Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мониторинг в образовании<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Гриневич, Л. М.
    Основи побудови національних систем моніторингу якості освіти / Л. М. Гриневич // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 80-89. - Бібліографія : С.89 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
добавочная образовательная стоимость -- додана освітня вартість -- зарубежное образование -- зарубежные системы образования -- зарубіжна освіта -- зарубіжні системи освіти -- информационная система -- информационная система управления -- інформаційна система -- інформаційна система управління -- качество высшего образования -- качество образования -- мониторинг в образовании -- мониторинг качества образования -- моніторинг якості освіти -- национальная система мониторинга -- национальные системы образования -- національна система моніторингу -- національні системи освіти -- образование Украины -- освіта України -- освітній моніторинг -- управление образованием -- управління освітою -- якість вищої освіти -- якість освіти
Анотація: Виокремлено спільні основи побудови національних систем моніторингу якості освіти зарубіжних країн. Зокрема, до них віднесені: встановлення державних стандартів; вироблення системи освітніх показників; збір інформації з різних джерел даних за допомогою відповідних форм проведення моніторингу; багаторівнева структура; збереження та інтеграція даних в інформаційній системі управління освітою; відповідне інституційне забезпечення. Виявлено відмінності в підходах до національного оцінювання навчальних досягнень. Розглянуто застосування державних іспитів для моніторингу. Підкреслено, що створення й розвиток національної системи моніторингу якості освіти на перелічених засадах в Україні дає змогу сповна використати існуючі форми моніторингу, активно запроваджувати нові, поєднувати і аналізувати інформацію з різних джерел для відстеження стану системи середньої освіти і ухвалення управлінських рішень про її розвиток.


Знайти схожі

2.


    Романенко, Ю. А.
    Еталон знань як елемент моніторингу вищої освіти / Ю. А. Романенко // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 42-50. - Бібліографія : С.50 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- еталон знань -- знание -- знання -- мониторинг в образовании -- мониторинг высшего образования -- моніторинг в освіті -- моніторинг вищої освіти -- образование и знание -- освіта і знання -- эталон знаний
Анотація: У процесі дослідження було розроблено методику формування еталона знань та умінь студентів як елемента моніторингу вищої освіти за аспектами (державні вимогі до рівня підготовки, критерії оцінювання навчальних досягнень студентів, навчальний матеріал) , напрямами (предметно-змістовий, процесуальний, діяльнісний) та визначено основні принципи формування еталона (системність, відповідність, структурованість змісту, критеріально-інтеграційний, мотиваційний, інваріантний).


Знайти схожі

3.


    Подолянчук, С. В.
    Комплексний підхід до моніторінгу наукової діяльності структурних підрозділів педагогічних університетів / С. В. Подолянчук // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 1. - С. 38-44. - Бібліографія : 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вузовская наука -- высшее образование -- мониторинг в образовании -- мониторинг высшего образования -- мониторинг научной деятельности -- моніторинг в освіті -- моніторинг наукової діяльності -- моніторинг освіти -- наукова діяльність -- научная деятельность -- научная деятельность вузов -- научная деятельность университетов -- педагогические университеты -- педагогічні університети -- университетская наука
Анотація: Розглядаються питання моніторингу наукової діяльності структурних підрозділів педагогічних університетів. Запропоновано комплексний підхід до його організації і проведення.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

4.


    Сидоренко, О. Л. (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; директор).
    Дослідження результітів зовнішнього незалежного оцінювання у контексті підвищення якості освіти: регіональний досвід / О. Л. Сидоренко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 44-49. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
внешнее независимое тестирование -- загальна середня освіта -- зовнішнє незалежне тестування -- качество образования -- мониторинг в образовании -- мониторинг качества знаний -- моніторинг в освіті -- моніторинг якості освіти -- педагогічний моніторинг -- середня освіта -- тестування знань -- тестирование знаний -- якість освіти
Анотація: Розглянуто роль зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) у створенні Національної системи моніторингу якості освіти. Визначаючи якість освіти як соціально значущу категорію, автор аналізує спроможність ЗНО забезпечувати навчал ьні заклади, установи управління освіти різних рівнів, політичні інституції країни, всіх зацікавлених осіб достовірною й повною інформацією для прийняття ефективних рішень у галузі освітньої політики.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Пед_псих_2015_4\6.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)