Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мотивування персоналу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
   06
   Л 89


    Бобало, О. Ю.
    Шляхи мотивування персоналу служби маркетингу вищих навчальних закладів / О. Ю. Бобало // Львівська політехніка. Вісник / Львiвська полiтехнiка. - Л. : Львiвська полiтехнiка, 2012. - № 735 : Логістика. - С. 16-25
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Вища освіта

   Управління

   Управление

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- управление персоналом -- управління персоналом -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- мотивування персоналу -- мотивирование персонала -- служба маркетингу -- служба маркетинга -- премии -- премії

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Бодарецька, Ольга Миколаївна (завідувач Навчально-консультаційного центру у м. Хмельницький).
    Особливості мотивування працівників у системі TQM / О. М. Бодарецька // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2014. - № 12. - С. 3-5. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.24
Рубрики: Економіка
   Економіка праці

   Экономика

   Экономика труда

Кл.слова (ненормовані):
мотивування персоналу -- мотивация персонала -- система TQM -- TQM система -- менеджмент організацій -- менеджмент организаций -- управління підприємством -- управление предприятием -- принципи системи TQM -- принципы системы TQM -- мотивування керівного персоналу -- мотивация руководящего персонала -- людський чинник -- человеческий фактор
Анотація: Наведено основні особливості мотивування персоналу підприємств у системі TQM. Розглянуто сутність TQM та висвітлено місце людського чинника у цій системі. Виокремлено принципи, на яких базується філософія TQM, а також охарактеризовано основний її елемент. Розглянуто концепцію "постійного навчання" у межах TQM. Обгрунтовано доцільність розгляду мотивування у системі TQM з позиції мотивування керівників та підлеглих. Доведено важливість побудови у системі мотивування у TQM ефективного комунікаційного процесу.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)