типы гимназий
--
навчальні плани гімназій
--
учебные планы гимназий
--
зразок навчального плану
--
образец учебного плана
--
статути гімназій
--
уставы гимназий
--
чоловічі гімназії
--
мужские гимназии
--
жіночі гімназії
--
женские гимназии
--
навчальні заклади
--
учебные учреждения
Анотація:
Здійснено порівняльно-ретроспективний аналіз типів середніх навчальних закладів і розкрито диференційований підхід до навчання в державній гімназійній та реальній освіті кінця ХІХ - початку ХХ столітть.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Бондар
,
Людмила
(науковий співробітник).
Обмінно-резервні фонди у мережі освітянських бібліотек / Л.
Бондар
, Т. Васьковська> // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2011. -
№ 1
. - С. 16-19 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
026
Рубрики:
Библиотечные фонды
Бібліотечні фонди
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
обменные фонды
--
резервные фонды
--
библиотечные фонды
--
книгообмен
--
сотрудничество библиотек
--
комплектование фондов
--
бібліотечні фонди
--
обмінні фонди
--
резервні фонди
--
книгообмін
--
співробітництво бібліотек
--
комплектування фондів
Анотація:
У статті розглядається стан обмінно-рзервних фондів мережи освітянських бібліотек Міністерства освіти і науки України та Національної академії педагогічних наук України.
Дод.точки доступу:
Васьковська, Тетяна (молодший науковий співробітник Державна наукова педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського); Державна наукова педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського \про неї\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Бондар
,
Людмила
(кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник лабораторії історії педагогіки Інституту педагогіки НАПН України).
Відображення ідей про диференційрваний підхід до навчання у змісті освіти початкової школи (кінець ХІХ ст. - до 1917 р.) / Л.
Бондар
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 8/9
. - С. 69-74. - Библиогр. в конце ст. - 4 табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти, 19 ст. кін-1917 р.
Образование. Педагогика
История образования, 19 ст. кон-1917 г.
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа
--
начальная школа
--
зміст початкової освіти
--
содержание начальной школы
--
навчальні плани
--
учебные планы
--
історія освіти
--
история образования
--
початкові народні училища
--
начальные народные училища
--
міські училища
--
городские учидища
--
положення про училища
--
положения об училищах
--
однокласні початкові школи
--
одноклассные начальные школы
--
двокласні початкові школи
--
двухклассные начальные школы
--
учбові предмети
--
учебные предметы
Анотація:
Розглянуто типи державних початкових шкіл кінця ХІХ - початку ХХ ст. та проаналізовано зміст навчальних планів і програм як документів, що відображали особливості диференціації початкової освіти означеного періоду. Установлено, що диференціація навчально-виховного процесу здійснювалася за соціальним станом та гендерною ознакою.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Бондар
,
Людмила
(кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник).
Розвиток змісту початкової освіти : 40-80-ті роки ХХ століття / Л.
Бондар
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 6
. - С. 64-68 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа, 20 ст. 40-80-і рр.
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа, 20 ст. 40-80-е гг.
Кл.слова (ненормовані):
шкільна початкова освіта
--
школьное начальное образование
--
початкова освіта
--
начальное образование
--
історія освіти
--
история образования
--
історія початкової освіти
--
история начального образования
--
етапи розвитку початкової освіти
--
этапы развития начального образования
--
навчальні плани
--
учебные планы
--
навчальні предмети
--
учебные предметы
Анотація:
Охарактеризовано зміст шкільної початкової освіти у 40-80-х роках ХХ ст. , зокрема на основі аналізу законодавчих документів, різноманітних матеріалів з'ясовано державну освітню політику, зміни у структурі, змісті початкової освіти та розкрито її розвиток.
Знайти схожі
>
6.
Бондар
,
Людмила
(кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник Інститтуту педагогіки НАПН України).
В. О. Сухомлинський про розвиток творчих здібностей учнів початкової школи / Л.
Бондар
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 8/9
. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта
--
школьное образование
--
видатні педагоги
--
выдающиеся педагоги
--
педагогічна діяльність
--
педагогическая деятельность
--
молодші школяри
--
младшие школьники
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
мислення учнів
--
мышление учеников
--
творчий розвиток
--
творческое развитие
--
творчі здібності
--
творческие способности
--
розумове виховання
--
умственное воспитание
--
розумові здібності
--
умственные способности
Анотація:
Висвітлюються теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського з питань розвитку творчих здібностей школярів молодшого віку. Наголошується на важливості їх втілення в роботу сучасних освітніх закладів.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\
Знайти схожі
>
7.
Бондар
,
Людмила
(завідувач відділу наукового комплектування фондів Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського).
Облік фондів у педагогічних бібліотеках України: сучасний стан і перспективи / Л.
