Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=образовательные измерения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Вакуленко, Т. С.
    Використання тесту здатностей до навчання у національних системах вступних випробувань: світовий досвід [] / Т. С. Вакуленко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 36-40. - Бібліографія : С.40 : 10 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- компетентність -- компетентность -- мировой опыт -- национальная система -- національна система -- образование Украины -- образовательные измерения -- освіта України -- освітні вимірювання -- світовий досвід -- тест здатностей до навчання -- ТЗН -- тест способностей к обучению -- ТСО -- тести -- тестирование -- тестування -- тесты
Анотація: У системах національних тестувань країн світу використовують тести здатностей до навчання. Такі тести відрізняються форматом, типами завдань, змістом тощо. Численні психометричні дослідження показують, що ТНЗ впливають на підвищення ефективності системи відбору до вишів, рівня її справедливості, актуалізують значущість компетентнісної парадигми загальної середньої освіти. Представлено результати аналізу тестів здатностей до навчання у національних системах вступних випробувань Великої Британії, Ізраїлю, США, Швеції, з'ясовано мету і специфіку цих тестів. Світовий досвід використання тестів здатностей до навчання слід ураховувати у розробленні тесту ТЗНК, пілотний експеримент з упровадження якого проводять в Україні.


Знайти схожі

2.


    Курбатов, Сергій (доктор філософських наук; старший науковий співробітник; завідувач відділу лідерства та інституційного розвитку вищої освіти ).
    Університетські рейтинги як альтернативний механізм освітніх вимірювань / С. Курбатов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 1/2. - С. 3-7 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
університетські рейтинги -- университетские рейтинги -- освітні вимірювання -- образовательные измерения -- якість вищої освіти -- качество высшего образования -- механізми оцінювання якості освіти -- механизмы оценивания качества образования -- міжнародні університетські рейтинги -- международные университетские рейтинги -- Академічний рейтинг -- Академический рейтинг -- Шанхайський рейтинг -- Шанхайский рейтинг -- оцінювання результатів навчання -- оценивание результатов обучения
Анотація: Розглянуто феномен університетсиких рейтингів як альтернативний механізм освітніх вимірювань, що впродовж останніх двох десятиліть стрімко набирає авторитету та популярності. Наголошено: не дивлячись на те, що рейтинги орієнтовані переважно на оцінювання відносно легко вимірюваних напрямів університетської діяльності, впродовж останніх років робляться активні спроби зробити вимірюваним фундаментальний для університетської діяльності процес навчання.


Дод.точки доступу:
Проект U-Multirank \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)