Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=обязательное образование<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Локшина, Олена
(доктор педагогічних наук; завідувач відділу порівняльної педагогіки).
Трансформаційні процеси у шкільній освіті Європейського Союзу: роздуми для України / О. Локшина. - Электрон. журн.> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 1/2
. - С. 13-17. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование
. Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа
--
общеобразовательная школа
--
шкільна освіта
--
школьное
образование
--
трансформаційні процеси в освіті
--
трансформационные процессы в образовании
--
школи майбутнього
--
школы будущего
--
дошкільна освіта
--
дошкольное
образование
--
обов'язкова освіта
--
обязательное
образование
--
традиційні предмети
--
традиционные предметы
--
ключові освітні компетентності
--
ключевые образовательные компетентности
--
математика
--
природничі галузі знань
--
естественные отрасли знаний
--
ІКТ
--
ИКТ
--
мистецька освіта
--
художественное
образование
--
професійна освіта
--
профессиональное
образование
--
країни ЄС
--
страны ЕС
Анотація:
Розглядається сутність трансформацій, що відбуваються на рівні шкільної освіти у державах-членах Європейського Союзу з позиції відповідності потребам європейських суспільств та окремих громадян. Акцентується увага на трансформаціях структури шкільної освіти, що стосуються подовження тривалості навчання початкової, обов'язкової та повної середньої освіти, а також охоплюють оновлення змісту традиційних навчальних предметів та введення нових. Прослідковується тенденція структурування змісту освіти у форматі освітніх галузей як більш ефективного для формування ключових і предметних компетентностей. Робиться висновок про важливість кореляції розвитку української шкільної освіти з європейською в умовах європейської спрямованості України.
Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Европейский Союз, международная организация \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Корсак, Олена
(викладач кафедри іноземних мов).
Світовий тренд з вимірювання якості середньої і вищої освіти: зарубіжний і національний досвід [Текст] / О. Корсак> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. -
№ 4
. - С. 73-82. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование
. Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
обов'язкова освіта
--
обязательное
образование
--
педагогічні виміри
--
педагогические измерения
--
національні екзамени
--
национальные экзамены
--
міжнародні тестування
--
международные тестирования
--
порівняння тестів
--
сравнение тестов
--
міжнародні педагогічні вимірювання
--
международные педагогические измерения
--
дослідження якості читання
--
исследование качества чтения
--
початкова школа
--
начальная школа
--
вимірювання знань з математики
--
измерение знаний по математике
--
готовність до життя - ХХІ
--
готовность к жизни - ХХІ
--
PIRLS
--
TIMSS
--
PISA
Анотація:
Досліджено причини розширення цілей вимірювань якості освіти далеко за національні межі. Представлені головні риси еволюції порівняльних педагогічних досліджень і проведення одночасного тестування учнів у багатьох країнах світу. Головна увага приділяється вимірюванню вміння читати серед учнів початкових шкіл (PIRLS), знань учнів 4-го і 8-го класів з математики і наук про природу (TIMSS) і комплексному вимірюванню "готовності до життя - ХХІ" учнів віком 15 років (PISA). Доведено, що найбільш корисною і перспективною є участь учнів України в тестуванні PISA.
Знайти схожі
>
3.
Корсак, Олена
(викладач кафедри іноземних мов).
Досягнення і проблеми тренду міжнародних тестувань якості освіти / О. Корсак> // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2017. -
№ 4
. - С. 78-83 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.014
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование
. Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
обов'язкова освіта
--
обязательное
образование
--
педагогічні виміри
--
педагогические измерения
--
національні іспити
--
национальные экзамены
--
міжнародні тестування
--
междуанродное тестирование
--
PISA
--
якість освіти
--
качество образования
--
тестування якості освіти
--
тестирование качества образования
Анотація:
Проаналізовано причини розширення цілей дослідження систем освіти та вимірювань якості їх діяльності далеко поза національні межі. Викладено головні риси еволюції порівняльних педагогічних досліджень і проведення одночасного тестування учнів з багатьох країн світу. Головну увагу звернуто на виміри PISA, зокрема, вміння читати, розуміти і використовувати тексти, а також комплексно вимірювання "готовності до життя -ХХІ" учнів 15 років.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)