Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мобільна реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Макаренко, Людмила.
    Мобільний бум - маркетологам "на руку". Підказки фахівцям / Л. Макаренко // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. - С. 25-30 : ил.
УДК
ББК 65.26
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
мобильная маркетинговая индустрия -- мобильная реклама -- виды реклам -- целевая аудитория -- мобильный Интернет-трафик -- продажа смартфонов -- маркетологи -- коммуникации -- мобильные устройства -- комуникації -- мобільна маркетингова індустрія -- мобільна реклама -- види реклам -- цільова аудиторія -- мобільний Інтернет-трафік -- продаж смартфонів
Анотація: Розглядається можливість комунікації зі своїми клієнтами через мобільні пристрої.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Кіба-Яняк, Майя (аспірант кафедри стратегічного менеджменту і логістики факультету економіки, менеджменту і туризму Вроцлавського економічного університету; м.Вроцлав; Польща).
    Можливості використання мобільних телефонів в управлінні ланцюгом постачання [Текст] : на прикладі останньої ланки в ланцюгу постачань / Кіба-Яняк М., К. Чеба, А. Баранєчка // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 426-435 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Логистика

   Логістика

   Польша
    Польща

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-моделирование -- бізнес-моделювання -- исследование потребительских преференций -- дослідження споживацьких преференцій -- коммуникационные технологии -- комунікаційні технології -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- мобильная реклама -- мобільна реклама -- мобильные технологии -- мобільні технології -- телефонная связь -- телефонний зв'язок -- управление цепочкой поставок -- управління ланцюгом постачань
Анотація: Описано роль мобільних технологій в управлінні постачаннями. Увагу сфокусовано саме на останній ланці у ланцюгу постачань – процесі шоппінгу та використання мобільного телефону під час нього. Результати проведеного опитування вказують на те, що мобільний телефон може стати ефективним інструментом планування покупок та прийняття рішень про придбання. Однак, при цьому слід відмітити, що у Польщі можливості для такого використання мобільних технологій ще не настільки великі, як у США або Західній Європі. Але ситуація поступово змінюється, як відмічають респонденти опитування, і незабаром і в Польщі мобільний телефон може стати елементом бізнес-моделі ланцюга постачань, здатним підвищити рівень задоволеності клієнтів від процесу купівлі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чеба, Катаржина (аспірант кафедри прикладної математики та економетрики економічного факультету Схадно-Померанського технологічного університету; м.Щецин Польща); Баранєчка, Анна (аспірант кафедри стратегічного менеджменту і логістики факультету економіки, менеджменту і туризму Вроцлавського економічного університету; м.Зелена Гора; Польща)

Знайти схожі

3.


    Лазебник, Максим (исполнительный директор).
    Объем рекламного рынка Украины 2015 и прогноз объемов рынка 2016. Экспертная оценка Всеукраинской рекламной коалиции [Текст] / Максим Лазебник // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 6. - С. 41-47 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг, 2015 р.

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
объем рекламного рынка -- об'єм рекламного ринку -- рекламный интернет-рынок -- рекламний інтернет-ринок -- мобильная реклама -- мобільна реклама -- ТВ-рынок -- реклама в прессе -- рынок радио реклама -- ринок радіо реклами -- наружная реклама -- зовнішня реклама -- рынок маркетинговых сервисов -- ринок маркетингових сервісів -- рынок Директ Маркетинга -- ринок Директ Маркетингу -- рекламный рынок -- рекламний ринок -- экспертные оценки -- експертні оцінки -- прогнозы развития рынков -- прогнози розвитку ринків
Анотація: Итоги рекламного рынка 2015 года, которые подвели эксперты Всеукраинской рекламной коалиции и прогноз развития рынка на следующий год.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)