Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=викладання навчальних дисциплін<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Кравченко, В.
(доцент кафедри комп'ютерних інформаційних технологій Донбаської державної машинобудівної академії; кандидат технічних наук).
Моделювання систем: досвід та перспективи
викладання
дисциплін
и / В. Кравченко, Ю. Шабаліна, В. Кравченко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. -
№ 6
. - С. 48-54 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методи навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
навчальні
дисциплін
и
--
викладання
навчальних
дисциплін
--
вища освіта
--
математичне моделювання
--
комп'ютерна освіта
--
учебные дисциплины
--
преподавание учебных дисциплин
--
высшее образование
--
математическое моделирование
--
компьютерное образование
Анотація:
Наводиться досвід
викладання
дисциплін
и для фахівців з комп'ютерних технологій на сучасному етапі. Приведені методичні та програмні матеріали. Намічається напрямок робіт на перспективу.
Дод.точки доступу:
Шабаліна, Ю. (асистент кафедри комп'ютерних інформаційних технологій Донбаської державної машинобудівної академії); Кравченко, В. (бакалавр Донбаської державної машинобудівної академії); Моделювання систем, навчальна
дисциплін
а \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (16.11.2009р. Інв.2861ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Зварич, Ірина
(кандидат педагогічних наук4 провідний науковий співробітник науково-дослідної лабораторії науково-навчального центру мовної підготовки).
Критерії оцінювання педагогічної компетентності викладачів у США та застосування методу відеозапису / І. Зварич> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 7
. - С. 56-64. - Библиогр.: в сносках
УДК
^a371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
досвід ВНЗ
--
опыт ВУЗов
--
педагогічна компетентність
--
педагогическая компетентность
--
викладання
навчальних
дисциплін
--
преподавание учебных дисциплин
--
портфоліо викладача
--
портфолио преподавателя
--
відеоматеріали
--
видеоматериалы
--
якість навчального процесу
--
качество учебного процесса
--
оцінювання педагогічної компетентності викладачів
--
оценивание педагогической компетентности преподавателей
--
критерії оцінювання
--
критерии оценивания
--
обізнаність педагога із контингентом групи
--
ознакомление педагога с контингентом группы
--
планування навчального процесу
--
планирование учебного процесса
--
логічність
викладання
навчального матеріалу
--
логичность преподавания учебного материала
--
викладання
навчального матеріалу на належному рівні
--
преподавание учебного материала на надлежащем уровне
--
зрозумілість і доступність в опануванні навчальним матеріалом
--
понытность и доступность в изучении учебных материалов
--
науковість
викладання
--
научность преподавания
--
використання новітніх технологій
--
использование новейших технологий
--
прозорість висловлення думки педагога
--
прозорость висказывания мысли педагога
--
створення теплої атмосфери у процесі навчання
--
создание теплой атмосферы в процессе обучения
Анотація:
Аналізується досвід ВНЗ США у застосуванні методу відеозапису для оцінювання педагогічної компетентності викладачів. Розглядаються критерії такого діагностування та їх практичне застосування.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Вовдюк, Л. В.
(завідувач кабінету Інформаційних технологій навчання НМЦ ЦЗ та БЖД Волинської області).
Використання комп'ютерних технологій під час
викладання
/ Л. В. Вовдюк> // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. -
№ 4
. - С. 19-21 : фотогр. - (Вдосконалення педагогічної майстерності)
ДРНТІ
14.01.29
УДК
004 : 37
Рубрики:
Информационные технологии
Інформаційні технології
Педагогіка
Педагогика
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
системи освіти
--
системы образования
--
навчальні
дисциплін
и
--
учебные дисциплины
--
викладання
навчальних
дисциплін
--
преподавание учебных дисциплин
--
впровадження інноваційних технології
--
внедрение ииновационных технологий
--
комп'ютерні технології
--
компьютерные технологии
--
мультимедіа
--
мультимедиа
--
мультимедійні навчальні комплекси
--
мультимедийные учебные комплексы
--
електронні презентації
--
электронные презентации
Анотація:
Досліджено можливості комп'ютерних та мультимедійних технологій у навчальному процесі, що сприяє поліпшенню якості знань слухачів.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Коляда, Ігор
(доктор історичних наук; професор НПУ ім. М. П. Драгоманова).
