Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=критерії оцінювання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.


   
    Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної освіти [Текст] // Дивослово. - 2011. - № 10 . - С. 2-3 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
критерії оцінювання -- загальна середня освіта -- портфоліо -- навчальні досягнення учнів -- рівні навчальних досягнень -- критерии оценивания -- общее среднее образование -- портфолио -- учебные достижения учеников -- уровни учебных достижений
Анотація: Критерії оцінювання визначають загальні підходи до визначення рівня навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (08.11.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Голуб, Ніна (доктор педагогічних наук; головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Компетентннісне навчання- це актуально / Н .Голуб // Дивослово. - 2012. - № 6. - С. 60-62 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1
Рубрики: Методика викладання мови
   Методика преподавания языка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетенція -- комунікативна компетеність -- мовна компетентність -- мовленнєва компетентність -- соціокультурна компетентність -- діяльнісна компетентність -- предметна компетентність -- прагматичная компетентность -- прагматична компетентність -- критерії оцінювання -- компетентное обучения -- компетенция -- языковая компетентность -- речева компетентность -- социокультурна компетентность -- деятельная компетентность -- предметная компетентность -- критерии оценивания
Анотація: Про засідення круглого столу з проблем компетентністного навчання української мови , що відбулося в Інституті педагогіки НАПН України.

Утримувачі документа:
ОБМ ім М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Засідання круглого столу з проблем компетентністного навчання української мови \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (04.07.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Фотинюк, В. Г.
    Критерії, показники та рівні сформованості професійно-прикладної фізичної підготовленості інженерів-механіків авіаційної галузі / В. Г. Фотинюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2012. - № 2. - С. 40-48. - Бібліогр. в кінці ст. 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.584р
Рубрики: Подготовка инженеров-механиков
   Підготовка інженерів-механиків

   Физическое воспитание в вузе

   Фізичне виховання у вищій школі

Кл.слова (ненормовані):
критерии оценки -- критерії оцінювання -- мотиваційні критерії -- мотивационные критерии -- теоретичні критерії -- теоретические критерии -- практичні критерії -- практические критерии -- рефлексивні критерії -- рефлексивные критерии -- рівні готовності студентів -- уровни готовности студентов -- инженеры авиационной отрасли -- інженери авіаційної галузі -- физическая подготовка -- фізична підготовка -- вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- категоріїї контролю -- категории контроля -- психолого-педагогічні дослідження -- психолого-педагогические исследования
Анотація: Приділено увагу аналізу критеріїв і показників, за допомогою яких можна діагностувати рівні професійно-прикладної фізичної готовності майбутніх інженерів авіаційної галузі. Визначено зміст високого, середнього та низького рівнів цієї готовності.


Дод.точки доступу:
Бойко, А. \о нем\; Маркова, А. \о ней\; Мойсеюк, Н. \о нем\; Вітвицька, С. \о ней\

Знайти схожі

4.


    Хриков, Є. М. (завідувач кафедри державної служби та управління навчальними й соціальними закладами Луганського національного університету ім. Тараса Шевченка; доктор педагогічних наук; професор).
    До питання про створення науково-педагогічних шкіл в Україні / Є. М. Хриков // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 4. - С. 2-6. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Педагогическое образование

   Педагогічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
науково-педагогічні школи -- НПШ -- оцінювання рівня розвитку НПШ -- критерії оцінювання -- рівні розвитку НПШ -- діяльність НПШ -- наукові дослідження -- спрямованість наукових досліджень -- організаційне оформлення НПШ -- научно-педагогические школы -- оценивание развития НПШ -- критерии оценивания -- уровни развития НПШ -- деятельность НПШ -- научные исследования -- направленность научных исследований -- организационное оформление НПШ
Анотація: Розглядаються критерії оцінювання рівня розвитку науково-педагогічних шкіл (НПШ), а саме: наявність значущих результатів діяльності, наявність узагальнюючих досліджень, наявність авторитетного лідера, розробленість оригінальної методології дослідження, організаційне оформлення наукової школи, розвинуті форми комунікативної взаємодії, громадське визнання, тривалість існування наукової школи. Проаналізовано спрямованість досліджень 29 НПШ, тематику докторських дисертацій, паспорти науково-педагогічних спеціальностей, навено результати опитування експертів із досліджуваної проблеми.


Знайти схожі

5.


