Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=обязательное образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Локшина, Олена (доктор педагогічних наук; завідувач відділу порівняльної педагогіки).
    Трансформаційні процеси у шкільній освіті Європейського Союзу: роздуми для України / О. Локшина. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 1/2. - С. 13-17. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- шкільна освіта -- школьное образование -- трансформаційні процеси в освіті -- трансформационные процессы в образовании -- школи майбутнього -- школы будущего -- дошкільна освіта -- дошкольное образование -- обов'язкова освіта -- обязательное образование -- традиційні предмети -- традиционные предметы -- ключові освітні компетентності -- ключевые образовательные компетентности -- математика -- природничі галузі знань -- естественные отрасли знаний -- ІКТ -- ИКТ -- мистецька освіта -- художественное образование -- професійна освіта -- профессиональное образование -- країни ЄС -- страны ЕС
Анотація: Розглядається сутність трансформацій, що відбуваються на рівні шкільної освіти у державах-членах Європейського Союзу з позиції відповідності потребам європейських суспільств та окремих громадян. Акцентується увага на трансформаціях структури шкільної освіти, що стосуються подовження тривалості навчання початкової, обов'язкової та повної середньої освіти, а також охоплюють оновлення змісту традиційних навчальних предметів та введення нових. Прослідковується тенденція структурування змісту освіти у форматі освітніх галузей як більш ефективного для формування ключових і предметних компетентностей. Робиться висновок про важливість кореляції розвитку української шкільної освіти з європейською в умовах європейської спрямованості України.


Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Европейский Союз, международная организация \о нем\

Знайти схожі

2.


    Корсак, Олена (викладач кафедри іноземних мов).
    Світовий тренд з вимірювання якості середньої і вищої освіти: зарубіжний і національний досвід [Текст] / О. Корсак // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 4. - С. 73-82. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
обов'язкова освіта -- обязательное образование -- педагогічні виміри -- педагогические измерения -- національні екзамени -- национальные экзамены -- міжнародні тестування -- международные тестирования -- порівняння тестів -- сравнение тестов -- міжнародні педагогічні вимірювання -- международные педагогические измерения -- дослідження якості читання -- исследование качества чтения -- початкова школа -- начальная школа -- вимірювання знань з математики -- измерение знаний по математике -- готовність до життя - ХХІ -- готовность к жизни - ХХІ -- PIRLS -- TIMSS -- PISA
Анотація: Досліджено причини розширення цілей вимірювань якості освіти далеко за національні межі. Представлені головні риси еволюції порівняльних педагогічних досліджень і проведення одночасного тестування учнів у багатьох країнах світу. Головна увага приділяється вимірюванню вміння читати серед учнів початкових шкіл (PIRLS), знань учнів 4-го і 8-го класів з математики і наук про природу (TIMSS) і комплексному вимірюванню "готовності до життя - ХХІ" учнів віком 15 років (PISA). Доведено, що найбільш корисною і перспективною є участь учнів України в тестуванні PISA.


Знайти схожі

3.


    Корсак, Олена (викладач кафедри іноземних мов).
    Досягнення і проблеми тренду міжнародних тестувань якості освіти / О. Корсак // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2017. - № 4. - С. 78-83 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
обов'язкова освіта -- обязательное образование -- педагогічні виміри -- педагогические измерения -- національні іспити -- национальные экзамены -- міжнародні тестування -- междуанродное тестирование -- PISA -- якість освіти -- качество образования -- тестування якості освіти -- тестирование качества образования
Анотація: Проаналізовано причини розширення цілей дослідження систем освіти та вимірювань якості їх діяльності далеко поза національні межі. Викладено головні риси еволюції порівняльних педагогічних досліджень і проведення одночасного тестування учнів з багатьох країн світу. Головну увагу звернуто на виміри PISA, зокрема, вміння читати, розуміти і використовувати тексти, а також комплексно вимірювання "готовності до життя -ХХІ" учнів 15 років.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)