Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мобільні технології<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Жила, Каміль (молодший асистент Інституту технологічних систем та інформатики Університету "Політехніка Любельська"; Польща).
    Економічні аспекти орієнтованого на користувача моделювання мобільних пристроїв / К. Жила // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 334-340 : граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39с-56
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Капиталовложения

   Капіталовкладення

Кл.слова (ненормовані):
инвестиции -- інвестиції -- коммуникационные технологии -- комунікаційні технології -- компьютерные приложения -- комп'ютерні додатки -- компьютерные разработки -- комп'ютерні розробки -- мобильные сервисы -- мобільні сервіси -- мобильные технологии -- мобільні технології -- модульное конструирование -- модульне конструювання -- операционные системы -- операційні системи -- пользовательское ориентирование -- користувацьке орієнтування -- программная совместимость -- програмна сумісність -- программное обеспечение -- програмне забезпечення -- MDE -- экономическая эффективность -- економічна ефективність
Анотація: Показано, що на даний час розробка додатків, сумісних із більшістю операційних систем і пристроїв, навряд чи можлива. Важлива максимально можлива віддача від інвестицій у їх створення. Основна мета модульного конструювання підвищення короткострокової (за рахунок збільшення функціональності основних складових програмного забезпечення) і довгострокової продуктивності (за рахунок зниження швидкості застарівання). Представлено метод моделювання мобільних податків виходячи зі вказаних переваг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Aergia, язык компьютерного моделирования \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Golovkova, A.
    Strategic impact of mobility on organizations [Electronic resource] / A. Golovkova // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2014. - № 1(49). - С. 51-58. - Библиогр. в конце ст. - Режим доступа: http://stp.diit.edu.ua/article/view/22661/20293. - Полный текст . - Режим доступа: http://stp.diit.edu.ua/issue/view/1228. - Содержание
УДК
Рубрики: Менеджмент
Кл.слова (ненормовані):
организационный менеджмент -- мобильные технологии -- организационные ценности -- мобильные устройства -- організаційний менеджмент -- мобільні технології -- організаційні цінності -- мобільні пристрої

Перейти к внешнему ресурсу: Полный текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Содержание

Дод.точки доступу:
Головкова, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Швиденко, Ольга Михайлівна (аспірант; Національний університет біоресурсів і природокористування України).
    Передумови розвитку мобільного маркетингу в сільськогосподарських підприємствах / О. М. Швиденко // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2014. - № 11. - P114-119 : рис. - статья на англ. языке. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка сільського господарства
   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
сільське господарство -- сельское хозяйство -- електронне сільське господарство -- электронное сельское хозяйство -- сільськогосподарські підприємства -- сельскохозяйственные предприятия -- фермерські господарства -- фермерские хозяйства -- інформаційні технології -- информационные технологии -- мобільні технології -- мобильные технологии -- мобільний маркетинг -- мобильный маркетинг -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг
Анотація: Висвітлено сутність поняття «електронне сільське господарство» як нової предметної області, що зосереджена на зміцненні сільськогосподарського розвитку завдяки вдосконаленню інформаційних і комунікаційних процесів. Показано, що впровадження мобільних технологій у сільське господарство може докорінно змінити ситуацію у сфері інформаційного забезпечення агровиробництва та аграрного маркетингу. Міжнародний досвід переконує, що застосування можливостей Інтернету і мобільних технологій в сільському господарстві реалізує переваги електронного безконтактного доступу до клієнта, забезпечує фермерів оперативними і кастомізованими новітніми інформаційними послугами та, зокрема, надає можливість широкого запровадження мобільного Інтернет-маркетингу. Розглянуто визначення мобільного маркетингу як комплексу маркетингових заходів, спрямованих на просування продукції або послуг за допомогою мобільних пристроїв і висвітлено його складові. Зазначено, що активне впровадження мобільних технологій у сільське господарство зарубіжних країн призвело до розвитку мобільного маркетингу та ефективного використання його фермерськими господарствами. В Україні застосування мобільного маркетингу сільськогосподарськими підприємствами знаходиться лише на початковому етапі, тому для підвищення їх конкурентоспроможності в умовах глобалізації необхідно активізувати впровадження новітніх комунікаційних технологій для використання можливостей та переваг мобільного маркетингу в їхній діяльності.


Знайти схожі

4.


