Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=організаційне координування<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Сапіч, Срджан
(PhD; викладач економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Сербія).
Стратегії іноземних компаній по виходу на нові ринки : за даними Сербії / С. Сапіч, М. Йованович, С. Фуртуза> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 6
. - С. 51-61 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.298(4СЕР)в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Внешнеэкономическая деятельность предприятий, 2000-2014 гг.
Зовнішньоекономічна діяльність підприємств, 2000-2014 рр.
Западная Сербия
Західна Сербія
Кл.слова (ненормовані):
инвестиционные потоки
--
інвестиційні потоки
--
методология стратегического управления
--
методологія стратегічного управління
--
иностранные компании
--
іноземні компанії
--
контролинг
--
макроуровень
--
макрорівень
--
маркетинговые стратегии
--
маркетингові стратегії
--
международная конкурентоспособность
--
міжнародна конкурентоспроможність
--
международный маркетинг
--
міжнародний маркетинг
--
микроуровень
--
мікрорівеь
--
организационное координирование
--
організаційне
координування
--
прямые иностранные инвестиции
--
прямі іноземні інвестиції
--
финансовые менеджмент
--
фінансовий менджмент
Анотація:
Описано стратегії виходу компаній на нові ринки на прикладі регіону Західної Сербії після 2000 року. Для аналізу використано дані опитування 76 менеджерів щодо їх ставлення до прямого іноземного інвестування, його впливу на розвиток економіки та підвищення конкурентоспроможності компаній, а також щодо необхідності контролю потоків ПІІ та координації діяльності на макро- та мікрорівнях у процесі формулювання стратегічного підходу до управління потоками ПІІ.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Йованович, Мідос (PhD; Бізнес-технічний коледж вільних досліджень; м.Юзік; Сербія); Фуртуза, Срджан (старший викладач економічного факультету Університету Крагуєвацу; Сербія; PhD)
Знайти схожі
>
2.
Ліщинський, М. П.
(аспірант; Національний університет біоресурсів і природокористування України).
Формування стратегії корпоративного управління в суб'єктах корпоративного підприємництва аграрного сектору економіки України / М. П. Ліщинський> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2018. -
№ 1
. - С. 115-122 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
658.147
ББК
65.321.8(4УКР)г-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Сельскохозяйственная кооперация
Сільськогосподарська кооперація
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
аграрные предприятия
--
аграрні підприємства
--
агропромышленный комплекс
--
агропромисловий комплекс
--
АПК
--
бизнес-направления
--
бізнес-напрями
--
интегрированные структуры в АПК
--
інтегровані структури в АПК
--
институциональные факторы
--
інституційні фактори
--
економічна інтеграція в сільскому господарстві
--
экономическая интеграция в сельском хозяйстве
--
аграрные корпорации
--
аграрні корпорації
--
агрохолдинги
--
организационное координирование
--
організаційне
координування
--
конкурентоспособность сельского хозяйства
--
конкурентоспроможність сільского господарства
--
стратегические типы
--
стратегічні типи
--
стратегические этапы
--
стратегічні етапи
--
стратегическое управление
--
стратегічне управління
--
управленческие стратегии
--
управлінські стратегії
--
целевая направленность
--
цільова спрямованість
Анотація:
Розглянуто підхід щодо формування стратегії корпоративного управління, що спрямована на забезпечення розвитку та
координування
згідно зі змінами зовнішнього середовища, кон'юнктури ринку й необхідності забезпечення конкурентоспроможності на корпоративному підприємстві в цілому. Розкрито відмінності 2 типів стратегій корпоративних формувань (стратегії розширення та раціоналізації) за 3 етапами їх впровадження -
організаційне
проектування, реалізації стратегії та моніторинг інтеграційної діяльності
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)