Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=особистість дитини<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.


    Миронюк, Сергій (методист психологічної служби методичного кабінету відділу освіти).
    Дитячо-батьківські відносини / С. Миронюк // Соціальний педагог (шкільний світ) : всеукраїнська газета для фахівців. - 2015. - № 9. - С. 42-49. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.6
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Соціальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Социальная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
сімейне виховання -- дитячо-батьківські відносини -- батьківський авторитет -- особистість дитини -- соціальний досвід -- стилі виховання -- семейное воспитание -- личность ребенка -- детско-родительские отношения -- родительский авторитет -- социальный опыт -- стили воспитания
Анотація: Про важливість дитячо-батьківських відносин як найпотужніший соціальний досвід, що впливає на загальний розвиток особистості дітей.


Знайти схожі

2.


    Кузьменко, Віра (доктор психологічних наук; професор).
    Спостереження - ключ до розуміння дитини / В. Кузьменко, Н. Цибуляк // Дошкільне виховання. - 2015. - № 12. - С. 7-13. - Библиогр. в конце ст. 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.1в
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
особистість дитини -- моніторінг якості освіти -- педагогічні лабораторії -- спостереження за дошкільнятами -- наукові спостереження -- наукові методи -- практичний психолог -- вихователь-методист -- види спостереження -- вербальні прояви індивідуальності -- невербальні прояви індивідуальності -- особистісний розвиток -- емоційно-вольовий розвиток -- розвиток потребово-мотиваційної сфери -- комуникативно-мовленнєвий розвиток -- темперамент -- характер -- розвиток здібностей -- розвиток обдарованості -- сформованість різних видів діяльності -- взаємодія батьків з дитиною -- психофізичний розвиток дитини -- помилки в оцінюванні -- програми спостереження -- протоколи спостереження -- шкали оцінювання -- личность ребенка -- мониторинг качества образования -- педагогические лаборатории -- наблюдение за дошкольниками -- научные наблюдения -- научные методи -- практический психолог -- воспитатель-методист -- виды наблюдений -- вербальные проявления индивидуальности -- невербальные проявления индивидуальности -- личностное развитие -- эмоционально-волевое развитие -- развитие потребностно-мотивационной сферы -- коммункативно-языковое развитие -- развитие способностей -- развитие одаренности -- сформированость разных видов деятельности -- взаимодействие родителей с ребенком -- психофизическое развитие ребенка -- ошибки в оценивани -- программы наблюдений -- протоколы наблюдений -- шкалы оценивания
Анотація: Психологи радять як провести наукове спостереження за дитиною ефективно, уникнути суб'єктивності, отримати найточнішу інформацію про розвиток кожного вихованця.

Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Цибуляк, Наталя (кандидат психологічних наук; старший викладач)

Знайти схожі

3.


    Семенов, Олександр (кандидат педагогічних наук).
    Творча дитина : зрозуміти і підтримати / О. Семенов // Дошкільне виховання. - 2016. - № 4. - С. 2-5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
творча дитина -- особистість дитини -- творча особистість -- дивергентне мислення -- методики виховання -- ознаки творчої дитини -- творческий ребенок -- личность ребенка -- творческая личность -- дивергентное мышление -- методики воспитания -- признаки творческого ребенка -- ознаки поведінки творчої дитини -- признаки поведения творческого ребенка -- відмова від опори на стереотипи -- отказ от опоры на стереотипы -- незаангажованість зовнішніми оцінками -- незаангажованность внешними оценками -- здатність ризикувати -- способность рисковать -- креативність -- креативность -- розвинута пам'ять -- развитая память -- багатий словниковий запас -- богатый словарный запас -- педагогічна підтримка творчої дитини -- педагогическая поддержка творческого ребенка
Анотація: Розповідається, як розпізнати і підтримати дитину з особливо вираженою креативністю, як професійно забезпечити її супровід на шляху до непростого життя творчої особистості, як не згасити творчі поривання дошкільнят.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2016_4\2.pdf

Знайти схожі

4.


    Завязун, Тетяна (кандидат психологічних наук; викладач).
    До дії треба мотивувати / Т. Завязун // Дошкільне виховання. - 2016. - № 3. - С. 14-16. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
особистість дитини -- розвиток мислення -- проектна діяльність -- пізнавальна діяльність -- мотивування дитини до діяльності -- дерево бажань -- сюрпризи -- психолого-педагогічне проектування -- психолого-педагогическое проектирование -- мотиваційні етапи проектів -- мотивационные этапы проектов -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения -- личность ребенка -- развитие мышления -- проектная деятельность -- познавательная деятельность -- мотивирование детей к деятельности -- дерево желаний
Анотація: Розповідається про те, як зацікавити дітей здобувати знання самостійно.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2016_3\7.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Знайти схожі

5.


    Масксименко, С. Д.
    Теоретико-методологічні проблеми особистісного розвитку учнів / С. Д. Масксименко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 4. - С. 14-15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- личность ребенка -- личность ученика -- методология педагогики -- методологія педагогики -- общеобразовательная школа -- особистість дитини -- особистість учня -- принципи навчання -- принципы обучения -- развитие личности -- розвиток особистості -- теория образования -- теорія освіти
Анотація: Автор розглядає методологічні засади і підходи до проблеми особистісного розвитку учнів та пропонує тезу, що найбільш адекватним методом вивчення закономірностей особистісного розвитку учнів є генетико-моделюючий.


