Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=особистість дитини<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
15
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-15
>
1.
Миронюк, Сергій
(методист психологічної служби методичного кабінету відділу освіти).
Дитячо-батьківські відносини / С. Миронюк> // Соціальний педагог (шкільний світ) : всеукраїнська газета для фахівців. - 2015. -
№ 9
. - С. 42-49. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37
ББК
74.6
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Соціальна педагогіка
Образование. Педагогика
Социальная педагогика
Кл.слова (ненормовані):
сімейне виховання
--
дитячо-батьківські відносини
--
батьківський авторитет
--
особистість
дитини
--
соціальний досвід
--
стилі виховання
--
семейное воспитание
--
личность ребенка
--
детско-родительские отношения
--
родительский авторитет
--
социальный опыт
--
стили воспитания
Анотація:
Про важливість дитячо-батьківських відносин як найпотужніший соціальний досвід, що впливає на загальний розвиток особистості дітей.
Знайти схожі
>
2.
Кузьменко, Віра
(доктор психологічних наук; професор).
Спостереження - ключ до розуміння
дитини
/ В. Кузьменко, Н. Цибуляк> // Дошкільне виховання. - 2015. -
№ 12
. - С. 7-13. - Библиогр. в конце ст. 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.1в
Рубрики:
Дошкільна педагогіка
Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормовані):
особистість
дитини
--
моніторінг якості освіти
--
педагогічні лабораторії
--
спостереження за дошкільнятами
--
наукові спостереження
--
наукові методи
--
практичний психолог
--
вихователь-методист
--
види спостереження
--
вербальні прояви індивідуальності
--
невербальні прояви індивідуальності
--
особистісний розвиток
--
емоційно-вольовий розвиток
--
розвиток потребово-мотиваційної сфери
--
комуникативно-мовленнєвий розвиток
--
темперамент
--
характер
--
розвиток здібностей
--
розвиток обдарованості
--
сформованість різних видів діяльності
--
взаємодія батьків з дитиною
--
психофізичний розвиток
дитини
--
помилки в оцінюванні
--
програми спостереження
--
протоколи спостереження
--
шкали оцінювання
--
личность ребенка
--
мониторинг качества образования
--
педагогические лаборатории
--
наблюдение за дошкольниками
--
научные наблюдения
--
научные методи
--
практический психолог
--
воспитатель-методист
--
виды наблюдений
--
вербальные проявления индивидуальности
--
невербальные проявления индивидуальности
--
личностное развитие
--
эмоционально-волевое развитие
--
развитие потребностно-мотивационной сферы
--
коммункативно-языковое развитие
--
развитие способностей
--
развитие одаренности
--
сформированость разных видов деятельности
--
взаимодействие родителей с ребенком
--
психофизическое развитие ребенка
--
ошибки в оценивани
--
программы наблюдений
--
протоколы наблюдений
--
шкалы оценивания
Анотація:
Психологи радять як провести наукове спостереження за дитиною ефективно, уникнути суб'єктивності, отримати найточнішу інформацію про розвиток кожного вихованця.
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Дод.точки доступу:
Цибуляк, Наталя (кандидат психологічних наук; старший викладач)
Знайти схожі
>
3.
Семенов, Олександр
(кандидат педагогічних наук).
Творча дитина : зрозуміти і підтримати / О. Семенов> // Дошкільне виховання. - 2016. -
№ 4
. - С. 2-5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
творча дитина
--
особистість
дитини
--
творча
особистість
--
дивергентне мислення
--
методики виховання
--
ознаки творчої
дитини
--
творческий ребенок
--
личность ребенка
--
творческая личность
--
дивергентное мышление
--
методики воспитания
--
признаки творческого ребенка
--
ознаки поведінки творчої
дитини
--
признаки поведения творческого ребенка
--
відмова від опори на стереотипи
--
отказ от опоры на стереотипы
--
незаангажованість зовнішніми оцінками
--
незаангажованность внешними оценками
--
здатність ризикувати
--
способность рисковать
--
креативність
--
креативность
--
розвинута пам'ять
--
развитая память
--
багатий словниковий запас
--
богатый словарный запас
--
педагогічна підтримка творчої
дитини
--
педагогическая поддержка творческого ребенка
Анотація:
Розповідається, як розпізнати і підтримати дитину з особливо вираженою креативністю, як професійно забезпечити її супровід на шляху до непростого життя творчої особистості, як не згасити творчі поривання дошкільнят.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2016_4\2.pdf
Знайти схожі
>
4.