Спецкурс у вищій школі: теорія та методика [Текст] / І. Коляда, С. Вергун, В. Павлюченко, Я. Кравченко> // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. -
№ 2
. - С. 18-30. - Бібліогр.: с. 30. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.58
Рубрики:
Вища освіта
Высшее образование
Швейцарія
Швейцария
Україна
Украина
Азербайджан
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
викладання
навчальних
дисциплін
--
преподавание учебных дисциплин
--
методика
викладання
спецкурсів
--
методика преподавания спецкурсов
--
спецкурси
--
спецкурсы
--
мета спецкурсів
--
цель спецкурсов
--
завданя спецкурсів
--
задание спецкурсов
--
організація спецкурсів
--
организация спецкурсов
--
форми проведення
навчальних
занять
--
формы проведения учебных занятий
--
лекції
--
лекции
--
функції лекцій
--
функции лекций
--
інформативна функція лекції
--
информативная функция лекции
--
ідейно-виховна функція лекцій
--
идейно-воспитательная функция лекций
--
методична функція лекцій
--
методическая функция лекций
--
світоглядна функція лекції
--
мировоззренческая функция лекций
--
види лекцій
--
виды лекций
--
навчальні лекції
--
учебные лекции
--
установчі лекції
--
установочные лекции
--
оглядові лекції
--
обзорные лекции
--
творчі лекції
--
творческие лекции
--
лекції-інструктажі
--
лекции-инструктажи
--
лекції-повідомлення
--
лекции-сообщения
--
лекції-дискусії
--
лекции-дискуссии
--
лекції-експерименти
--
лекции-эксперименты
--
структура лекції
--
структура лекции
--
підготовка лекції
--
подготовка лекции
--
вимоги до лектора
--
требования к лектору
--
контроль навчальної діяльності студентів
--
контроль учебной деятельности студентов
--
оцінювання навчальної діяльності студентів
--
оценивание учебной деятельности студентов
--
функції контролю навчальної діяльності студентів
--
функции контроля учебной деятельности студентов
--
констатуючо-діагностуюча функція контролю навчальної діяльності
--
констатирующе-диагностирующая функция контроля учебной деятельности
--
мотиваційно-цільова функція контролю навчальної діяльності
--
мотивационно-целевая функция контроля учебной деятельности
--
навчально-розвиваюча функція контролю навчальної діяльності
--
учебно-развивающая функция контроля учебной деятельности
--
освітньо-розиваюча функція контролю навчальної діяльності
--
образовательно-развивающая функция контроля учебной деятельности
--
виховно-стимулююча функція контролю навчальної діяльності
--
воспитательно-стимулирующая функция контроля учебной деятельности
--
оціночно-метрична функція контролю навчальної діяльності
--
оценочно-метрическая функция контроля учебной деятельности
--
рефлексивно-коригувальна функція контролю навчальної діяльності
--
рефлексивно-корректирующая функция контроля учебной деятельности
--
регулятивно-керуюча функція контролю навчальної діяльності
--
регулятивно-управляющая функция контроля учебной деятельности
--
планувально-прогностична функция контролю навчальної діяльності
--
планировательно-прогностическая функция контроля учебной деятельности
--
заліки
--
зачеты
--
іспити
--
экзамены
--
розробка програми спецкурсу
--
разработка программы спецкурса
--
освітньо-професійна програма підготовки фахівців
--
образовательно-профессиональная программа подготовки специалистов
--
освітньо-кваліфікаційна характеристика підготовки фахівців
--
образовательно-квалификационная характеристика подготовки специалистов
--
структурно-логічна схема підготовки спецкурсу
--
структурно-логическая схема подготовки спецкурса
--
навчальні плани
--
учебные планы
--
навчальні програми
--
учебные программы
--
способи побудови
навчальних
програм
--
способы построения учебных программ
--
концентричний спосіб побудови
навчальних
програм
--
