Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=викладання навчальних дисциплін<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Кравченко, В. (доцент кафедри комп'ютерних інформаційних технологій Донбаської державної машинобудівної академії; кандидат технічних наук).
    Моделювання систем: досвід та перспективи викладання дисципліни / В. Кравченко, Ю. Шабаліна, В. Кравченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 6. - С. 48-54 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методи навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчальні дисципліни -- викладання навчальних дисциплін -- вища освіта -- математичне моделювання -- комп'ютерна освіта -- учебные дисциплины -- преподавание учебных дисциплин -- высшее образование -- математическое моделирование -- компьютерное образование
Анотація: Наводиться досвід викладання дисципліни для фахівців з комп'ютерних технологій на сучасному етапі. Приведені методичні та програмні матеріали. Намічається напрямок робіт на перспективу.


Дод.точки доступу:
Шабаліна, Ю. (асистент кафедри комп'ютерних інформаційних технологій Донбаської державної машинобудівної академії); Кравченко, В. (бакалавр Донбаської державної машинобудівної академії); Моделювання систем, навчальна дисципліна \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (16.11.2009р. Інв.2861ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Зварич, Ірина (кандидат педагогічних наук4 провідний науковий співробітник науково-дослідної лабораторії науково-навчального центру мовної підготовки).
    Критерії оцінювання педагогічної компетентності викладачів у США та застосування методу відеозапису / І. Зварич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 7. - С. 56-64. - Библиогр.: в сносках
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- досвід ВНЗ -- опыт ВУЗов -- педагогічна компетентність -- педагогическая компетентность -- викладання навчальних дисциплін -- преподавание учебных дисциплин -- портфоліо викладача -- портфолио преподавателя -- відеоматеріали -- видеоматериалы -- якість навчального процесу -- качество учебного процесса -- оцінювання педагогічної компетентності викладачів -- оценивание педагогической компетентности преподавателей -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- обізнаність педагога із контингентом групи -- ознакомление педагога с контингентом группы -- планування навчального процесу -- планирование учебного процесса -- логічність викладання навчального матеріалу -- логичность преподавания учебного материала -- викладання навчального матеріалу на належному рівні -- преподавание учебного материала на надлежащем уровне -- зрозумілість і доступність в опануванні навчальним матеріалом -- понытность и доступность в изучении учебных материалов -- науковість викладання -- научность преподавания -- використання новітніх технологій -- использование новейших технологий -- прозорість висловлення думки педагога -- прозорость висказывания мысли педагога -- створення теплої атмосфери у процесі навчання -- создание теплой атмосферы в процессе обучения
Анотація: Аналізується досвід ВНЗ США у застосуванні методу відеозапису для оцінювання педагогічної компетентності викладачів. Розглядаються критерії такого діагностування та їх практичне застосування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Вовдюк, Л. В. (завідувач кабінету Інформаційних технологій навчання НМЦ ЦЗ та БЖД Волинської області).
    Використання комп'ютерних технологій під час викладання / Л. В. Вовдюк // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 4. - С. 19-21 : фотогр. - (Вдосконалення педагогічної майстерності)
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Информационные технологии
   Інформаційні технології

   Педагогіка

   Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
системи освіти -- системы образования -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- викладання навчальних дисциплін -- преподавание учебных дисциплин -- впровадження інноваційних технології -- внедрение ииновационных технологий -- комп'ютерні технології -- компьютерные технологии -- мультимедіа -- мультимедиа -- мультимедійні навчальні комплекси -- мультимедийные учебные комплексы -- електронні презентації -- электронные презентации
Анотація: Досліджено можливості комп'ютерних та мультимедійних технологій у навчальному процесі, що сприяє поліпшенню якості знань слухачів.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Коляда, Ігор (доктор історичних наук; професор НПУ ім. М. П. Драгоманова).
    Спецкурс у вищій школі: теорія та методика [Текст] / І. Коляда, С. Вергун, В. Павлюченко, Я. Кравченко // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 2. - С. 18-30. - Бібліогр.: с. 30. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

