Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=школи майбутнього<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Ващенко, Людмила (доктор педагогічних наук; професор Націоналної академії державного управління при Президенті України; керівник відділу планування політики при МОН України).
    Планування досліджень з освітньої політики як науковий і суспільний пріоритет / Л. Ващенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 8-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
середня освіта -- освітня політика -- фінансова система освіти -- термінологічний апарат -- напрями дослідження -- мета дослідження -- цільові соціальні програми -- школи майбутнього -- среднее образование -- образовательная политика -- финансовая система образования -- терминологический аппарат -- направления исследований -- цель исследований -- целевые социальные программы -- школы будущего
Анотація: Обгрунтовується актуальність досліджень щодо стратегічних напрямів освітньої політики України. У контексті цієї проблеми розглядається реалізація завдань спільного проекту Міжнародного банку реконструкції та розвитку (МБРР) з МОН України "Рівний доступ до якісної освіти в Україні"


Дод.точки доступу:
Комплексне планування та технології впровадження освітньої політики, дослідження \о произв.\; Механізм впровадження компетентнісного підходу до формквання змісту освіти та організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах, дослідження \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Хворостяний, Ігор (заступник директора з науково-методичної роботи Українського гуманітарного ліцею ім. Т. Шевченка).
    Освітня стратегія сучасної школи, або якою бути школі майбутнього / І. Хворостяний // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2013. - Т. 16, № 1/2. - С. 53-61. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.24
Рубрики: Общеобразовательная школа
   Загальноосвітня школа

Кл.слова (ненормовані):
школи майбутнього -- освітні стратегії -- сучасні школи -- навчальні заклади -- сучасна українська освіта -- школы будущего -- образовательные стратегии -- современные школы -- учебные заведения -- современное украинское образование -- реформування середньої освіти -- реформирование среднего образования
Анотація: Про перспективи української освіти та майбутнє українських шкіл.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Знайти схожі

3.


    Локшина, Олена (доктор педагогічних наук; завідувач відділу порівняльної педагогіки).
    Трансформаційні процеси у шкільній освіті Європейського Союзу: роздуми для України / О. Локшина. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 1/2. - С. 13-17. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- шкільна освіта -- школьное образование -- трансформаційні процеси в освіті -- трансформационные процессы в образовании -- школи майбутнього -- школы будущего -- дошкільна освіта -- дошкольное образование -- обов'язкова освіта -- обязательное образование -- традиційні предмети -- традиционные предметы -- ключові освітні компетентності -- ключевые образовательные компетентности -- математика -- природничі галузі знань -- естественные отрасли знаний -- ІКТ -- ИКТ -- мистецька освіта -- художественное образование -- професійна освіта -- профессиональное образование -- країни ЄС -- страны ЕС
Анотація: Розглядається сутність трансформацій, що відбуваються на рівні шкільної освіти у державах-членах Європейського Союзу з позиції відповідності потребам європейських суспільств та окремих громадян. Акцентується увага на трансформаціях структури шкільної освіти, що стосуються подовження тривалості навчання початкової, обов'язкової та повної середньої освіти, а також охоплюють оновлення змісту традиційних навчальних предметів та введення нових. Прослідковується тенденція структурування змісту освіти у форматі освітніх галузей як більш ефективного для формування ключових і предметних компетентностей. Робиться висновок про важливість кореляції розвитку української шкільної освіти з європейською в умовах європейської спрямованості України.


Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Европейский Союз, международная организация \о нем\

Знайти схожі

4.


    Кириленко, Світлана (кандидат педагогічних наук; начальник відділу дослідження підготовки вчителів; Інститут модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України).
    Моделювання діяльності загальноосвітнього навчального закладу як стратегія його інноваційного розвитку / С. Кириленко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 7/8. - С. 8-11 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Загальноосвітня школа

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
педагогічне моделювання -- педагогическое моделирование -- навчальна діяльність -- учебная деятельность -- освітні парадигми -- образовательные парадигмы -- моделі освітніх парадигм -- модели образовательных парадигм -- алгоритми педагогічного моделювання -- алгоритмы педагогического моделирования -- постулати моделювання -- постулаты моделирования -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- проектування -- проектирование -- критерії -- критерии -- педагогічні експерименти -- педагогические эксперименты -- школи майбутнього -- школы будущего
Анотація: Розглядаються теоретичні аспекти поняття "моделювання", "педагогічна модель", "модель" у контексті розвитку загальноосвітнього навчального закладу. Зроблено спробу створення його структури. Визначено мету, об'єкт, предмет педагогічного моделювання. Розглянуто сутність, принципи моделювання, положення логіки процесу педагогічного проектування, види освітньої практики. Пропонується алгоритм педагогічної системи моделювання, її характеристика, визначення умов успішного функціонування навчального закладу. Наведено приклади загальноосвітніх навчальних закладів, де цей процес набув активних форм реалізації.


Дод.точки доступу:
Броварське навчально-виховне об'єднання - Школа життєвого успіху \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)