    Удод, Олександр (директор Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; доктор історичних наук; професор; член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України).
    Рейтингове оцінювання вищих навчальних закладів у 2010/11 навчальному та у 2011 календарному роках / О. Удод, В. Ямковий // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 12. - С. 7-44 : табл., рис.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- моніторинг якості освіти -- мониторинг качества образования -- національна система моніторингу якості освіти -- ннациональная система мониторинга качества образования -- рейтингове оцінювання -- рейтинговая оценка -- стратифікація ВНЗ -- стратификация ВУЗа -- система рейтингового оцінювання -- система рейтинговой оценки -- цільові групи -- целевые группы -- змістовна структура системи -- смысловая структура системы -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- рейтингові таблиці ВНЗ -- рейтинговые таблицы ВУЗа -- проекти
Анотація: Розкривається методологія рейтингового оцінювання, здійснюваного Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти МОНМС України. Наводяться Рейтингові таблиці ВНЗ України за 2011 рік.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_12\ст.2.pdf

Дод.точки доступу:
Ямковий, В'ячеслав (завідувач сектору Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; заслужений працівник освіти України); Національна система рейтингового оцінювання ВНЗ, проект \о произв.\Национальная система рейтинговой оценки ВУЗа, проект \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Пашко, Людмила (доктор наук з державного управління; доцент; професор Національної академії державного управління при Президентові України).
    Щорічне оцінювання державних службовців: сучасне бачення та сутність / Л. Пашко // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2012. - № 3. - С. 18-26 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.401
Рубрики: Право
   Адміністративне право

   Административное право

Кл.слова (ненормовані):
державні службовці -- государственные служащие -- оцінювання державних службовців -- оценивание государственных служащих -- щорічне оцінювання -- ежегодное оценивание -- кадрові технології -- кадровые технологии -- співбесіди-зустрічи -- собеседования-встречи -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- професіоналізм керівника -- профессионализм руководителя -- рівень професіоналізму -- уровень профессионализма -- ефективність оцінювального процесу -- эффективность оценивающего процесса
Анотація: Присвячено актуальним проблемам організації та проведення ефективного й результативного щорічного оцінювання державних службовців. Автор подає власне бачення цієї пріоритетної кадрової технології крізь призму меритократизму на державній службі.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

7.


    Зварич, Ірина (кандидат педагогічних наук4 провідний науковий співробітник науково-дослідної лабораторії науково-навчального центру мовної підготовки).
    Критерії оцінювання педагогічної компетентності викладачів у США та застосування методу відеозапису / І. Зварич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 7. - С. 56-64. - Библиогр.: в сносках
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- досвід ВНЗ -- опыт ВУЗов -- педагогічна компетентність -- педагогическая компетентность -- викладання навчальних дисциплін -- преподавание учебных дисциплин -- портфоліо викладача -- портфолио преподавателя -- відеоматеріали -- видеоматериалы -- якість навчального процесу -- качество учебного процесса -- оцінювання педагогічної компетентності викладачів -- оценивание педагогической компетентности преподавателей -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- обізнаність педагога із контингентом групи -- ознакомление педагога с контингентом группы -- планування навчального процесу -- планирование учебного процесса -- логічність викладання навчального матеріалу -- логичность преподавания учебного материала -- викладання навчального матеріалу на належному рівні -- преподавание учебного материала на надлежащем уровне -- зрозумілість і доступність в опануванні навчальним матеріалом -- понытность и доступность в изучении учебных материалов -- науковість викладання -- научность преподавания -- використання новітніх технологій -- использование новейших технологий -- прозорість висловлення думки педагога -- прозорость висказывания мысли педагога -- створення теплої атмосфери у процесі навчання -- создание теплой атмосферы в процессе обучения
Анотація: Аналізується досвід ВНЗ США у застосуванні методу відеозапису для оцінювання педагогічної компетентності викладачів. Розглядаються критерії такого діагностування та їх практичне застосування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Данилюк, Микола (завідувач кафедри; доктор економічних наук; професор).
    Формування системи моніторингу ефективності діяльності бізнес-інкубаторів / М. Данилюк, Р. Бойчук, М. Данилюк // Банківська справа. - 2013. - № 1. - С. 43-63. - Бібліогр. в кінці ст. - рис., табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1605-2005
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Финансовая система

