Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бондар, Людмила@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник інституту педагогіки АПН України).
    В. О. Сухомлинський: ціннісно-гуманна основа виховного процесу / Л. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 14-17. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- виховний процес -- педагогічна спадщина -- педагогічна діяльність -- виховання моральних цінностей -- моральні норми -- моральна свідомість -- педагогічні праці -- выдающиеся педагоги -- воспитательный процесс -- педагогическое наследие -- педагогическая деятельность -- воспитание моральных ценностей -- моральные нормы -- педагогические труды
Анотація: Гуманне спрямування сучасної педагогіки, що грунтується на ідеях ціннісного становлення до особистості, істотно позначається на переосмисленні основоположних поглядів видатного педагога- В.О. Сухомлинського.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України).
    Диференційований підхід до організації педагогічного процесу в державних гімназіях та реальних училищаї (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Л. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 52-56. - Библиогр. в конце ст. - 2 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 19 ст. кінець-20 ст. поч.

   Образование. Педагогика

   История образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
диференційований підхід -- дифференцированный подход -- державні гімназії -- государственные гимназии -- реальні училища -- реальные училища -- педагогічний процес -- педагогический процесс -- типи гімназій -- типы гимназий -- навчальні плани гімназій -- учебные планы гимназий -- зразок навчального плану -- образец учебного плана -- статути гімназій -- уставы гимназий -- чоловічі гімназії -- мужские гимназии -- жіночі гімназії -- женские гимназии -- навчальні заклади -- учебные учреждения
Анотація: Здійснено порівняльно-ретроспективний аналіз типів середніх навчальних закладів і розкрито диференційований підхід до навчання в державній гімназійній та реальній освіті кінця ХІХ - початку ХХ столітть.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Бондар, Людмила (науковий співробітник).
    Обмінно-резервні фонди у мережі освітянських бібліотек / Л. Бондар, Т. Васьковська // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2011. - № 1. - С. 16-19 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Библиотечные фонды
   Бібліотечні фонди

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
обменные фонды -- резервные фонды -- библиотечные фонды -- книгообмен -- сотрудничество библиотек -- комплектование фондов -- бібліотечні фонди -- обмінні фонди -- резервні фонди -- книгообмін -- співробітництво бібліотек -- комплектування фондів
Анотація: У статті розглядається стан обмінно-рзервних фондів мережи освітянських бібліотек Міністерства освіти і науки України та Національної академії педагогічних наук України.


Дод.точки доступу:
Васьковська, Тетяна (молодший науковий співробітник Державна наукова педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського); Державна наукова педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського \про неї\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник лабораторії історії педагогіки Інституту педагогіки НАПН України).
    Відображення ідей про диференційрваний підхід до навчання у змісті освіти початкової школи (кінець ХІХ ст. - до 1917 р.) / Л. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 69-74. - Библиогр. в конце ст. - 4 табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 19 ст. кін-1917 р.

   Образование. Педагогика

   История образования, 19 ст. кон-1917 г.

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- зміст початкової освіти -- содержание начальной школы -- навчальні плани -- учебные планы -- історія освіти -- история образования -- початкові народні училища -- начальные народные училища -- міські училища -- городские учидища -- положення про училища -- положения об училищах -- однокласні початкові школи -- одноклассные начальные школы -- двокласні початкові школи -- двухклассные начальные школы -- учбові предмети -- учебные предметы
Анотація: Розглянуто типи державних початкових шкіл кінця ХІХ - початку ХХ ст. та проаналізовано зміст навчальних планів і програм як документів, що відображали особливості диференціації початкової освіти означеного періоду. Установлено, що диференціація навчально-виховного процесу здійснювалася за соціальним станом та гендерною ознакою.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник).
    Розвиток змісту початкової освіти : 40-80-ті роки ХХ століття / Л. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 64-68 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа, 20 ст. 40-80-і рр.

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа, 20 ст. 40-80-е гг.

Кл.слова (ненормовані):
шкільна початкова освіта -- школьное начальное образование -- початкова освіта -- начальное образование -- історія освіти -- история образования -- історія початкової освіти -- история начального образования -- етапи розвитку початкової освіти -- этапы развития начального образования -- навчальні плани -- учебные планы -- навчальні предмети -- учебные предметы
Анотація: Охарактеризовано зміст шкільної початкової освіти у 40-80-х роках ХХ ст. , зокрема на основі аналізу законодавчих документів, різноманітних матеріалів з'ясовано державну освітню політику, зміни у структурі, змісті початкової освіти та розкрито її розвиток.


Знайти схожі

6.


