Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=оцінка знань<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
21
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-21
21-21
>
1.
Полонська, Т.
Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи / Т. Полонська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 99-110. - Бібліографія : С.110 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
качество образования
--
мониторинг качества образования
--
моніторинг якості освіти
--
навчальні досягнення
--
образование Украины
--
освіта України
--
освітній моніторинг
--
оценивание учебных достижений
--
оценка знаний
--
оцінка
знань
--
оцінювання навчальних досягнень
--
педагогический мониторинг
--
пізнавальна діяльність учнів
--
познавательная деятельность учащихся
--
портфолио
--
портфоліо
--
учебные достижения
--
якість освіти
Анотація:
Розглядається портфоліо навчальних досягнень учнів основної школи, зокрема 8-9-х класів, як один із важливих складових моніторингу якості освіти. Основними видами оцінювання навчальних досягнень учнів в українській школі є: поточне, тематичне, семест рове та річне оцінювання й державна підсумкова атестація. На основі аналізу вітчизняної та зарубіжної теорії і практики цього питання визнечені типи портфоліо та його складові, запропоновані різні моделі портфоліо для використування в українській шко лі.
Знайти схожі
>
2.
Шелехова, Галина
(кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки).
Орієнтоване календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 10 класу з української (рідної) мови : перший семестр / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 5
. - С. 48-50. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
календарне планування
--
календарное планирование
--
контроль знаний
--
контроль
знань
учнів
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
оценка знаний
--
оцінка
знань
--
рівень навчальних досягнень
--
украинский язык
--
українська мова
--
уровень учебных достижений
Анотація:
Календарне планування уроків української мови у 10 класі за рівнем навчальних досягнень.
Знайти схожі
>
3.
Сарабун, Зіновія
(учитель-методист Остап'ївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Тернопільської області).
Будова слова : Урок контролю, оцінки й корекції
знань
. 5 клас / Зіновія Сарабун> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 5
. - С. 47-48. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
83.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
будова слова
--
контроль знаний
--
контроль
знань
учнів
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
навчання граматиці
--
обучение грамматике
--
оценка знаний
--
оцінка
знань
--
строение слова
--
украинский язык
--
українська мова
Анотація:
Розробка уроку української мови з вичення будови слова у 5 класі.
Знайти схожі
>
4.
656.2
Д 67
Халін, О. Ю.
Основні принципи формування тестів для оцінювання рівня
знань
працівників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів / О. Ю. Халін> // Збірник наукових праць / Донецький інститут залізничного транспорту УкрДАЗТ. - Донецьк, 2008. -
Вип. 13
. - С. 42-49
УДК
656.2:658.386
Рубрики:
Железнодорожный транспорт
Залізничний транспорт
Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт
--
подготовка кадров
--
оценка знаний
--
опасные грузы
--
залізничний транспорт
--
підготовка кажрів
--
оцінка
знань
--
небезпечні вантажі
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Кофанова, О. В.
Діагностування навчальних досягнень студентів-екологів із дисциплін хімічного спрямування з позицій компетентнісного і модульно-рейтингового підходів / О. В. Кофанова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. -
№ 3
. - С. 11-22. - Література : С.21-22 : 16 назв
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища екологічна освіта
--
вища освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее образование
--
высшее профессиональное образование
--
высшее экологическое образование
--
диагностика обучения
--
диагностика результатов учёбы
--
діагностика навчання
--
компетентністне навчання
--
компетентностное образование
--
компетентностный подход в образовании
--
компетентность студентов
--
контроль знаний
--
контроль знаний студентов
--
контроль і
оцінка
знань
--
контроль учебных достижений
--
кредитно-модульная система обучения
--
методика викладання екології
--
методика викладання хімії
--
методика преподавания химии
--
методика преподавания экологии
--
модульная система обучения
--
модульно-рейтинговая технология
--
модульный контроль
--
оцінка
знань
--
педагогическая диагностика
--
педагогічна діагностика
--
рейтинговая система
--
рейтинговое оценивание
--
рівень навчальних досягнень
--
студенти-екологи
--
студенты-экологи
--
уровень учебных достижений
--
химическая компетентность
--
хімічна компетентність
Анотація:
Автор статті вирішує проблему розроблення і обгрунтування діагностичного базису для оцінювання рівня навчальних досягнень студентів-екологів технічних ВНЗ з метою перевірки сформованості їхніх хімічних компетентностей.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
6.