   Економіка

   Фінансова система

Кл.слова (ненормовані):
бізнес-інкубатори -- інфраструктура підтримки підприємництва -- моніторинги -- програмні індикатори -- ключові індикатори -- критерії оцінювання -- бизнес-инкубаторы -- инфраструктура поддержки предпринимательства -- мониторинги -- программные индикаторы -- ключевые индикаторы -- критерии оценивания
Анотація: Проаналізовано проблеми та особливості оцінювання ефективності діяльності бізнес-інкубаторів. Наведено основні підходи, які використовуються у міжнародній практиці до системи моніторингу за процесами бізнес-інкубування. Окреслено перспективи формування вітчизняної методології оцінювання ефективності діяльності організацій інфраструктури підтримки розвитку бізнесу та інновацій.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Дод.точки доступу:
Бойчук, Руслан (доцент; кандидат економічних наук)

Знайти схожі

9.


    Гавриш, Наталія (доктор педагогічних наук; професор).
    Якість освіти : розробляємо критерії разом / Н. Гавриш, К. Крутій // Дошкільне виховання. - 2015. - № 3. - С. 2-6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.144.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

   Качество дошкольного образования

Кл.слова (ненормовані):
критерії оцінювання -- діагностика виховання -- дошкільна освіта -- професійна майстерність -- освітній процес -- рівень розвитку -- ергономічність -- педагогічні зусилля -- інноваційний потенціал -- гуманістичні цінності -- інтегративність -- пізнавальна самостійність -- комунікативно-мовленнєва компетентність -- педагогічний колектив -- сукупне оцінювання -- кількісний аналіз досягнень -- дошкільна освіта -- критерии оценивания -- диагностика воспитания -- дошкольное образование -- профессиональное мастерство -- образовательный процесс -- уровень развития -- эргономичность -- педагогические усилия -- инновационный потенциал -- гуманистические ценности -- интегративность -- познавательная самостоятельность -- коммуникативно-языковая компетентность -- педагогический коллектив -- совокупное оценивание -- количественный анализ достижений -- дошкольное образование -- якість освіти -- качество образования
Анотація: У статті ставиться питання як забезпечувати розвиток особистості, здатної орієнтуватися, діяти, творити в новому суспільстві, адекватно викликам часу. Уявлення про бажаний рівень роботи навчальних закладів різняться - неоднаковими є пріоритети дітей, батьків, педагогів, науковців і менеджерів. Узгодити їх, відсіявши помилкові, належить розробникам оптимальних критеріїв та механізмів якості дошкільної освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_3\1.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Крутій, Катерина (доктор педагогічних наук; професор); Богуш, Алла (доктор пед. наук; професор; дійсний член НАПН України; зав. кафедри теорії і методики дошкільної освіти) \про неї\; Кіндрат, Інна (кандидат педагогічних наук; старший викладач кафедри педагогіки і психології Рівненського ДГУ) \про неї\; Байєр, Ольга (кандидат психологічних наук; доцент кафедри дошкільної освіти Запорізького ОІППО) \про неї\; Піроженко, Тамара (доктор психологічних наук; завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України) \про неї\; Єльникова, Галина (доктор педагогічних наук; професор Інституту професійно-технічної освіти НАПН Україн) \про неї\; Міністерство науки і освіти України \про нього\; Комісія з розроблення критеріїв оцінювання якості дошкільної освіти \про неї\

Знайти схожі

10.


    Зварич, Ірина (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник науково-дослідної лабораторії науково-навчального центру мовної підготовки).
    Історичний розвиток оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США [Текст] / І. Зварич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 6. - С. 59-68. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   США
Кл.слова (ненормовані):
історичний розвиток -- историческое развитие -- періоди розвитку -- периоды развития -- професійна діяльність викладачів -- профессиональная деятельность преподавателей -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- рівні якості знань -- уровни качества знаний -- оцінювання професійної діяльності викладачів -- оценивание профессиональной деятельности преподавателей -- моніторинг вищої освіти -- мониторинг высшего образования -- освітні послуги -- образовательные услуги -- якість освітніх послуг -- качество образовательных услуг -- вища освіта -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади
Анотація: Проаналізовано історичний розвиток оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США. З'ясовано історичні періоди розвитку оцінювання, запропоновано назви цих періодів, висвітлено критерії визначення історичних періодів розвитку оцінювання.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)