Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=оценивание знаний<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
17
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-17
>
1.
Кривуля, Г.
(завідувач кафедри АПОТ Харківського національного уніеврситету радіоелектроніки; доктор технічних наук; професор).
Контроль залишкових знань / Г. Кривуля, О. Шкіль, В. Каук> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. -
№ 5
. - С. 97-110. - Библиогр. в конце ст.
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія та методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
болонська система
--
залишкові знання
--
контроль за знаннями
--
тестування
--
комп'ютерне тестування
--
оцінювання знань
--
функції тестування
--
складання тестів
--
результати тестування
--
апробація тестових завдань
--
системи комп'ютерного тестування
--
высшее образование
--
остаточные знания
--
тестирование
--
компьютерное тестирование
--
оценивание
знаний
--
функции тестирования
--
оценивание
знаний
--
функции тестирования
--
составление тестов
--
результаты тестирования
--
апробация тестовых заданий
--
системы компьютерного тестирования
Анотація:
У статті розглядаються теоретичні та практичні аспекти застосування технологій комп'ютерного тестування як ефективної форми контролю залишкових знань.
Дод.точки доступу:
Шкіль, О. (керівник тестового центру Харківського національного університету радіоелектроніки; кандидат технічних наук; доцент); Каук, В. (директор Центру технологій дистанційного навчання Харківського національного університету радіоелектроніки; кандидат технічних наук; доцент); Open TEST2, система комп'ютерного тестування \о произв.\; Харківський національний університет радіоелектроніки \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (08.09.2009р. Інв.2844ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Перехейда, Олександр
(директор гімназії "Ерудит"; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
Школа повного дня як інноваційна, відкрита соціально-педагогічна система / О. Перехейда> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 7
. - С. 4-19 : додатки. - Библиогр. в конце ст. - Додаток: Положення про організацію роботи гімназії "Ерудит" в режимі повного дня. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Загальноосвітня школа
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
школи повного дня
--
навчальна діяльність
--
якість освіти
--
гімназії
--
оцінювання знань
--
організація навчальної діяльності
--
інноваційні проекти
--
інноваційна діяльність навчальних закладів
--
управління якістю освіти
--
навчально-виховний процес
--
самопідготовка учнів
--
додаткова освіта учнів
--
школа полного дня
--
учебная деятельность
--
качество образования
--
гимназии
--
оценивание
знаний
--
организация учебной работы
--
инновационные проекты
--
инновационная деятельность учебных заведений
--
управление качеством образования
--
учебно-воспитательный процесс
--
самоподготовка учеников
--
дополнительное образование учеников
Дод.точки доступу:
Школа повного дня, інноваційний проект \о произв.\; Здорове дитинство, проект \о произв.\; Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Андрюшина, Олена
(старший викладач кафедри практики та методики навчання англійської мови Київського університету імені Бориса Гринченка).
Освітні інвестиції в контексті національного моніторингу якості загальної освіти (досвід США) / О. Андрюшина> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. -
№ 3
. - С. 62-68. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Організація освіти
Организация образования
США
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти
--
качество образования
--
якість загальної освіти
--
качество общего образования
--
інвестиції в освіту
--
инвестиции в образование
--
досвід країн
--
опыт стран
--
опыт США
--
освітні інвестиції
--
образовательные инвестиции
--
індекс вартості навчання
--
индекс стоимости обучения
--
оцінювання знань
--
оценивание
знаний
Анотація:
Окреслено шляхи використання результатів моніторингу якості загальної освіти на національному рівні, визначено поняття освітніх інвестицій та охарактеризовано пріорітетні напрями інвестування в освіту для України.
Перейти к внешнему ресурсу:
Освітні інвестиції в контексті національного
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Іщенко, Тетяна
(директор Науково-методичного центру аграрної освіти України; кандидат педагогічних наук; професор).
Особливості та проблеми національної вищої освіти / Т. Іщенко, М. Хоменко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. -
№ 11
. - С. 7-14 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
якість освіти
--
качество образования
--
освітні послуги
--
образовательные услуги
--
ринок освітніх послуг
--
рынок образовательных услуг
--
ринок праці
--
рынок труда
--
незалежне тестування
--
независимое тестирование
--
замір залишкових знань
--
измерение остаточных
знаний
--
оцінювання знань
--
оценивание
знаний
--
аграрна освіта
--
аграрное образование
Анотація:
Стаття присвячена питанням якості підготовки фахівців та методам її вимірювання. Робиться висновок, що підготовка фахівців належного рівня - це спільна справа сфери виробництва і освіти.
Дод.точки доступу:
Хоменко, Микола (директор Науково-методичного центру аграрної освіти України; кандидат педагогічних наук)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Завідонова, Наталія
(старший викладач кафедри іноземних мов Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана).
Оцінювання знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання : на прикладі КНЕУ імені Вадима Гетьмана / Н. Завідонова, Л. Червінська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 7
. - С. 52-54. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
кредитно-модульна система
--
кредитно-модульная система
--
університети
--
университеты
--
системи оцінювання знань
--
система оценивания
знаний
--
систма ECTS
--
оцінювання знань
--
оценивание
знаний
--
Болонський процес
--
Болонский процесс
--
кафедра іноземних мов
--
кафедра иностранных языков
Анотація:
Розглянуто досвід роботи викладацького складу кафедри іноземних мов КНЕУ імені Вадима Гетьмана з удосконалення критеріїв оцінювання знань студентів. Проаналізовано переваги та недоліки системи оцінювання, яка використовується в університеті.