    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник Інститтуту педагогіки НАПН України).
    В. О. Сухомлинський про розвиток творчих здібностей учнів початкової школи / Л. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- школьное образование -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- молодші школяри -- младшие школьники -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- мислення учнів -- мышление учеников -- творчий розвиток -- творческое развитие -- творчі здібності -- творческие способности -- розумове виховання -- умственное воспитание -- розумові здібності -- умственные способности
Анотація: Висвітлюються теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського з питань розвитку творчих здібностей школярів молодшого віку. Наголошується на важливості їх втілення в роботу сучасних освітніх закладів.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

7.


    Бондар, Людмила (завідувач відділу наукового комплектування фондів Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського).
    Облік фондів у педагогічних бібліотеках України: сучасний стан і перспективи / Л. Бондар // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2014. - № 1. - С. 22-27 : діагр. - Бібліогр.: с. 26. - НЕТ В БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- бібліотечна справа -- педагогические библиотеки -- педагогічні бібліотеки -- отраслевая информация -- галузева інформація -- отраслевые ресурсы -- галузеві ресурси -- библиотечные фонды -- бібліотечні фонди -- комплектование библиотечного фонда -- комплектування бібліотечного фонду -- учет документов -- облік документів -- учет библиотечного фонда -- облік бібліотечного фонду -- суммарный учет -- сумарний облік -- учетная документация -- облікова документація -- Книга суммарного учета -- Книга сумарного обліку -- автоматизированные системы -- автоматизовані системи -- научно-исследовательские работы -- науково-дослідні роботи -- анкетирование -- анкетування -- унификация учета -- уніфікація обліку
Анотація: У статті порушується проблема ведення уніфікованого сумарного обліку фонду в освітянських бібліотеках.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Васильєв, В. М. (бібліотекознавець) \про нього\; Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського \про неї\Товариство бібліотекознавства \про нього\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник; Інститут педагогіки НАПН України).
    Розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти України / Л. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 72-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа, 20 ст. 40-80-і рр.

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа, 20 ст. 40-80-е гг.

Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- початкова школа -- шкільні підручники -- навчальні плани -- підручникотворення -- навчальні програми -- удосконалення підручників -- начальное образование -- начальная школа -- школьные учебники -- учебные планы -- учебные программы -- усовершенствование учебников
Анотація: Проаналізовано зміни в змісті навчальних планів і програм для початкової школи у 40-80-х роках ХХ століття, що потребували предметної перебудови змісту навчання та створення нових підручників; розкрито питання вдосконалення підручників. Відображено розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти досліджуваного періоду та висвітлено роль навчальної книги в опануванні учнями знань.



Знайти схожі

9.


    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник).
    Індивідуалізація та диференціація навчання в початковій школі в УРСР (40-80-ті рр. ХХ ст.) / Л. Бондар. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 1/2. - С. 33-38. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 20 ст. 40-80-і рр.

   Образование. Педагогика, 20 ст. 40-80-е гг.

   История образования

   УРСР
    УССР

Кл.слова (ненормовані):
початкові школи -- начальные школы -- молодші школярі -- младшие школьники -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- індивідуалізація навчання -- индивидуализация обучения -- класи вирівнювання -- классы выравнивания -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- індивідуальні підходи до учнів -- индивидуальные подходы к ученикам -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие
Анотація: На основі вивчення та узагальнення наукових досліджень, практичного досвіду проаналізовано питання індивідуалізації та диференціації навчання в початковій школі УРСР (40-80-ті рр. ХХ ст.). Наголошено на необхідності врахування індивідуальних особливостей учнів у процесі навчання. Охарактеризовано один із шляхів реалізації принципу індивідуалізації - класи вирівнювання. Розкрито сутність диференційованого підходу до навчання молодших школярів.


Знайти схожі

10.


    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук).
    Диференційований підхід до організації навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 5/6. - С. 13-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
диференційований підхід -- дифференцированный подход -- індивідуальний підхід -- индивидуальный подход -- індивідуальні особливості -- индивидуальные особенности -- молодші школярі -- младшие школьники -- початкова освіта -- начальное образование -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- педагогічні системи -- педагогические системы -- педагоги-новатори -- педагоги-новаторы -- досвід шкіл -- опыт школ -- важкі діти -- сложные дети -- виховання важких дітей -- воспитание сложных детей
Анотація: Висвітлюються теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського з питань диференційованого підходу до організації навчальної діяльності молодших школярів з погляду їх співзвучності завданням, що постали перед сучасною системою початкової освіти як першорядні. Наголошується на індивідуальному підході до кожного учня.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський , Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Павлиська середня школа \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)