Знайти схожі

6.


    Туркот, Тетяна (кандидат педагогічних наук).
    Агресивна поведінка: виявити, запобігти, допомогти / Т. Туркот // Дошкільне виховання. - 2016. - № 12. - С. 6-8 : фот.цв. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Психологія
   Дитяча психологія

   Психология

   Детская психология

Кл.слова (ненормовані):
психологія дитини -- психологічний клімат -- особистість дитини -- агресивні діти -- агресивна поведінка -- фотоконкурси -- фізична агресія -- вербальна агресія -- емпатія -- маніпулювання -- психология ребенка -- психологический климат -- личность ребенка -- агрессивные дети -- агрессивное поведение -- фотоконкурсы -- физическая агрессия -- вербальная агрессия -- эмпатия -- манипуляция -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения
Анотація: Розповідається як запобігти деструктивній поведінці дитини і допомогти дитині подолати гнів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_12\2.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Кемпбел, Росс (американський психіатр; доктор; професор) \о нем\; Хорні, Карен (американський психоаналітик; психолог ; 1885-1992) \о ней\; Фромм, Еріх (соціальний психолог; філософ; психоаналітик; представник «Франкфуртської школи»; один із засновників неофрейдизму та фрейдо-марксизму ; 1900-1980) \о нем\; Лоренц, Конрад (австрійський зоолог; лауреат Нобелівської премії з фізіології або медицини ; 1903-1989) \о нем\; Ардрі, Р. \о нем\; Морріс, Десмонд (британський зоолог; етолог ; 1928-) \о нем\

Знайти схожі

7.


    Гавриш, Наталія (доктор педагогічних наук; провідний науковий співробітник; професор).
    Лідерство - риса активних, або як і навіщо плекати лідерів змалку / Н. Гавриш // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 2-7 : фот.цв. - Бібліогр. в конце ст. 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
лідерство -- виховання лідерів -- соціальна компетентність -- моральне виховання -- особистість дитини -- психологія дитини -- гуманістичні цінності -- принципи навчання -- вправи -- мотивація -- терміни -- робота в підгрупах -- прислів'я -- творчість -- мозковий штурм -- тренінги -- лидерство -- воспитание лидеров -- социальная компетентность -- моральное воспитание -- личность ребенка -- психология ребенка -- гуманистические ценности -- принципы обучения -- упражнения -- мотивация -- термины -- работа в подгруппах -- пословицы -- творчество -- мозговой штурм -- лидерство
Анотація: Розглядається проблема лідерства та як виховати лідерів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2017_3\2.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Знайти схожі

8.


    Андрющенко, Тетяна (доктор педагогічних наук).
    Позитивне ставлення до себе та інших - запорука здоров'я / Т. Андрющенко // Дошкільне виховання. - 2017. - N 4. - С. 6-9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
духовне здоров'я -- всебічне здоров'я -- психічне здоров'я дитини -- соціальна компетентність -- моральне виховання -- особистість дитини -- ігри -- моделювання -- проектна діяльність -- старша група -- фотовиставки -- спостереження -- практичні завдання -- інтерв'ю з дорослими -- душевное здоровье -- всестороннее здоровье -- психическое здоровье ребенка -- социальная компетентность -- моральное воспитание -- личность ребенка -- игры -- моделирование -- проектная деятельность -- старшая группа -- фотовыставки -- наблюдения -- практические задания -- интервью со взрослыми -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения
Анотація: Розповідається про забезпечення психічного і духовного здоров'я малят у дитячому садку.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2017_4\2.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Всі ми різні - всі ми гарні!, фотовиставка \о ней\; У чому моя неповторність?, розповідь-роздум \о произв.\

Знайти схожі

9.


    Камінська, Олена (практичний психолог).
    Як подолати страх? Допоможе казка! / О. Камінська // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 10-12. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
співпраця з батьками -- індивідуальна робота -- особистість дитини -- казкотерапія -- сюжети казок -- дитячі страхи -- сотрудничество с родителями -- индивидуальная работа -- личность ребенка -- сказкотерапия -- сюжеты сказок -- детские страхи -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения
Анотація: Подано поради щодо організації казкотерапії, як подолать дитячі страхи.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2017_4\4.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Знайти схожі

10.


    Кононко, Олена (доктор психологичних наук; професор; завідувач кафедри дошкільної освіти факультету психології та соціальної роботи).
    Культивуємо спілкування без тиску / О. Кононко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 2-6 : фот.цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання -- особистість дитини -- ненасильницьке спілкування -- проблемне спілкування -- психологічний тиск -- педагогічна рефлексія -- фотоконкурси -- самоспостереження -- самоаналіз -- самооцінювання -- саморозвиток -- самоконтроль -- саморегуляція -- моральное воспитание -- личность ребенка -- ненасильственное общение -- проблемное общение -- психологическое давление -- педагогическая рефлексия -- фотоконкурсы -- самонаблюдение -- самоанализ -- самооценивание -- саморазвитие -- саморегуляция -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения
Анотація: Представлено рекомендації та поради психологів та педагогів з морального виховання дітей.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2017_5\1.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Грядовкіна, Жанна (Монтессорі-вчитель; заступник директора з навчально-виховної роботи; інструктор) \про неї\; Панова, Наталія (вихователь) \про неї\

Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)