Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=монопредметные концепции подготовки учителей<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Мартинюк, М. Т.
Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 1
. - С. 74-81. - Література : С.81 : 5 назв
УДК
^A371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища педагогічна освіта
--
высшее образование
--
высшее педагогическое образование
--
вчителі-предметники
--
учителя-предметники
--
демократичність освіти
--
демократичность образования
--
естественнонаучные дисциплины
--
интегративный подход
--
інтегративний підхід
--
мобильность образования
--
мобільність освіти
--
монопредметні концепції підготовки вчителів
--
монопредметные
концепции
подготовки
учителей
--
нові прогностичні педагогічні моделі підготовки
--
новые прогностические педагогические модели
подготовки
--
образование и рынок труда
--
освіта і ринок праці
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
підготовка учителів
--
подготовка
учителей
--
полипредметные
концепции
подготовки
учителей
--
поліпредметні концепції підготовки вчителів
--
природничо-наукові дисципліни
--
природоведение
--
природознавство
--
ринок праці
--
рынок труда
--
функционально-отралевой подход
--
функціонально-галузевий підхід
Анотація:
Обгрунтовано ідею вдосконалення існуючої системи підготовки вчителів-предметників природничого профілю засобами нової організаційно-педагогічної моделі, побудованої на єдності та взаємозв'язку моно- і поліпредметних концепцій. Докладно представлено зміст фахової (фундаментальної, професійно-орієнтованої і практичної) підготовки бакалаврів освітньої галузі "Природознавство" як першого (базового) рівня природничо-педагогічної освіти.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Дод.точки доступу:
Декарчук, М. В.; Хитрук, В. І.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)