Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=науково-педагогічні дослідження<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Кузь, В. Г.
    В.О.Сухомлинський: лонгітюдне дослідження в Павлиші / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 5-13. - Бібліографія : С.13 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- виховання учнів -- воспитание учеников -- выдающиеся педагоги -- дети с трудностями в обучении -- діти з низьким рівнем навчальних досягнень -- здібності -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- лонгитюдное исследование -- лонгітюдне дослідження -- малоздібні діти -- науково-педагогічні дослідження -- научно-педагогические исследования -- розумові здібності -- середня освіта -- слабоуспевающие дети -- среднее образование -- труднощі в навчанні дітей -- умственные способности -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: В статті мова йде про експериментальне дослідження виховання малоздібних дітей з ослабленою пам'яттю, який проводив В.О.Сухомлинський в середній загальноосвітній школі в Павлиші. На думку дослідника, вчителям належить бути особливо уважними до духовн ого світу тих школярів, яким важко вчитися, які ще не виявили здібностей до творчої праці. У процесі дослідження В.О.Сухомлинський доходить висновку, що розвиток і нормальних, і малоздібних дітей немислимий без гармонійного впливу на духовне життя дит ини.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\; Павлышская средняя школа \о ней\; Павлиська середня школа \о ней\

Знайти схожі

2.


    Панасенко, Елліна (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки вищої школи ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет").
    Розвиток змісту експериментів у галузі дидактики та методик викладання шкільних дисциплін у науково-педагогічних дослідженнях в УРСР (60-70-ті рр. ХХ ст.) / Е. Панасенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 61-68. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія педагогіки, 20 ст. , 60-70-і рр.

   Образование. Педагогика

   История педагогики, 20 ст., 60-70-е гг.

   УРСР
    УССР

    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
дидактичні експерименти -- дидактические эксперименты -- науково-педагогічні дослідження -- научно-педагогические исследования -- зміст експериментів -- содержание экспериментов -- програма експериментів -- программа экспериментов -- дидактика -- методики викладання учбових предметів -- методики преподавания учебных предметов -- експериментальні методики -- экспериментальные методики -- педагоги-дослідники -- педагоги-исследователи
Анотація: Досліджено проблему розвитку змісту дидактичних та методичних експериментів, репрезентованих українськими авторами в науково-педагогічних дослідженнях радянської доби. З'ясовано, що найбільш актуальними у 60-70-ті роки ХХ ст. були експерименти, присвячені питанням ефективності уроку; формування пізнавальної активності, пізнавальних інтересів, потреб в учнів; розвитку в школярів самостійності в навчанні; проблемному навчанню; програмованому підходу в начанні. Виявлено, що цей період став етапом прогресивного розвитку педагогічного експерименту як наукового методу дослідження проблем навчання школярів.


Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Чашко, Л. (педагог-дослідник) \о нем\; Лозова, В. (педагог-дослідник) \о ней\; Таранов, Л. (педагог-дослідник) \о нем\

Знайти схожі

3.


    Биков, Валерій Юхимович (академік НАПН України; доктор технічних наук; професор, директор Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України; м. Київ).
    Відкриті web-орієнтовані системи моніторингу впровадження результатів науково-педагогічних досліджень / В. Ю. Биков, О. М. Спірін, Л. А. Лупаренко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1. - С. 3-25. - Бібліогр. в кінці ст. 25 назв. - 10 рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 78.6
Рубрики: Наука
Кл.слова (ненормовані):
науково-дослідні роботи -- імпакт-фактор -- науково-педагогічні дослідження -- моніторинг упровадження результатів науково-дослідних робіт -- наукометричні показники -- наукометричні бази -- реферативні бази -- індекс цитування -- научно-исследовательские работы -- импакт-фактор -- научно-педагогические исследования -- мониторингвнедрения научно-исследовательских работ -- наукометрические показатели -- наукометрические базы -- реферативные базы -- индекс цитирования -- показатели мониторингов -- показники моніторингів -- индекс Гирша -- індекс Гірша -- Гирша индекс -- Гірша індекс -- класичний імпакт-фактор -- классический импакт-фактор -- універсальний імпакт-фактор -- универсальній импакт-фактор
Анотація: Розглянуто поняття моніторингу впровадження результатів науково-дослідних робіт; для галузі психолого-педагогічних досліджень наведено показники цього моніторингу за умови використання відкритих web-орієнтованих засобів ІКТ. Проаналізовано основні підходи щодо оцінювання впливовості публікацій дослідників, наукових колективів і видань, зокрема особливості застосування таких наукометричних показників, як індекс цитування та імпакт-фактор.


Дод.точки доступу:
Спірін, Олег Михайлович (доктор педагогічних наук; професор; заступник директора з наукової роботи Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України; м. Київ); Лупаренко, Лілія Анатоліївна (провідний інженер Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України; м. Київ)

Знайти схожі

4.


    Бермус, Олександр (доктор педагогічних наук; професор; академічний партнер).
    Онтологічні проблеми науково-педагогічного пізнання в сучасному світі / О. Бермус // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 12. - С. 81-92. - Библиогр.: в сносках . - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
поле наукового пізнання -- поле научного познания -- онтологія освіти -- онтология образования -- методологія освіти -- методология образования -- інфраструктура освіти -- инфраструктура образования -- реальність освіти -- реальность образования -- дійсність освіти -- действительность образования -- науково-педагогічне пізнання -- научно-педагогическое познание -- онтологічний поворот -- онтологический поворот -- педагогічне пізнання -- педагогическое познание -- науково-педагогічні дослідження -- научно-педагогические исследования -- методологія науково-педагогічного пізнання -- методология научно-педагогического познания
Анотація: Показано, що більшість проблем як власне освітньої практики, так і спроб її наукового пізнання знання і раціональної реконструкції пов'язані з глибокою світоглядною кризою, яку спричинила втрата колишньої онтологічної картини, характерної для індустріальної епохи, та несформованістю нового розуміння. Вважається самовизначення у ставленні до цього завершеного періоду: подолання, трансформація чи поворот. Ключові питання, які потребують спеціального обговорення на цьому шляху, пов'язані з необхідністю переосмислення власне співвідношення між реальністю освіти і різними способами її репрезентації; реконструкції простору і категоріальної структури науково-педагогічного пізнання; ідентифікації нового проблемного поля наук про освіту і формування нової методології науково-педагогічних досліджень.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)