Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=науково-педагогічні дослідження<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Кузь, В. Г.
В.О.Сухомлинський: лонгітюдне
дослідження
в Павлиші / В. Г. Кузь> // Педагогіка і психологія :
Науково
-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 5-13. - Бібліографія : С.13 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги
--
виховання учнів
--
воспитание учеников
--
выдающиеся педагоги
--
дети с трудностями в обучении
--
діти з низьким рівнем навчальних досягнень
--
здібності
--
история педагогики
--
история педагогики Украины
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки України
--
лонгитюдное исследование
--
лонгітюдне
дослідження
--
малоздібні діти
--
науково
-
педагогічні
дослідження
--
научно-педагогические исследования
--
розумові здібності
--
середня освіта
--
слабоуспевающие дети
--
среднее образование
--
труднощі в навчанні дітей
--
умственные способности
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
В статті мова йде про експериментальне
дослідження
виховання малоздібних дітей з ослабленою пам'яттю, який проводив В.О.Сухомлинський в середній загальноосвітній школі в Павлиші. На думку дослідника, вчителям належить бути особливо уважними до духовн ого світу тих школярів, яким важко вчитися, які ще не виявили здібностей до творчої праці. У процесі
дослідження
В.О.Сухомлинський доходить висновку, що розвиток і нормальних, і малоздібних дітей немислимий без гармонійного впливу на духовне життя дит ини.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\; Павлышская средняя школа \о ней\; Павлиська середня школа \о ней\
Знайти схожі
>
2.
Панасенко, Елліна
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки вищої школи ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет").
Розвиток змісту експериментів у галузі дидактики та методик викладання шкільних дисциплін у
науково
-педагогічних
дослідження
х в УРСР (60-70-ті рр. ХХ ст.) / Е. Панасенко> // Рідна школа : щомісячний
науково
-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 1/2
. - С. 61-68. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія педагогіки, 20 ст. , 60-70-і рр.
Образование. Педагогика
История педагогики, 20 ст., 60-70-е гг.
УРСР
УССР
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
дидактичні експерименти
--
дидактические эксперименты
--
науково
-
педагогічні
дослідження
--
научно-педагогические исследования
--
зміст експериментів
--
содержание экспериментов
--
програма експериментів
--
программа экспериментов
--
дидактика
--
методики викладання учбових предметів
--
методики преподавания учебных предметов
--
експериментальні методики
--
экспериментальные методики
--
педагоги-дослідники
--
педагоги-исследователи
Анотація:
Досліджено проблему розвитку змісту дидактичних та методичних експериментів, репрезентованих українськими авторами в
науково
-педагогічних
дослідження
х радянської доби. З'ясовано, що найбільш актуальними у 60-70-ті роки ХХ ст. були експерименти, присвячені питанням ефективності уроку; формування пізнавальної активності, пізнавальних інтересів, потреб в учнів; розвитку в школярів самостійності в навчанні; проблемному навчанню; програмованому підходу в начанні. Виявлено, що цей період став етапом прогресивного розвитку педагогічного експерименту як
науково
го методу
дослідження
проблем навчання школярів.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Чашко, Л. (педагог-дослідник) \о нем\; Лозова, В. (педагог-дослідник) \о ней\; Таранов, Л. (педагог-дослідник) \о нем\
Знайти схожі
>
3.
Биков, Валерій Юхимович
(академік НАПН України; доктор технічних наук; професор, директор Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України; м. Київ).
Відкриті web-орієнтовані системи моніторингу впровадження результатів
науково
-педагогічних досліджень / В. Ю. Биков, О. М. Спірін, Л. А. Лупаренко> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. -
№ 1
. - С. 3-25. - Бібліогр. в кінці ст. 25 назв. - 10 рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
001.89
ББК
78.6
Рубрики:
Наука
Кл.слова (ненормовані):
науково
-дослідні роботи
--
імпакт-фактор
--
науково
-
педагогічні
дослідження
--
моніторинг упровадження результатів
науково
-дослідних робіт
--
наукометричні показники
--
наукометричні бази
--
реферативні бази
--
індекс цитування
--
научно-исследовательские работы
--
импакт-фактор
--
научно-педагогические исследования
--
мониторингвнедрения научно-исследовательских работ
--
наукометрические показатели
--
наукометрические базы
--
реферативные базы
--
индекс цитирования
--
показатели мониторингов
--
показники моніторингів
--
индекс Гирша
--
індекс Гірша
--
Гирша индекс
--
Гірша індекс
--
класичний імпакт-фактор
--
классический импакт-фактор
--
універсальний імпакт-фактор
--
универсальній импакт-фактор
Анотація:
Розглянуто поняття моніторингу впровадження результатів
науково
-дослідних робіт; для галузі психолого-педагогічних досліджень наведено показники цього моніторингу за умови використання відкритих web-орієнтованих засобів ІКТ. Проаналізовано основні підходи щодо оцінювання впливовості публікацій дослідників, наукових колективів і видань, зокрема особливості застосування таких наукометричних показників, як індекс цитування та імпакт-фактор.
Дод.точки доступу:
Спірін, Олег Михайлович (доктор педагогічних наук; професор; заступник директора з
науково
ї роботи Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України; м. Київ); Лупаренко, Лілія Анатоліївна (провідний інженер Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України; м. Київ)
Знайти схожі
>
4.
Бермус, Олександр
(доктор педагогічних наук; професор; академічний партнер).
Онтологічні проблеми
науково
-педагогічного пізнання в сучасному світі / О. Бермус> // Вища школа :
науково
-практичне видання. - 2017. -
№ 12
. - С. 81-92. - Библиогр.: в сносках . - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальна педагогіка
Образование. Педагогика
Общая педагогика
Кл.слова (ненормовані):
поле
науково
го пізнання
--
поле научного познания
--
онтологія освіти
--
онтология образования
--
методологія освіти
--
методология образования
--
інфраструктура освіти
--
инфраструктура образования
--
реальність освіти
--
реальность образования
--
дійсність освіти
--
действительность образования
--
науково
-педагогічне пізнання
--
научно-педагогическое познание
--
онтологічний поворот
--
онтологический поворот
--
педагогічне пізнання
--
педагогическое познание
--
науково
-
педагогічні
дослідження
--
научно-педагогические исследования
--
методологія
науково
-педагогічного пізнання
--
методология научно-педагогического познания
Анотація:
Показано, що більшість проблем як власне освітньої практики, так і спроб її
науково
го пізнання знання і раціональної реконструкції пов'язані з глибокою світоглядною кризою, яку спричинила втрата колишньої онтологічної картини, характерної для індустріальної епохи, та несформованістю нового розуміння. Вважається самовизначення у ставленні до цього завершеного періоду: подолання, трансформація чи поворот. Ключові питання, які потребують спеціального обговорення на цьому шляху, пов'язані з необхідністю переосмислення власне співвідношення між реальністю освіти і різними способами її репрезентації; реконструкції простору і категоріальної структури
науково
-педагогічного пізнання; ідентифікації нового проблемного поля наук про освіту і формування нової методології
науково
-педагогічних досліджень.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)