Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=оценивание знаний<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.


    Кривуля, Г. (завідувач кафедри АПОТ Харківського національного уніеврситету радіоелектроніки; доктор технічних наук; професор).
    Контроль залишкових знань / Г. Кривуля, О. Шкіль, В. Каук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 5. - С. 97-110. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія та методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- болонська система -- залишкові знання -- контроль за знаннями -- тестування -- комп'ютерне тестування -- оцінювання знань -- функції тестування -- складання тестів -- результати тестування -- апробація тестових завдань -- системи комп'ютерного тестування -- высшее образование -- остаточные знания -- тестирование -- компьютерное тестирование -- оценивание знаний -- функции тестирования -- оценивание знаний -- функции тестирования -- составление тестов -- результаты тестирования -- апробация тестовых заданий -- системы компьютерного тестирования
Анотація: У статті розглядаються теоретичні та практичні аспекти застосування технологій комп'ютерного тестування як ефективної форми контролю залишкових знань.


Дод.точки доступу:
Шкіль, О. (керівник тестового центру Харківського національного університету радіоелектроніки; кандидат технічних наук; доцент); Каук, В. (директор Центру технологій дистанційного навчання Харківського національного університету радіоелектроніки; кандидат технічних наук; доцент); Open TEST2, система комп'ютерного тестування \о произв.\; Харківський національний університет радіоелектроніки \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (08.09.2009р. Інв.2844ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Перехейда, Олександр (директор гімназії "Ерудит"; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
    Школа повного дня як інноваційна, відкрита соціально-педагогічна система / О. Перехейда // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 4-19 : додатки. - Библиогр. в конце ст. - Додаток: Положення про організацію роботи гімназії "Ерудит" в режимі повного дня. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
школи повного дня -- навчальна діяльність -- якість освіти -- гімназії -- оцінювання знань -- організація навчальної діяльності -- інноваційні проекти -- інноваційна діяльність навчальних закладів -- управління якістю освіти -- навчально-виховний процес -- самопідготовка учнів -- додаткова освіта учнів -- школа полного дня -- учебная деятельность -- качество образования -- гимназии -- оценивание знаний -- организация учебной работы -- инновационные проекты -- инновационная деятельность учебных заведений -- управление качеством образования -- учебно-воспитательный процесс -- самоподготовка учеников -- дополнительное образование учеников


Дод.точки доступу:
Школа повного дня, інноваційний проект \о произв.\; Здорове дитинство, проект \о произв.\; Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Андрюшина, Олена (старший викладач кафедри практики та методики навчання англійської мови Київського університету імені Бориса Гринченка).
    Освітні інвестиції в контексті національного моніторингу якості загальної освіти (досвід США) / О. Андрюшина // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 3. - С. 62-68. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Організація освіти

   Организация образования

   США
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- качество образования -- якість загальної освіти -- качество общего образования -- інвестиції в освіту -- инвестиции в образование -- досвід країн -- опыт стран -- опыт США -- освітні інвестиції -- образовательные инвестиции -- індекс вартості навчання -- индекс стоимости обучения -- оцінювання знань -- оценивание знаний
Анотація: Окреслено шляхи використання результатів моніторингу якості загальної освіти на національному рівні, визначено поняття освітніх інвестицій та охарактеризовано пріорітетні напрями інвестування в освіту для України.

Перейти к внешнему ресурсу: Освітні інвестиції в контексті національного
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Іщенко, Тетяна (директор Науково-методичного центру аграрної освіти України; кандидат педагогічних наук; професор).
    Особливості та проблеми національної вищої освіти / Т. Іщенко, М. Хоменко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 11. - С. 7-14 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- якість освіти -- качество образования -- освітні послуги -- образовательные услуги -- ринок освітніх послуг -- рынок образовательных услуг -- ринок праці -- рынок труда -- незалежне тестування -- независимое тестирование -- замір залишкових знань -- измерение остаточных знаний -- оцінювання знань -- оценивание знаний -- аграрна освіта -- аграрное образование
Анотація: Стаття присвячена питанням якості підготовки фахівців та методам її вимірювання. Робиться висновок, що підготовка фахівців належного рівня - це спільна справа сфери виробництва і освіти.


Дод.точки доступу:
Хоменко, Микола (директор Науково-методичного центру аграрної освіти України; кандидат педагогічних наук)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Завідонова, Наталія (старший викладач кафедри іноземних мов Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана).
    Оцінювання знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання : на прикладі КНЕУ імені Вадима Гетьмана / Н. Завідонова, Л. Червінська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 52-54. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- кредитно-модульна система -- кредитно-модульная система -- університети -- университеты -- системи оцінювання знань -- система оценивания знаний -- систма ECTS -- оцінювання знань -- оценивание знаний -- Болонський процес -- Болонский процесс -- кафедра іноземних мов -- кафедра иностранных языков
Анотація: Розглянуто досвід роботи викладацького складу кафедри іноземних мов КНЕУ імені Вадима Гетьмана з удосконалення критеріїв оцінювання знань студентів. Проаналізовано переваги та недоліки системи оцінювання, яка використовується в університеті.