Завязун, Тетяна
(кандидат психологічних наук; викладач).
До дії треба мотивувати / Т. Завязун> // Дошкільне виховання. - 2016. -
№ 3
. - С. 14-16. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.1
Рубрики:
Дошкільна педагогіка
Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормовані):
особистість
дитини
--
розвиток мислення
--
проектна діяльність
--
пізнавальна діяльність
--
мотивування
дитини
до діяльності
--
дерево бажань
--
сюрпризи
--
психолого-педагогічне проектування
--
психолого-педагогическое проектирование
--
мотиваційні етапи проектів
--
мотивационные этапы проектов
--
дошкільні навчальні заклади
--
дошкольные учебные заведения
--
личность ребенка
--
развитие мышления
--
проектная деятельность
--
познавательная деятельность
--
мотивирование детей к деятельности
--
дерево желаний
Анотація:
Розповідається про те, як зацікавити дітей здобувати знання самостійно.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2016_3\7.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Знайти схожі
>
5.
Масксименко, С. Д.
Теоретико-методологічні проблеми особистісного розвитку учнів / С. Д. Масксименко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. -
№ 4
. - С. 14-15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа
--
личность ребенка
--
личность ученика
--
методология педагогики
--
методологія педагогики
--
общеобразовательная школа
--
особистість
дитини
--
особистість
учня
--
принципи навчання
--
принципы обучения
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
теория образования
--
теорія освіти
Анотація:
Автор розглядає методологічні засади і підходи до проблеми особистісного розвитку учнів та пропонує тезу, що найбільш адекватним методом вивчення закономірностей особистісного розвитку учнів є генетико-моделюючий.
Знайти схожі
>
6.
Туркот, Тетяна
(кандидат педагогічних наук).
Агресивна поведінка: виявити, запобігти, допомогти / Т. Туркот> // Дошкільне виховання. - 2016. -
№ 12
. - С. 6-8 : фот.цв. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики:
Психологія
Дитяча психологія
Психология
Детская психология
Кл.слова (ненормовані):
психологія
дитини
--
психологічний клімат
--
особистість
дитини
--
агресивні діти
--
агресивна поведінка
--
фотоконкурси
--
фізична агресія
--
вербальна агресія
--
емпатія
--
маніпулювання
--
психология ребенка
--
психологический климат
--
личность ребенка
--
агрессивные дети
--
агрессивное поведение
--
фотоконкурсы
--
физическая агрессия
--
вербальная агрессия
--
эмпатия
--
манипуляция
--
дошкільні навчальні заклади
--
дошкольные учебные заведения
Анотація:
Розповідається як запобігти деструктивній поведінці
дитини
і допомогти дитині подолати гнів.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_12\2.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Дод.точки доступу:
Кемпбел, Росс (американський психіатр; доктор; професор) \о нем\; Хорні, Карен (американський психоаналітик; психолог ; 1885-1992) \о ней\; Фромм, Еріх (соціальний психолог; філософ; психоаналітик; представник «Франкфуртської школи»; один із засновників неофрейдизму та фрейдо-марксизму ; 1900-1980) \о нем\; Лоренц, Конрад (австрійський зоолог; лауреат Нобелівської премії з фізіології або медицини ; 1903-1989) \о нем\; Ардрі, Р. \о нем\; Морріс, Десмонд (британський зоолог; етолог ; 1928-) \о нем\
Знайти схожі
>
7.
Гавриш, Наталія
(доктор педагогічних наук; провідний науковий співробітник; професор).