Асаул, Анатолій Миколайович
(доктор економічних наук; професор).
Интерактивное тестирование и оценка знаний студентов - составная часть компетентностного подхода при подготовке бакалавров / А. Н. Асаул> // Регіональна економіка : науково-практичний журнал. - 2012. -
№ 4
. - С. 176-179 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
^a378
Рубрики:
Вища освіта
Высшее образование
Кл.слова (ненормовані):
интерактивное тестирование
--
інтерактивне тестування
--
оценка знаний
--
оцінка
знань
--
компетенции выпускников
--
компетенції випускників
--
инновационные технологии в образовании
--
інноваційні технології в освіті
Анотація:
Главной целью инновационных технологий в образовании являеться подготовка человека к жизни в постоянно меняющимся мире. С учётом перехрда к глобальному информативному обществу и повсеместного распространения сети Интернет создание системы интерактивного тестирования и оценки знаний обучающихся в глобальной сети является насущной и актуальной задачей. Создание системы интерактивного тестирования и оценки знаний формирует предметную компетенцию студента, что интегративно способствует формированию образовательной компетенции выпускника.
Утримувачі документа:
Библиотека ИНСО ПГАСА
Знайти схожі
>
7.
Ситченко, Анатолій
(доктор педагогічних наук; професор Миколаївського національного університету ім. В.О. Сухомлинського).
Оцінка
- рушійна сила навчального процесу / А. Ситченко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 3
. - С. 19-21. - Література : С.21 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
оценивание достижений учащихся
--
оценивание знаний
--
оценка знаний
--
оцінка
знань
--
оцінювання
знань
--
оцінювання навчальних досягнень
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Пропонується характеристика мети, змісту й форм оцінювання навчальних досягнень школярів.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
8.
Таранік-Ткачук, К. В.
(кандидат педагогічних наук).
Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році / К. В. Таранік-Ткачук> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 7-8
. - С. 2-7. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
контроль знаний
--
контроль
знань
учнів
--
контроль і
оцінка
знань
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методические рекомендации
--
методичні рекомендації
--
оценка знаний
--
оцінка
знань
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Подано методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у 5-11 класах загальноосвітніх шкіл у 2013-2014 навчальному році.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр.лит.в загальноосвітн.школі_2013_7-8\ст.2.pdf
Знайти схожі
>
9.
Таранік-Ткачук, К. В.
(кандидат педагогічних наук).
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році / К. В. Таранік-Ткачук, Г. В. Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 6
. - С. 2-12. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
контрольні роботи
--
контрольные работы
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методические рекомендации
--
методичні рекомендації
--
мовні уміння учнів
--
навчання читанню
--
обучение чтению
--
оценка знаний
--
оцінка
знань
--
речевые умения
--
украинский язык
--
українська мова
--
учебные умения
--
читання мовчки
--
чтение молча
Анотація:
Подано інструктивні та методичні матеріали щодо вивчення української мови в 5-11 класах загальноосвітніх шкіл у 2013-2014 навчальному році.
Дод.точки доступу:
Шелехова, Г. В.
Знайти схожі
>
10.
Таранік-Ткачук, К. В.
(кандидат педагогічних наук).
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році / К. В. Таранік-Ткачук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 6
. - С. 12-19. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
контроль і
оцінка
знань
--
контрольні роботи
--
контрольные работы
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методические рекомендации
--
методичні рекомендації
--
оценка знаний
--
оцінка
знань
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Подано інструктивні та методичні матеріали щодо вивчення української літератури в 5-11 класах загальноосвітніх шкіл у 2013-2014 навчальному році.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-21
21-21
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)