Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=мониторинг высшего образования<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Романенко, Ю. А.
Еталон знань як елемент моніторингу вищої освіти / Ю. А. Романенко> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 3
. - С. 42-50. - Бібліографія : С.50 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
еталон знань
--
знание
--
знання
--
мониторинг
в образовании
--
мониторинг
высшего
образования
--
моніторинг в освіті
--
моніторинг вищої освіти
--
образование и знание
--
освіта і знання
--
эталон знаний
Анотація:
У процесі дослідження було розроблено методику формування еталона знань та умінь студентів як елемента моніторингу вищої освіти за аспектами (державні вимогі до рівня підготовки, критерії оцінювання навчальних досягнень студентів, навчальний матеріал) , напрямами (предметно-змістовий, процесуальний, діяльнісний) та визначено основні принципи формування еталона (системність, відповідність, структурованість змісту, критеріально-інтеграційний, мотиваційний, інваріантний).
Знайти схожі
>
2.
Подолянчук, С. В.
Комплексний підхід до моніторінгу наукової діяльності структурних підрозділів педагогічних університетів / С. В. Подолянчук> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. -
№ 1
. - С. 38-44. - Бібліографія : 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378.6
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вузовская наука
--
высшее образование
--
мониторинг
в образовании
--
мониторинг
высшего
образования
--
мониторинг
научной деятельности
--
моніторинг в освіті
--
моніторинг наукової діяльності
--
моніторинг освіти
--
наукова діяльність
--
научная деятельность
--
научная деятельность вузов
--
научная деятельность университетов
--
педагогические университеты
--
педагогічні університети
--
университетская наука
Анотація:
Розглядаються питання моніторингу наукової діяльності структурних підрозділів педагогічних університетів. Запропоновано комплексний підхід до його організації і проведення.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
3.
Зварич, Ірина
(кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник науково-дослідної лабораторії науково-навчального центру мовної підготовки).
Історичний розвиток оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США [Текст] / І. Зварич> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. -
№ 6
. - С. 59-68. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
США
Кл.слова (ненормовані):
історичний розвиток
--
историческое развитие
--
періоди розвитку
--
периоды развития
--
професійна діяльність викладачів
--
профессиональная деятельность преподавателей
--
навчальні дисципліни
--
учебные дисциплины
--
критерії оцінювання
--
критерии оценивания
--
рівні якості знань
--
уровни качества знаний
--
оцінювання професійної діяльності викладачів
--
оценивание профессиональной деятельности преподавателей
--
моніторинг вищої освіти
--
мониторинг
высшего
образования
--
освітні послуги
--
образовательные услуги
--
якість освітніх послуг
--
качество образовательных услуг
--
вища освіта
--
высшее образование
--
высшие учебные заведения
--
вищі навчальні заклади
Анотація:
Проаналізовано історичний розвиток оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США. З'ясовано історичні періоди розвитку оцінювання, запропоновано назви цих періодів, висвітлено критерії визначення історичних періодів розвитку оцінювання.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)