Лідерство - риса активних, або як і навіщо плекати лідерів змалку / Н. Гавриш> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 3
. - С. 2-7 : фот.цв. - Бібліогр. в конце ст. 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Дошкільна педагогіка
Образование. Педагогика
Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормовані):
лідерство
--
виховання лідерів
--
соціальна компетентність
--
моральне виховання
--
особистість
дитини
--
психологія
дитини
--
гуманістичні цінності
--
принципи навчання
--
вправи
--
мотивація
--
терміни
--
робота в підгрупах
--
прислів'я
--
творчість
--
мозковий штурм
--
тренінги
--
лидерство
--
воспитание лидеров
--
социальная компетентность
--
моральное воспитание
--
личность ребенка
--
психология ребенка
--
гуманистические ценности
--
принципы обучения
--
упражнения
--
мотивация
--
термины
--
работа в подгруппах
--
пословицы
--
творчество
--
мозговой штурм
--
лидерство
Анотація:
Розглядається проблема лідерства та як виховати лідерів.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2017_3\2.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Знайти схожі
>
8.
Андрющенко, Тетяна
(доктор педагогічних наук).
Позитивне ставлення до себе та інших - запорука здоров'я / Т. Андрющенко> // Дошкільне виховання. - 2017. -
N 4
. - С. 6-9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Дошкільна педагогіка
Образование. Педагогика
Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормовані):
духовне здоров'я
--
всебічне здоров'я
--
психічне здоров'я
дитини
--
соціальна компетентність
--
моральне виховання
--
особистість
дитини
--
ігри
--
моделювання
--
проектна діяльність
--
старша група
--
фотовиставки
--
спостереження
--
практичні завдання
--
інтерв'ю з дорослими
--
душевное здоровье
--
всестороннее здоровье
--
психическое здоровье ребенка
--
социальная компетентность
--
моральное воспитание
--
личность ребенка
--
игры
--
моделирование
--
проектная деятельность
--
старшая группа
--
фотовыставки
--
наблюдения
--
практические задания
--
интервью со взрослыми
--
дошкільні навчальні заклади
--
дошкольные учебные заведения
Анотація:
Розповідається про забезпечення психічного і духовного здоров'я малят у дитячому садку.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2017_4\2.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Дод.точки доступу:
Всі ми різні - всі ми гарні!, фотовиставка \о ней\; У чому моя неповторність?, розповідь-роздум \о произв.\
Знайти схожі
>
9.
Камінська, Олена
(практичний психолог).
Як подолати страх? Допоможе казка! / О. Камінська> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 4
. - С. 10-12. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Дошкільна педагогіка
Образование. Педагогика
Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормовані):
співпраця з батьками
--
індивідуальна робота
--
особистість
дитини
--
казкотерапія
--
сюжети казок
--
дитячі страхи
--
сотрудничество с родителями
--
индивидуальная работа
--
личность ребенка
--
сказкотерапия
--
сюжеты сказок
--
детские страхи
--
дошкільні навчальні заклади
--
дошкольные учебные заведения
Анотація:
Подано поради щодо організації казкотерапії, як подолать дитячі страхи.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2017_4\4.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Знайти схожі
>
10.
Кононко, Олена
(доктор психологичних наук; професор; завідувач кафедри дошкільної освіти факультету психології та соціальної роботи).
Культивуємо спілкування без тиску / О. Кононко> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 5
. - С. 2-6 : фот.цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання
--
особистість
дитини
--
ненасильницьке спілкування
--
проблемне спілкування
--
психологічний тиск
--
педагогічна рефлексія
--
фотоконкурси
--
самоспостереження
--
самоаналіз
--
самооцінювання
--
саморозвиток
--
самоконтроль
--
саморегуляція
--
моральное воспитание
--
личность ребенка
--
ненасильственное общение
--
проблемное общение
--
психологическое давление
--
педагогическая рефлексия
--
фотоконкурсы
--
самонаблюдение
--
самоанализ
--
самооценивание
--
саморазвитие
--
саморегуляция
--
дошкільні навчальні заклади
--
дошкольные учебные заведения
Анотація:
Представлено рекомендації та поради психологів та педагогів з морального виховання дітей.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2017_5\1.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Дод.точки доступу:
Грядовкіна, Жанна (Монтессорі-вчитель; заступник директора з навчально-виховної роботи; інструктор) \про неї\; Панова, Наталія (вихователь) \про неї\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-15
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)