Бондар
> // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2014. -
№ 1
. - С. 22-27 : діагр. - Бібліогр.: с. 26. - НЕТ В БИБЛИОТЕКЕ
УДК
026:025.25-022.227
Рубрики:
Библиотечное дело
Бібліотечна справа
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело
--
бібліотечна справа
--
педагогические библиотеки
--
педагогічні бібліотеки
--
отраслевая информация
--
галузева інформація
--
отраслевые ресурсы
--
галузеві ресурси
--
библиотечные фонды
--
бібліотечні фонди
--
комплектование библиотечного фонда
--
комплектування бібліотечного фонду
--
учет документов
--
облік документів
--
учет библиотечного фонда
--
облік бібліотечного фонду
--
суммарный учет
--
сумарний облік
--
учетная документация
--
облікова документація
--
Книга суммарного учета
--
Книга сумарного обліку
--
автоматизированные системы
--
автоматизовані системи
--
научно-исследовательские работы
--
науково-дослідні роботи
--
анкетирование
--
анкетування
--
унификация учета
--
уніфікація обліку
Анотація:
У статті порушується проблема ведення уніфікованого сумарного обліку фонду в освітянських бібліотеках.
Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Дод.точки доступу:
Васильєв, В. М. (бібліотекознавець) \про нього\; Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського \про неї\Товариство бібліотекознавства \про нього\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Бондар
,
Людмила
(кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник; Інститут педагогіки НАПН України).
Розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти України / Л.
Бондар
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 4/5
. - С. 72-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа, 20 ст. 40-80-і рр.
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа, 20 ст. 40-80-е гг.
Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта
--
початкова школа
--
шкільні підручники
--
навчальні плани
--
підручникотворення
--
навчальні програми
--
удосконалення підручників
--
начальное образование
--
начальная школа
--
школьные учебники
--
учебные планы
--
учебные программы
--
усовершенствование учебников
Анотація:
Проаналізовано зміни в змісті навчальних планів і програм для початкової школи у 40-80-х роках ХХ століття, що потребували предметної перебудови змісту навчання та створення нових підручників; розкрито питання вдосконалення підручників. Відображено розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти досліджуваного періоду та висвітлено роль навчальної книги в опануванні учнями знань.
Знайти схожі
>
9.
Бондар
,
Людмила
(кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник).
Індивідуалізація та диференціація навчання в початковій школі в УРСР (40-80-ті рр. ХХ ст.) / Л.
Бондар
. - Электрон. журн.> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 1/2
. - С. 33-38. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти, 20 ст. 40-80-і рр.
Образование. Педагогика, 20 ст. 40-80-е гг.
История образования
УРСР
УССР
Кл.слова (ненормовані):
початкові школи
--
начальные школы
--
молодші школярі
--
младшие школьники
--
диференціація навчання
--
дифференциация обучения
--
індивідуалізація навчання
--
индивидуализация обучения
--
класи вирівнювання
--
классы выравнивания
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
індивідуальні підходи до учнів
--
индивидуальные подходы к ученикам
--
педагогічна спадщина
--
педагогическое наследие
Анотація:
На основі вивчення та узагальнення наукових досліджень, практичного досвіду проаналізовано питання індивідуалізації та диференціації навчання в початковій школі УРСР (40-80-ті рр. ХХ ст.). Наголошено на необхідності врахування індивідуальних особливостей учнів у процесі навчання. Охарактеризовано один із шляхів реалізації принципу індивідуалізації - класи вирівнювання. Розкрито сутність диференційованого підходу до навчання молодших школярів.
Знайти схожі
>
10.
Бондар
,
Людмила
(кандидат педагогічних наук).
Диференційований підхід до організації навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л.
Бондар
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 5/6
. - С. 13-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Кл.слова (ненормовані):
диференційований підхід
--
дифференцированный подход
--
індивідуальний підхід
--
индивидуальный подход
--
індивідуальні особливості
--
индивидуальные особенности
--
молодші школярі
--
младшие школьники
--
початкова освіта
--
начальное образование
--
педагогічна спадщина
--
педагогическое наследие
--
видатні педагоги
--
выдающиеся педагоги
--
педагогічні системи
--
педагогические системы
--
педагоги-новатори
--
педагоги-новаторы
--
досвід шкіл
--
опыт школ
--
важкі діти
--
сложные дети
--
виховання важких дітей
--
воспитание сложных детей
Анотація:
Висвітлюються теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського з питань диференційованого підходу до організації навчальної діяльності молодших школярів з погляду їх співзвучності завданням, що постали перед сучасною системою початкової освіти як першорядні. Наголошується на індивідуальному підході до кожного учня.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський , Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Павлиська середня школа \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)