Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=особистісно-орієнтований підхід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Лузік, Ельвіра (завідувач кафедри педагогіки та психології професійної освіти Гуманітарного інституту Національного авіаційного університету; доктор педагогічних наук; професор).
    Особистісно-діяльнісний підхід до формування ключових компетентностей майбутніх фахівців авіатранспортної галузі / Е. Лузік, І. Борець // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 10. - С. 33-38. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
авіатранспортна галузь -- авиатранспортная отрасль -- майбутні фахівці -- будущие специалисты -- підготовка майбутніх фахівців -- подготовка будущих специалистов -- вища освіта -- высшее образование -- вища технічна освіта -- высшее техническое образование -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- особистісно-орієнтований підхід -- личностно-ориентированный подход -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Розглядається особистісно-діяльнісний підхід до формування ключових компетентностей майбутніх фахівців авіатранспортної галузі в єдності особистісного та діяльнісного компонентів, сутність якого полягає в забезпеченні розвитку і саморозвитку особистості майбутнього фахівця на основні виявлення його індивідуальних особливостей.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_10\ст.4.pdf

Дод.точки доступу:
Борець, Ірина (Національний авіаційний університет)

Знайти схожі

2.


    Коваленко, Олена Едуардівна (доктор педагогічних наук; професор; ректор Української інженерно-педагогічної академії).
    Підготовка інженерів-педагогів магістерських програм - якою їй бути? / О. Е. Коваленко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 99-106. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.584р3
Рубрики: Подготовка инженеров-педагогов
   Підготовка інженерів-педагогів

Кл.слова (ненормовані):
магістерські програми -- підготовка інженерів-педагогів -- психолого-педагогічна підготовка інженерів-педагогів -- інженерно-фахова підготовка інженерів-педагогів -- діяльнісний підхід -- компетентнісний підхід -- особистісно-орієнтований підхід -- магистерские программы -- подготовка инженеров-педагогов -- психолого-педагогическая подготовка -- инженерно-профессиональная подготовка
Анотація: Обгрунтовано актуальність удосконалення професійної підготовки інженерів-педагогів магістерських програм, визначено методологічні основи дослідження, розроблено зміст професійних компетенцій цих кадрів.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії

Знайти схожі

3.


    Логачевська, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент; заслужений вчитель України; учитель-методист смт Балахівка Петрівського району Кіровоградської області).
    Реалізація особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі Нової української школи / С. Логачевська, О. Іщенко // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 12-14. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
Нова українська школа -- Новая украинская школа -- початкова школа -- начальная школа -- формування читацьких умінь -- формирование читательских умений -- 1 клас -- 1 класс -- молодші школярі -- младшие школьники -- розробки уроків -- разработки уроков -- особистісно-орієнтований підхід -- личностно-ориентированный подход -- експериментальні навчальні посібники -- экспериментальные учебные пособия -- начання грамоти -- обучение грамоте -- читацькі навички -- читательские навыки -- звук ч -- буква ч -- звук ц -- буква ц
Анотація: Розглядається приклад особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь молодших школярів 1 класу з дотриманням вимог нового Держстандарту початкової загальної середньої освіти та з використанням експериментального навчального посібника "Навчання грамоти. Я досліджую світ. Частина друга" (Видавництво "Літера ЛТД", 2018). Розглядається використання навчального матеріалу посібника для поетапної роботи з формування й удосконалення читацьких навичок. Надаються розробки уроків за темами "Звук [ч], позначення його буквою "ч" (че)" та "Звук [ц], позначення його буквою "ц" (це)".

Утримувачі документа:
Cумська міська ЦБ ім. Т. Шевченка

Дод.точки доступу:
Іщенко, Олена (автор експериментальних посібників; місто Київ); Навчання грамоти. Я досліджую світ. 1 клас. Частина друга, навчальний посібник \о произв.\Державний стандарт початкової освіти \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)