концентрический способ построения учебных программ
--
лінійний спосіб побудови
навчальних
програм
--
линейный способ построения учебных программ
--
робочі навчальні програми
--
рабочие учебные программы
--
тематичні плани
--
тематические планы
--
самостійна робота студентів
--
самостоятельная работа студентов
--
організація самостійної роботи студентів
--
организация самостоятельной работы студентов
--
історія Швейцарії
--
история Швейцарии
--
Друга Світова війна
--
Вторая Мировая война
--
історія економіки Швейцарії
--
история экономики Швейцарии
--
політичне положення Швейцарії
--
политическое положение Швейцарии
--
транспортна жандармерія
--
транспортная жандармерия
--
історія України
--
история Украины
--
історія Азербайджану
--
история Азербайджана
--
внутрішня політика Азербайджану
--
внутренняя политика Азербайджана
--
зовнішня політика Азербайджану
--
внешняя политика Азербайджана
Анотація:
Розглянуто теорію побудови спецкурсів у
навчальних
закладах та проілюстровано її прикладами розробки спецкурсів "Нейтралітет Швейцарії у Другій Світовій війні", "Транспортна жандармерія в українських губерніях Російської імперії" та "Гейдар Алієв і система формування нової державності в Азербайджані".
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Вергун, Сергій (Інститут історичної освіти НПУ ім. М. Драгоманова); Павлюченко, Вікторія (магістр НПУ ім. М. Драгоманова); Кравченко, Яна (магістр інституту історичної освіти НПУ ім. М. П. Драгоманова); Алієв, Гейдар (президент Азербайджану) \про нього\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (04.07.2013р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
5.
Романишин, Андрій
(начальник кафедри морально-психологічного забезпечення діяльності військ; начальник науково-дослідної лабораторії (аналізу і прогнозування надзвичайних ситуацій) факультету підготовки спеціалістів бойового (оперативного) забезпечення; Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного; кандидат біологічних наук; кандидат педагогічних наук; доцент; Львів).
Педагогічні умови
викладання
навчальної
дисциплін
и "морально-психологічне забезпечення діяльності військовослужбовців" у ВВНЗ / А. Романишин> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. -
№ 7/8
. - С. 88-95. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
морально-психологічне забезпечення
--
морально-психологическое обеспечение
--
професійна діяльність військовослужбовців
--
профессиональная деятельность военнослужащих
--
підготовка військовослужбовців
--
подготовка военнослужащих
--
викладання
навчальних
дисциплін
--
преподавание учебных дисциплин
--
військові навчальні заклади
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
военные учебные заведения
--
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
Анотація:
Досвід проведення Антитерористичної операції свідчить про те, що питання морально-психологічного забезпечення (МПЗ) діяльності військовослужбовців є невід'ємним компонентом професійної підготовки військових фахівців. Саме тому основними цілями підготовки офіцерських кадрів у ВВНЗ щодо організації МПЗ мають бути: вдосконаленняі систематизія знань, умінь і навичок; розвиток у курсантів поглибленого уявлення про цей вид забезпечення діяльності підрозділів сухопутних військ у мирний і воєнний час. під час миротворчих місій тощо. Розкриваються основні педагогічні умови ефективної організації
викладання
навчальної
дисциплін
и "Морально-психологічне забезпечення діяльності військовослужбовців" у процесі підготовки майбутніх вйськових фахівців у вищих військових
навчальних
закладах.
Дод.точки доступу:
Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного \о ней\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)