   Швейцарія
    Швейцария

    Україна

    Украина

    Азербайджан

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- викладання навчальних дисциплін -- преподавание учебных дисциплин -- методика викладання спецкурсів -- методика преподавания спецкурсов -- спецкурси -- спецкурсы -- мета спецкурсів -- цель спецкурсов -- завданя спецкурсів -- задание спецкурсов -- організація спецкурсів -- организация спецкурсов -- форми проведення навчальних занять -- формы проведения учебных занятий -- лекції -- лекции -- функції лекцій -- функции лекций -- інформативна функція лекції -- информативная функция лекции -- ідейно-виховна функція лекцій -- идейно-воспитательная функция лекций -- методична функція лекцій -- методическая функция лекций -- світоглядна функція лекції -- мировоззренческая функция лекций -- види лекцій -- виды лекций -- навчальні лекції -- учебные лекции -- установчі лекції -- установочные лекции -- оглядові лекції -- обзорные лекции -- творчі лекції -- творческие лекции -- лекції-інструктажі -- лекции-инструктажи -- лекції-повідомлення -- лекции-сообщения -- лекції-дискусії -- лекции-дискуссии -- лекції-експерименти -- лекции-эксперименты -- структура лекції -- структура лекции -- підготовка лекції -- подготовка лекции -- вимоги до лектора -- требования к лектору -- контроль навчальної діяльності студентів -- контроль учебной деятельности студентов -- оцінювання навчальної діяльності студентів -- оценивание учебной деятельности студентов -- функції контролю навчальної діяльності студентів -- функции контроля учебной деятельности студентов -- констатуючо-діагностуюча функція контролю навчальної діяльності -- констатирующе-диагностирующая функция контроля учебной деятельности -- мотиваційно-цільова функція контролю навчальної діяльності -- мотивационно-целевая функция контроля учебной деятельности -- навчально-розвиваюча функція контролю навчальної діяльності -- учебно-развивающая функция контроля учебной деятельности -- освітньо-розиваюча функція контролю навчальної діяльності -- образовательно-развивающая функция контроля учебной деятельности -- виховно-стимулююча функція контролю навчальної діяльності -- воспитательно-стимулирующая функция контроля учебной деятельности -- оціночно-метрична функція контролю навчальної діяльності -- оценочно-метрическая функция контроля учебной деятельности -- рефлексивно-коригувальна функція контролю навчальної діяльності -- рефлексивно-корректирующая функция контроля учебной деятельности -- регулятивно-керуюча функція контролю навчальної діяльності -- регулятивно-управляющая функция контроля учебной деятельности -- планувально-прогностична функция контролю навчальної діяльності -- планировательно-прогностическая функция контроля учебной деятельности -- заліки -- зачеты -- іспити -- экзамены -- розробка програми спецкурсу -- разработка программы спецкурса -- освітньо-професійна програма підготовки фахівців -- образовательно-профессиональная программа подготовки специалистов -- освітньо-кваліфікаційна характеристика підготовки фахівців -- образовательно-квалификационная характеристика подготовки специалистов -- структурно-логічна схема підготовки спецкурсу -- структурно-логическая схема подготовки спецкурса -- навчальні плани -- учебные планы -- навчальні програми -- учебные программы -- способи побудови навчальних програм -- способы построения учебных программ -- концентричний спосіб побудови навчальних програм -- концентрический способ построения учебных программ -- лінійний спосіб побудови навчальних програм -- линейный способ построения учебных программ -- робочі навчальні програми -- рабочие учебные программы -- тематичні плани -- тематические планы -- самостійна робота студентів -- самостоятельная работа студентов -- організація самостійної роботи студентів -- организация самостоятельной работы студентов -- історія Швейцарії -- история Швейцарии -- Друга Світова війна -- Вторая Мировая война -- історія економіки Швейцарії -- история экономики Швейцарии -- політичне положення Швейцарії -- политическое положение Швейцарии -- транспортна жандармерія -- транспортная жандармерия -- історія України -- история Украины -- історія Азербайджану -- история Азербайджана -- внутрішня політика Азербайджану -- внутренняя политика Азербайджана -- зовнішня політика Азербайджану -- внешняя политика Азербайджана
Анотація: Розглянуто теорію побудови спецкурсів у навчальних закладах та проілюстровано її прикладами розробки спецкурсів "Нейтралітет Швейцарії у Другій Світовій війні", "Транспортна жандармерія в українських губерніях Російської імперії" та "Гейдар Алієв і система формування нової державності в Азербайджані".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Вергун, Сергій (Інститут історичної освіти НПУ ім. М. Драгоманова); Павлюченко, Вікторія (магістр НПУ ім. М. Драгоманова); Кравченко, Яна (магістр інституту історичної освіти НПУ ім. М. П. Драгоманова); Алієв, Гейдар (президент Азербайджану) \про нього\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (04.07.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Романишин, Андрій (начальник кафедри морально-психологічного забезпечення діяльності військ; начальник науково-дослідної лабораторії (аналізу і прогнозування надзвичайних ситуацій) факультету підготовки спеціалістів бойового (оперативного) забезпечення; Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного; кандидат біологічних наук; кандидат педагогічних наук; доцент; Львів).
    Педагогічні умови викладання навчальної дисципліни "морально-психологічне забезпечення діяльності військовослужбовців" у ВВНЗ / А. Романишин // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 7/8. - С. 88-95. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
морально-психологічне забезпечення -- морально-психологическое обеспечение -- професійна діяльність військовослужбовців -- профессиональная деятельность военнослужащих -- підготовка військовослужбовців -- подготовка военнослужащих -- викладання навчальних дисциплін -- преподавание учебных дисциплин -- військові навчальні заклади -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- военные учебные заведения -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Досвід проведення Антитерористичної операції свідчить про те, що питання морально-психологічного забезпечення (МПЗ) діяльності військовослужбовців є невід'ємним компонентом професійної підготовки військових фахівців. Саме тому основними цілями підготовки офіцерських кадрів у ВВНЗ щодо організації МПЗ мають бути: вдосконаленняі систематизія знань, умінь і навичок; розвиток у курсантів поглибленого уявлення про цей вид забезпечення діяльності підрозділів сухопутних військ у мирний і воєнний час. під час миротворчих місій тощо. Розкриваються основні педагогічні умови ефективної організації викладання навчальної дисципліни "Морально-психологічне забезпечення діяльності військовослужбовців" у процесі підготовки майбутніх вйськових фахівців у вищих військових навчальних закладах.


Дод.точки доступу:
Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)