Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=пассажироперевозки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Гудкова, В. П. (кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки підприємств).
    Упорядкування соціально-економічних пріоритетів у системі транспортного обслуговування населення / В. П. Гудкова // Економічний часопис-XXI : науковий журнал. - 2013. - № 3/4. - С. 68-70 : портр. - (Економіка та управління підприємствами). - Бібліогр. наприкінці ст., 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1728-6220
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Управління економікою
   Управление экономикой

   Управління пасажирськими перевезеннями

   Управление пассажирскими перевозками

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
транспорт -- транспортне обслуговування населення -- транспортное обслуживание населения -- пасажироперевезення -- пассажироперевозки -- соціально-економічні потреби населення -- социально-экономические потребности населения -- багатокритеріальні рішення -- многокритериальные решения -- метод аналізу ієрархій -- метод анализа иерархий -- матриці парних порівнянь -- матрицы парных сравнений -- синтез альтернатив
Анотація: Сферу перевезення пасажирів розглянуто в контексті протиріч суспільного розвитку. Проаналізовано матриці парних порівнянь і здійснено уточнення процедури їхньої побудови. У результаті синтезу альтернатив визначено узагальнений сценарій збалансування соціально-економічних потреб.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

2.


    Приймук, О. Р. (кандидат економічних наук; доцент Державного економіко-технологічного університету транспорту; м. Київ; Україна).
    Особливості інтегрованої системи тарифів на послуги у громадському транспорті / О. Р. Приймук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць / Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2013. - № 1. - С. 63-68 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37в7-86
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Австралия
    Великобритания

    Испания

    Финляндия

    Франция

    Швейцария

    Швеция

Кл.слова (ненормовані):
городские транспортные системы -- міські транспортні системи -- единые билеты -- едині квитки -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- интегрированные транспортные тарифы -- інтегровані транспортні тарифи -- интегрированный транспорт -- інтегрований транспорт -- комплексные пассажироперевозки -- комплексні пасажироперевезення -- мегаполисы -- мегаполіси -- общественный городской транспорт -- громадський міський транспорт -- пассажирские перевозки -- пасажирські перевезення -- сервисная интеграция -- сервісна інтеграція -- смарт-карты -- смарт-карти -- тарифные системы -- тарифні системи -- транспортные услуги -- транспортні послуги -- устойчивая мобильность -- стійка мобільність -- функциональный спрос -- функціональний попит
Анотація: Репрезентовано проблеми і важливість інтеграції громадського транспорту на основі впровадження єдиного квитка, аналізується робота міської транспортної системи зарубіжних країн із застосуванням інтегрованих тарифів, розглядається вплив інтегрованих квитків на попит пасажирів на громадський транспорт у мегаполісах.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Вонгліді, Кевін (PhD; директор Дослідницького центру АСЕАН в Таїланді Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд).
    Задоволеність клієнтів як чинник впливу на розробку програм лояльності до авіакомпаній [Текст] : (на прикладі внутрішніх рейсів "Тайських авіаліній") / К. Вонгліді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 1. - С. 105-108. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(5ТАЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
внутренние пассажироперевозки -- внутрішні пасажироперевезення -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- якість повітряних перевезень -- качество воздушных перевозок -- клиенты -- клієнти -- коммуникационные мотивации -- комунакаційні мотивації -- личные качества предоставителя услуг -- особисті якості надавача послуг -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- организационое программирование -- організаційне програмування -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- програми лояльності авіакомпаній -- программы лояльності авиакомпаний -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- предоставляемые услуги -- послуги, що надаються -- своевременность услуг -- своєчасність послуг -- качество сервиса -- якість сервісу -- сервисодатели -- сервісонадавачі -- социологические опросы -- соціологічні опитування
Анотація: Досліджено ключові фактори впливу на якість сервісу, для чого були опитані пасажири різноманітних внутрішніх рейсів «Тайських авіаліній». Результати опитування показали, що головною метою перельоту для пасажирів є «задоволення» (розважальна мета, 75,5% всіх респондентів). Всі запропоновані на початку фактори мають свій вшив на сприйняття якості послуги, однак своєчасність надання послуги отримала найвищий бали, друге та третє місця відповідно отримали особисті якості надавача послуги та задоволеність від самої послуги.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тайские авиалинии, авиакомпания \о ней\

Знайти схожі

4.


    Куосуван, Баворнлук (викладач Міжнародного коледжу Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд).
    Ринкові фактори впливу на регулярний вибір "Тайських авіаліній" пасажирами внутрішніх рейсів [Текст] / Б. Куосуван // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 253-256. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(5ТАЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
внутренние пассажироперевозки -- внутрішні пасажиропаеревезення -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- избирательная регулярность -- клиенты -- клієнти -- коммуникационные мотивации -- комунакаційні мотивації -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- национальные бренды -- національні бренди -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- задоволеність споживача -- удовлетворенность потребителя -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- качество сервиса -- якість сервісу -- социологические опросы -- соціологічні опитуивання
Анотація: Досліджено причини, з яких пасажири, що регулярно користуються авіалініями, зупиняють свій вибір саме на «Тайських авіалініях». Фактори впливу на такий вибір визначено за результатами опитування 400 пасажирів даних авіаліній. Респонденти опитування: приблизно однакова кількість чоловіків та жінок, переважно з бакалаврською освітою, працюють у приватному секторі, щомісячний прибуток — від 25 до 35 тис. бат. Результати опитування допомогли визначити топ-3 причини вибору саме «Тайських авіаліній»: це бренд національного рівня, висока якість послуг та наявність пропозицій за спеціальною ціною.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тайские авиалинии, авиакомпания \о ней\

Знайти схожі

5.