Дод.точки доступу:
Червінська, Лариса (старший викладач кафедри іноземних мов факультету маркетингу Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана); Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Матвієнко, П. В.
    Болонська система та операційні принципи її адаптації до українського контексту / П. В. Матвієнко // Вісник Дніпропетровського університету. Філософія. Солціологія. Політологія. - Д., 2007. - Вип. 15. - С. 315-322 : табл.
УДК
Рубрики: Высшее образование
   Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- вища освіта -- украинский контекст -- український контекст -- менталитет студентов -- менталітет студентів -- высшая школа -- вища школа -- оценивание знаний -- оцінювання знань -- Болонская система -- Болонська система


Дод.точки доступу:
\про неї\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Холодов, Ю. В.
    Квалификационная характеристика бакалавров по направлению "Строительство" на основе компетенций / Ю. В. Холодов // Промышленное и гражданское стр-во. - 2012. - № 8. - С. 32-34 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Высшее образование
   Вища освіта

   Высшие учебные заведения

   Вищі навчальні заклади

   Строительство

   Будівництво

   Россия
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- вища освіта -- строительство -- будівництво -- бакалавры -- бакалаври -- оценивание знаний -- оцінювання знань -- аттестация -- атестація -- выпускники -- випускники -- квалификационные характеристики -- кваліфікаційні характеристики -- образовательные стандарты -- освітні стандарти


Дод.точки доступу:
Астраханский инженерно-строительный институт \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Таранік-Ткачук, К. В. (кандидат педагогічних наук; гол. спеціаліст Міністерства освіти та науки, молоді та спорту України).
    Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у загальноосвітніх навчальних закладах у 2012-2013 навчальному році (Лист МОНмолодьспорт від 01.06.2012 року № 1/9-426) / К. В. Таранік-Ткачук, Шинкарук Н. І. // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 5. - С. 11-16. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
контроль знаний -- контроль знань учнів -- листи МОН -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические рекомендации -- методичні рекомендації -- оценивание знаний -- оценка знаний -- оцінювання знань -- оцінювання навчальних досягнень -- письма МОНУ -- украинская литература -- українська література
Анотація: У листі МОНмолодьспорт подано методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у 5-11 класах середньої школи.


Дод.точки доступу:
Шинкарук, Н. І.

Знайти схожі

9.


    Таранік-Ткачук, К. В. (кандидат педагогічних наук; гол. спеціаліст Міністерства освіти та науки, молоді та спорту України).
    Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови у загальноосвітніх навчальних закладах у 2012-2012 навчальному році (Лист МОНмолодьспорт від 01.06.2012 року № 1/9-426) / К. В. Таранік-Ткачук, Н. І. Шинкарук, Г. Т. Шелехова // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 5. - С. 2-10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
контрольні роботи -- контрольные работы -- листи МОН -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методические рекомендации -- методичні рекомендації -- навчання читанню -- обучение чтению -- оценивание знаний -- оценка знаний -- оцінювання знань -- оцінювання навчальних досягнень -- письма МОНУ -- украинский язык -- українська мова -- читання мовчки -- чтение молча
Анотація: У листі МОНмолодьспорт подано методичні рекомендації щодо вивчення української мови в середній школі.


Дод.точки доступу:
Шелехова, Г. Т.; Шинкарук, Н. І.

Знайти схожі

10.


    Желіба, Олександр (кандидат педагогічних наук; доцент; во зав. кафедри права та методики викладання історико-юридичних дисциплін; м. Ніжин).
    Урок історії: питання типології [Текст] / О. Желіба // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 3. - С. 26-33 : табл. - Библиогр.: с. 26. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

Кл.слова (ненормовані):
викладання історії -- преподавание истории -- структура уроків -- структура уроков -- типи уроків -- типы уроков -- комбіновані уроки -- комбинированные уроки -- етапи уроку -- этапы урока -- організаційний момент уроку -- организационный момент урока -- оргмомент -- проверка домашнего задания -- перевірка домашнього завдання -- активизация опорных знаний учеников -- активізація опорних знань учнів -- визначення теми уроку -- определение темы урока -- вивчення нового матеріалу -- изучение нового материала -- закріплення нового матеріалу -- закрепление нового материала -- підведення підсумків уроку -- подведение итогов урока -- повідомлення домашнього завдання -- сообщение домашнего задания -- подготовка к урокам -- підготовка до уроків -- аналіз уроків -- анализ уроков -- уроки изучения нового материала -- вступні уроки -- вступительные уроки -- уроки узагальнення -- уроки обобщения -- уроки повторення -- уроки повторения -- уроки атестації -- уроки аттестации -- оцінювання зань -- оценивание знаний
Анотація: Наведено типологію уроків, проаналізовано структуру, особливості використання та специфіку планування та проведення уроків залежно від їх типу.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)