    Кіба-Яняк, Майя (аспірант кафедри стратегічного менеджменту і логістики факультету економіки, менеджменту і туризму Вроцлавського економічного університету; м.Вроцлав; Польща).
    Можливості використання мобільних телефонів в управлінні ланцюгом постачання [Текст] : на прикладі останньої ланки в ланцюгу постачань / Кіба-Яняк М., К. Чеба, А. Баранєчка // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 426-435 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Логистика

   Логістика

   Польша
    Польща

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-моделирование -- бізнес-моделювання -- исследование потребительских преференций -- дослідження споживацьких преференцій -- коммуникационные технологии -- комунікаційні технології -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- мобильная реклама -- мобільна реклама -- мобильные технологии -- мобільні технології -- телефонная связь -- телефонний зв'язок -- управление цепочкой поставок -- управління ланцюгом постачань
Анотація: Описано роль мобільних технологій в управлінні постачаннями. Увагу сфокусовано саме на останній ланці у ланцюгу постачань – процесі шоппінгу та використання мобільного телефону під час нього. Результати проведеного опитування вказують на те, що мобільний телефон може стати ефективним інструментом планування покупок та прийняття рішень про придбання. Однак, при цьому слід відмітити, що у Польщі можливості для такого використання мобільних технологій ще не настільки великі, як у США або Західній Європі. Але ситуація поступово змінюється, як відмічають респонденти опитування, і незабаром і в Польщі мобільний телефон може стати елементом бізнес-моделі ланцюга постачань, здатним підвищити рівень задоволеності клієнтів від процесу купівлі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чеба, Катаржина (аспірант кафедри прикладної математики та економетрики економічного факультету Схадно-Померанського технологічного університету; м.Щецин Польща); Баранєчка, Анна (аспірант кафедри стратегічного менеджменту і логістики факультету економіки, менеджменту і туризму Вроцлавського економічного університету; м.Зелена Гора; Польща)

Знайти схожі

5.


    Цінько, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного університету ім. О. Довженка).
    Перспективи використання мобільних технологій як альтернативного засобу вивчення дисципліни "Українська мова" / Світлана Цінько // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 3. - С. 47-50. - Література : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
компьютерные технологии в образовании -- компьютерные технологии обучения -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мобильное обучение -- мобильные технологии -- мобільні технології -- ІКТ в освіті -- ИКТ в образовании -- мультимедийные методы обучения -- мультимедійні засоби навчання -- новітні технології навчання -- освітні комп'ютерні технології -- планшети -- смартфоны -- украинский язык -- українська мова
Анотація: У статті розглядаються можливості використання мобільних телефонів/планшетів у якості сучасних альтернативних засобів навчання української мови.


Знайти схожі

6.


    Гранчак, Тетяна (доктор наук із соціальних комунікацій;старший науковий співробітник НБУВ).
    Наукова бібліотека в соціокомунікаційних процесах сучасності [Текст] / Т. Гранчак // Бібліотечний вісник : науково-теоретичний та практичний журнал. - 2017. - № 6. - С. 46-47. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 78
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Общие вопросы библиотечного дела

   Загальні питання бібліотечної справи

Кл.слова (ненормовані):
міжнародні наукові конференції -- международные научные конференции -- засідання секцій -- заседание секций -- наукові бібліотеки -- научные библиотеки -- мобільні технології -- мобильные технологии -- впровадження мобільних технологій -- внедрение мобильных технологий -- просування бібліотечних продуктів -- продвижение библиотечных продуктов -- популяризація соціокультурних інформаційних ресурсів -- популяризация социокультурных информационных ресурсов -- державна політика пам’яті -- государственная политика памяти -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии
Анотація: Представлено інформацію про виступи на засіданні секції «Наукова бібліотека в соціокомунікаційних процесах сучасності: завдання, напрями, продукти, технології», що відбувалось 4 жовтня 2017 р. у рамках міжнародної наукової конференції "Бібліотека. Наука. Комунікація. Стратегічні завдання розвитку наукових бібліотек"

Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи

Дод.точки доступу:
Горовий, В. М. (доктор історичних наук; професор; заступник гендиректора НБУВ; керівник СІАЗ) \о нем\; Пальчук, В. Е. (кандидат історичних наук; старший науковий співробітник НБУВ) \о нем\; Гранчак, Т. Ю. (доктор наук із соціальних комунікацій; старший науковий співробітник НБУВ) \о ней\; Бондаренко, В. І. (кандидат наук із соціальних комунікацій; старший науковий співробітник НБУВ) \о нем\; Закіров, М. Б. (кандидат історичних наук; завідувача відділу НБУВ) \о нем\; Бібліотека. Наука. Комунікація. Стратегічні завдання розвитку наукових бібліотек, міжнародна конфереція \о ней\; Міжнародна наукова конфереція "Бібліотека. Наука. Комунікація. Стратегічні завдання розвитку наукових бібліотек" \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)