    Клименко, Лідія Василівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності та логістики Уманського національного університету садівництва; м.Умань).
    Стратегічні орієнтири розвитку міжнародних автоперевезень і транзитного потенціалу України [Текст] / Л. В. Клименко, Ю. Л. Зборовська, В. О. Жмуденко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 11. - С. 35-41 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.37(4УКР)г-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта, 2010-2016 гг.

   Економіка транспорту, 2010-2016 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
автомобильные перевозки -- автомобільні перевезення -- автомобільний транспорт -- автомобильный транспорт -- внешнеэкономические грузопотоки -- зовнішньоекономічні вантажопотоки -- глобальная экономическая среда -- глобальне економічне середовище -- государствепнная транспортная политика -- державна транспортна політика -- грузовые перевозки -- вантажні перевезення -- международные перевозки -- міжнародні перевезення -- пассажироперевозки -- пасажироперевезення -- рынок автотранспортных услуг -- ринок автотранспортних послуг -- рыночная конъюнктура -- ринкова кон'юнктура -- стратегические ориентиры -- стратгічні орієнтири -- транзитні перевезення -- транзитные перевозки -- транзитный потенциал -- транзитний потенціал -- управленческие приоритеты -- управлінські пріоритети -- экономическая интеграция -- економічна інтеграція
Анотація: За результатами досліджень обсягів міжнародних автотранспортних послуг України оцінено тенденції розвитку і сучасну кон’юнктуру національного ринку вантажо- та пасажироперевезень, розкрито причини втрати Україною значних обсягів транзиту. Інтерпретовано об’єктно-факторний алгоритм стратегічного розвитку міжнародних автоперевезень та виділено перелік ключових стратегічних орієнтирів державного управління на ринку автомобільних послуг з урахуванням їх ефективної адаптації до глобального економічного середовища.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Зборовська, Юлія Леонідівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту зовніщньоекономічної діяльності та логістики Уманського національного університету садівництва; м.Умань); Жмуденко, Вікторія Олександрівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту організацій Уманського національного університету садівництва; м.Умань)

Знайти схожі

6.


    Ягер, Йохан де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного університету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом)).
    Предпольотні очікування в авіатранспортній галузі Південної Африки [Текст] : підтверджуючий факторний аналіз / Й. де Ягер, М. Тахір // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 370-377 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.37(6ПАРЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Повітряний транспорт

   Южно-Африканская Республика
    Південно-Африканська Республіка

    ЮАР

    ПАР

Кл.слова (ненормовані):
аэропорты -- аеропорти -- воздушный транспорт -- внутренние пассажироперевозки -- внутрішні пасажироперевезення -- дополнительные платные услуги -- додаткові платні послуги -- клиенты -- клієнти -- коммуникационные мотивации -- комунакаційні мотивації -- личные качества -- особисті якості -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- подтверждающий факторный анализ -- підтверджуючий факторний аналіз -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- предоставляемые услуги -- послуги, що надаються -- предполетные ожидания -- передпольотні очікування -- своевременность -- своєчасність -- качество сервиса -- якість сервісу -- сервисодатели -- сервісонадавачі -- социологические опросы -- соціологічні опитування
Анотація: Зроблено спробу визначити очікування пасажирів відносно додаткових видів діяльності, що пропонуються аеропортом у контексті послуги з авіаперевезення в цілому. Вибірка дослідження складалась з пасажирів, опитаних у Південній Африці, акцент було зроблено на їх очікуваннях відносно персональних послуг в аеропорту. Для виділення ключових факторів використано первинний (розвідувальний) факторний аналіз. Виділено дві основні групи факторів – додаткові платні послуги, що не мають відношення до самого польоту, а також додаткові послуги самого аеропорту. Ступінь важливості окремих факторів в межах даних двох груп визначено шляхом підтверджуючого факторного аналізу.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Тахір, Мохаммад (Джан ; аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія)

Знайти схожі

7.


    Вонгліді, Кевін (PhD; директор Дослідницького центру АСЕАН в Таїланді Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд).
    Задоволеність клієнтів авіакомпаній [Текст] : порівняння бюджетних та традиційних авіакомпаній / К. Вонгліді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 1. - С. 218-222. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.37(5ТАЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Повітряний транспорт

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
бюджетные авиалинии -- бюджетні авіалінії -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- внутренние пассажироперевозки -- внутрішні пасажиропаеревезення -- клиенты авиакомпаний -- клієнти авиакомпаний -- коммуникационные мотивации -- комунакаційні мотивації -- личные качества персонала авиакомпаний -- особисті якості персоналу авіакомпаній -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- международные пассажиры -- міжнародні пасажири -- организационое программирование -- організаційне програмування -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- качество сервиса -- якість сервісу -- сервисодатели -- сервісонадавачі -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика
Анотація: Досліджено задоволеність клієнтів авіалініями Таїланду, проведено порівняння між клієнтами бюджетних та традиційних авіакомпаній. Усього опитано 100 пасажирів 4 бюджетних та 100 пасажирів стандартних авіаліній. Порівняння проведене за 10 факторами (сферами), а саме: місце розташування, ціна, канал придбання квитка, обслуговування під час польоту, безпека, реєстрація на рейс, просування, бренд, пунктуальність роботи та імідж. Результати аналізу опитування показали, що для клієнтів бюджетних авіаліній трьома найголовнішими факторами вибору авіакомпанії є ціна, канал купівлі квитка та місце розташування терміналу. Для клієнтів же традиційних авіакомпаній трьома головними факторами вибору стали бренд, просування та обслуговування під час перельоту.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Тайские авиалинии, авиакомпания \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)