Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=обучение взрослых<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Сисоєва, Світлана (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; завідувач науково-дослідної лабораторії освітології Київського університету ім. Бориса Грінченка ).
    Інтерактивні технології навчання дорослих / С. Сисоєва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 3-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.4
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогіка дорослих

   Образование. Педагогика

   Педагогика взрослых

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології -- интерактивные технологии -- інтерактивне навчання -- интерактивное обучение -- дистанційне навчання дорослих -- дистанционное образование взрослых -- навчання дорослих -- обучение взрослых -- дорослі учні -- взрослые ученики -- дистанційна форма навчання -- дистанционная форма обучения
Анотація: Розглядаються інтерактивні технології навчання дорослих, а саме поняття "інтерактивне навчання", "інтерактивна технологія" для дорослих учнів; поняття інтерактивності для систем дистанційного навчання дорослих.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Молдован, Ельвіра (магістр державного управління; начальник відділу наукової роботи та міжнародної співпраці Хмельницького центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій).
    Принципи андрагогіки в підвищенні кваліфікації управлінських кадрів регіону: теорія та практика / Е. Молдован, Т. Гаман // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 41-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.401.02
Рубрики: Право
   Державна і муніціпальна служба

   Государственная и муниципальная служба

Кл.слова (ненормовані):
державна служба -- государственная служба -- управлінські кадри -- управленческие кадры -- принципи андрагогіки -- принципы андрагогики -- принци пріоритетності самостійного навчання -- принципы приоритетности самосоятельного обучения -- принцип спільної діяльності -- принцип совместной деятельности -- принцип використання досвіду -- принцип использования опыта -- принцип індивідуалізації навчання -- принцип индивидуализации обучения -- принцип системності навчання -- принцип системности обучения -- принцип контекстності -- принцип контекстности -- принцип елективності навчання -- принцип элективности обучения -- принцип актуалізації результатів навчання -- принцип актуализации результатов обучения -- принцип розвитку освітніх проблем -- принцип развития образовательных проблем -- принцип усвідомленості навчання -- принци осознанности обучения -- підвищення кваліфікації держслужбовців -- повышение квалификации госслужащих -- навчання дорослих -- обучение взрослых -- педагогічні методи -- педагогические методы -- посадовці місцевого самоврядування -- местное самоуправление -- місцеве самоврядування
Анотація: Розкрито сутність принципів андрагогіки в підвищенні кваліфікації управлінських кадрів регіону; досліджено проблеми та визначено напрями їх вирішення.


Дод.точки доступу:
Гаман, Тетяна (кандидат наук з державного управління; заступник директора Хмельницького управління Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій)

Знайти схожі

3.


    Шугалій, Наталія (викладач Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя).
    Генеза та сучасні тенденції розвитку LLL / Н. Шугалій // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 2. - С. 48-53. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв
ББК 74.4
Рубрики: Образование взрослых
   Освіта дорослих

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- навчання дорослих -- засоби навчання -- вищі народні школи -- Грундтвіга концепція -- концепція Грундтвіга -- непрерывное образование -- обучение взрослых -- средства обучения -- высшие народные школы -- Грундтвига концепция -- концепция Грундтвига
Анотація: Розглянуто генезис ідеї і практики безперервної освіти, зокрема в аспектах додаткового і розвивального навчання дорослих.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Дрозач, М. (кандидат економічних наук).
    Неформальне навчання за робітничими професіями: світова та вітчизняна практика підтвердження його результатів / М. Дрозач, Н. Паршина, Н. Стульпінас // Україна: аспекти праці : науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2014. - № 5. - С. 28-36 : рис. - Библиогр.: в сносках . - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
визнання результатів неформального навчання -- признание результатов неформального обучения -- навчання дорослих -- обучение взрослых -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- види компетенцій -- виды коппетенций -- неформальне навчання -- неформальное обучение -- навчання за робочими професіями -- обучение рабочим профессиям -- неформальна освіта -- неформальное образование -- досвід зарубіжних країн -- опыт зарубежных стран -- процедура оцінювання знань -- процедура оценивания знаний
Анотація: Проаналізовано проблему у сфері визнання (підтвердження) результатів неформального навчання за робітничими професіями та запропоновані рекомендації щодо проведення кваліфікаційної атестації осіб за компетентнісним підходом для визнання кваліфікацій за результатами неформального навчання, а також щодо удосконалення відповідних нормативно-правових актів.

Утримувачі документа:
ДРІДУ НАДУ

Дод.точки доступу:
Паршина, Н.; Стульпінас, Н.

Знайти схожі

5.


    Горбунова, Людмила (доктор філософських наук; головний науковий співробітник відділу інтернаціоналізації вищої освіти; головний редактор наукового часопису "Філософія освіти"; віце-президент Українського товариства філософії освіти).
    Теорія трансформативного навчання дорослих: еволюція концептів і методологій / Л. Горбунова // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2017. - № 3. - С. 23-34. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.05
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Безперервна освіта

   Образование. Педагогика

   Непрерывное образование

Кл.слова (ненормовані):
теорія трансформативного навчання дорослих -- теория трансформативного обучения взрослых -- система ціннісно-смислових орієнтацій -- система ценностно-смысловых ориентаций -- смислові схеми -- смысловые схемы -- смислові перспективи -- смысловые перспективы -- дезорієнтуючі дилеми -- дезориентирующие дилемы -- критична рефлексія -- критическая рефлексия -- раціональний дискурс -- рациональный дискурс -- раціонально-когнітивний підхід -- рационально-когнитивный подход -- цілісне розуміння людини -- целостное понимание человека -- енактивізм -- энактивизм -- афективний фреймінг -- аффективный фрейминг -- навчання дорослих -- обучение взрослых
Анотація: Показано, що теорія трансформативного навчання дорослих Джека Мезіроу розглядається як релевантний підхід до освіти індивіда, здатного стати автономним комунікативним суб'єктом громадянського суспільства в умовах «плинної сучасності». При цьому сама теорія в процесі становлення і розвитку зазнає концептуальних змін і здійснює методологічний поворот від раціонально-когнітивістського підходу до енактивізму, що ба- зується на принципах холізму, тілесності, афективності, емоційності когнітивних процесів та їх самоорганізації як складних динамічних систем.


Дод.точки доступу:
Мезіроу, Джек \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)