Дод.точки доступу:
Червінська, Лариса (старший викладач кафедри іноземних мов факультету маркетингу Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана); Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Матвієнко, П. В.
Болонська система та операційні принципи її адаптації до українського контексту / П. В. Матвієнко> // Вісник Дніпропетровського університету. Філософія. Солціологія. Політологія. - Д., 2007. -
Вип. 15
. - С. 315-322 : табл.
УДК
378
Рубрики:
Высшее образование
Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
высшее образование
--
вища освіта
--
украинский контекст
--
український контекст
--
менталитет студентов
--
менталітет студентів
--
высшая школа
--
вища школа
--
оценивание
знаний
--
оцінювання знань
--
Болонская система
--
Болонська система
Дод.точки доступу:
\про неї\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Холодов, Ю. В.
Квалификационная характеристика бакалавров по направлению "Строительство" на основе компетенций / Ю. В. Холодов> // Промышленное и гражданское стр-во. - 2012. -
№ 8
. - С. 32-34 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378.22
Рубрики:
Высшее образование
Вища освіта
Высшие учебные заведения
Вищі навчальні заклади
Строительство
Будівництво
Россия
Росія
Кл.слова (ненормовані):
высшее образование
--
вища освіта
--
строительство
--
будівництво
--
бакалавры
--
бакалаври
--
оценивание
знаний
--
оцінювання знань
--
аттестация
--
атестація
--
выпускники
--
випускники
--
квалификационные характеристики
--
кваліфікаційні характеристики
--
образовательные стандарты
--
освітні стандарти
Дод.точки доступу:
Астраханский инженерно-строительный институт \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
8.
Таранік-Ткачук, К. В.
(кандидат педагогічних наук; гол. спеціаліст Міністерства освіти та науки, молоді та спорту України).
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у загальноосвітніх навчальних закладах у 2012-2013 навчальному році (Лист МОНмолодьспорт від 01.06.2012 року № 1/9-426) / К. В. Таранік-Ткачук, Шинкарук Н. І.> // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. -
№ 5
. - С. 11-16. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
контроль
знаний
--
контроль знань учнів
--
листи МОН
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методические рекомендации
--
методичні рекомендації
--
оценивание
знаний
--
оценка
знаний
--
оцінювання знань
--
оцінювання навчальних досягнень
--
письма МОНУ
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
У листі МОНмолодьспорт подано методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у 5-11 класах середньої школи.
Дод.точки доступу:
Шинкарук, Н. І.
Знайти схожі
>
9.
Таранік-Ткачук, К. В.
(кандидат педагогічних наук; гол. спеціаліст Міністерства освіти та науки, молоді та спорту України).
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови у загальноосвітніх навчальних закладах у 2012-2012 навчальному році (Лист МОНмолодьспорт від 01.06.2012 року № 1/9-426) / К. В. Таранік-Ткачук, Н. І. Шинкарук, Г. Т. Шелехова> // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. -
№ 5
. - С. 2-10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
контрольні роботи
--
контрольные работы
--
листи МОН
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методические рекомендации
--
методичні рекомендації
--
навчання читанню
--
обучение чтению
--
оценивание
знаний
--
оценка
знаний
--
оцінювання знань
--
оцінювання навчальних досягнень
--
письма МОНУ
--
украинский язык
--
українська мова
--
читання мовчки
--
чтение молча
Анотація:
У листі МОНмолодьспорт подано методичні рекомендації щодо вивчення української мови в середній школі.
Дод.точки доступу:
Шелехова, Г. Т.; Шинкарук, Н. І.
Знайти схожі
>
10.
Желіба, Олександр
(кандидат педагогічних наук; доцент; во зав. кафедри права та методики викладання історико-юридичних дисциплін; м. Ніжин).
Урок історії: питання типології [Текст] / О. Желіба> // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. -
№ 3
. - С. 26-33 : табл. - Библиогр.: с. 26. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.266.3
Рубрики:
Методика викладання Історії
Методика преподавания истории
Кл.слова (ненормовані):
викладання історії
--
преподавание истории
--
структура уроків
--
структура уроков
--
типи уроків
--
типы уроков
--
комбіновані уроки
--
комбинированные уроки
--
етапи уроку
--
этапы урока
--
організаційний момент уроку
--
организационный момент урока
--
оргмомент
--
проверка домашнего задания
--
перевірка домашнього завдання
--
активизация опорных
знаний
учеников
--
активізація опорних знань учнів
--
визначення теми уроку
--
определение темы урока
--
вивчення нового матеріалу
--
изучение нового материала
--
закріплення нового матеріалу
--
закрепление нового материала
--
підведення підсумків уроку
--
подведение итогов урока
--
повідомлення домашнього завдання
--
сообщение домашнего задания
--
подготовка к урокам
--
підготовка до уроків
--
аналіз уроків
--
анализ уроков
--
уроки изучения нового материала
--
вступні уроки
--
вступительные уроки
--
уроки узагальнення
--
уроки обобщения
--
уроки повторення
--
уроки повторения
--
уроки атестації
--
уроки аттестации
--
оцінювання зань
--
оценивание
знаний
Анотація:
Наведено типологію уроків, проаналізовано структуру, особливості використання та специфіку планування та проведення уроків залежно від їх типу.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-17
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)