Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогика здоровья<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Оржеховська, В. М.
    Методологічні засади діяльності освітнього закладу, спрямованої на здоров'я / В. М. Оржеховська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 5-17. - Бібліографія : С.16-17 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
валеологическое воспитание -- валеология -- валеологічне виховання -- валеологія -- виховання -- виховання підлітків -- виховання студентів -- виховання учнів -- вища освіта -- воспитание -- воспитание подростков -- воспитание студентов -- воспитание учеников -- высшее образование -- діяльність, спрямована на здоров'я -- збереження здоров'я -- здоровий спосіб життя -- здоровый образ жизни -- методология образования -- методологія освіти -- педагогика здоровья -- педагогическая терминология -- педагогіка здоров'я -- педагогічна термінологія -- принципи виховання -- приципы воспитания -- сохранение здоровья -- технологии сохранения здоровья -- технології збереження здоров'я
Анотація: В статті надано теоретичний аналіз термінологічного апарату педагогіки здоров'я. Показано, що широке вживання понять, похідних від "збереження" ("технології збереження здоров'я", "навчально-виховний процес збереження здоров'я" тощо), обмежує завдання й можливості освіти за збереження, зміцнення й формування здоров'я дітей, підлітків та молоді, а утворення понять похідних від "зміцнення" й "формування", недоцільне. Пропонується використовувати термін "діяльність, спрямована на здоров'я". Під такою д іяльністю розуміється сукупність планомірних освітніх дій та заходів, зосереджених на збереженні, зміцненні й формуванні здоров'я дітей, підлітків та молоді завдяки сприянню формуванню ціннісного ставлення до власного здоров' я та здоров'я інших, форм уванню позитивної мотивації на здоровий спосіб життя й створення відповідного навчально-виховного середовища.


Знайти схожі

2.


    Кривошеєва, Галина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки Донецького національного універсітету ).
    Ліцей - здоров'язберігальний навчальний заклад / Г. Кривошеєва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 79-80. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
культура здоров'я -- особистість ліцеїста -- саморозвиток ліцеїста -- педагогіка здоров'я -- здоровий спосіб життя -- культура здоровья -- личность лицеиста -- саморазвитие лицеиста -- педагогика здоровья -- здоровый образ жизни
Анотація: Педагогіка здоров'я є невід'ємною складовою змісту навчальних дисциплін ліцею при Донецькому національному університеті.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Омельченко, Світлана (доктор педагогічних наук; професор; в.о. ректора Донбаського державного педагогічного університету).
    Здоров'язбережувальна педагогіка: сучасні тенденції та перспективи розвитку / С. Омельченко, Л. Каліберда // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
здоров'я дітей -- здоров'язбережувальна педагогіка -- молодші школярі -- педагогіка здоров'я -- здоров'язбережувальні технології -- культура здоров'я -- виховання культури здоров'я -- навчально-виховний процес -- здоровий спосіб життя -- формування здорового способу життя -- досвід шкіл -- педагогічна спадщина -- видатні педагоги -- здоровье детей -- здоровьесберегательная педагогика -- младшие школьники -- педагогика здоровья -- здоровьесберегательные технологии -- культура здоровья -- воспитание культуры здоровья -- учебно-воспитательный процесс -- здоровый образ жизни -- формирование здорового способа жизни -- опыт школ -- педагогическое наследие -- выдающиеся педагоги
Анотація: Окреслено оновні тенденції розвитку здоров'язбережувальної педагогіки. Запропоновано досвід реалізації у Райгородоцькій ЗОШ І-ІІІ ступенів проектів, спрямованих на зміцнення здоров'я учнів. Зокрема розглянуто проект "Туристичний похід як здоров'язберігальна основа фізичного виховання учнів", розроблений учителем фізкультури, викладено його мету, завдання та зміст.


Дод.точки доступу:
Каліберда, Любов (директор Райгородоцької ЗОШ І-ІІІ ступенів Слов'янського району); Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\; Туристичний похід як здоров'язберігальна основа фізичного виховання учнів, проект \о произв.\; Райгородоцька ЗОШ І-ІІІ ступенів \о нем\

Знайти схожі

4.


    Єжова, Ольга (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри фізичної реабілітації та спортивної медицини).
    До питання трактування понять педагогіки здоров'я / О. Єжова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 1/2. - С. 23-26. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
здоровий спосіб життя -- здоровый способ жизни -- здоровий стиль життя -- здоровый стиль жизни -- здоров'язбережувальні технології -- здоровьесберегающие технологии -- здоров'язбережувальна компетентність -- здоровьесберегающая компетентность -- педагогіка здоров'я -- педагогика здоровья -- педагогічний процес -- педагогический процесс -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- трактування понять -- трактование понятий
Анотація: Розглянуто питання трактування основних понять педагогіки здоров'я. Наголошено на тому, що метою і результатом професійної педагочної діяльності мають бути збереження, зміцнення, формування і відновлення здоров'я учасників навчально-виховного процесу. Обгрунтовано доцільність поняття "здоровий стиль життя". Оновлено трактування загальновживаних понять "здоров'язбережувальні технології" та "здоров'язбережувальна компетентність".


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)