Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=педагогика здоровья<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Оржеховська, В. М.
Методологічні засади діяльності освітнього закладу, спрямованої на здоров'я / В. М. Оржеховська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 5-17. - Бібліографія : С.16-17 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование.
Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
валеологическое воспитание
--
валеология
--
валеологічне виховання
--
валеологія
--
виховання
--
виховання підлітків
--
виховання студентів
--
виховання учнів
--
вища освіта
--
воспитание
--
воспитание подростков
--
воспитание студентов
--
воспитание учеников
--
высшее образование
--
діяльність, спрямована на здоров'я
--
збереження здоров'я
--
здоровий спосіб життя
--
здоровый образ жизни
--
методология образования
--
методологія освіти
--
педагогика
здоровья
--
педагогическая терминология
--
педагогіка здоров'я
--
педагогічна термінологія
--
принципи виховання
--
приципы воспитания
--
сохранение
здоровья
--
технологии сохранения
здоровья
--
технології збереження здоров'я
Анотація:
В статті надано теоретичний аналіз термінологічного апарату педагогіки здоров'я. Показано, що широке вживання понять, похідних від "збереження" ("технології збереження здоров'я", "навчально-виховний процес збереження здоров'я" тощо), обмежує завдання й можливості освіти за збереження, зміцнення й формування здоров'я дітей, підлітків та молоді, а утворення понять похідних від "зміцнення" й "формування", недоцільне. Пропонується використовувати термін "діяльність, спрямована на здоров'я". Під такою д іяльністю розуміється сукупність планомірних освітніх дій та заходів, зосереджених на збереженні, зміцненні й формуванні здоров'я дітей, підлітків та молоді завдяки сприянню формуванню ціннісного ставлення до власного здоров' я та здоров'я інших, форм уванню позитивної мотивації на здоровий спосіб життя й створення відповідного навчально-виховного середовища.
Знайти схожі
>
2.
Кривошеєва, Галина
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки Донецького національного універсітету ).
Ліцей - здоров'язберігальний навчальний заклад / Г. Кривошеєва> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 4/5
. - С. 79-80. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Теорія і методика виховання
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
культура здоров'я
--
особистість ліцеїста
--
саморозвиток ліцеїста
--
педагогіка здоров'я
--
здоровий спосіб життя
--
культура
здоровья
--
личность лицеиста
--
саморазвитие лицеиста
--
педагогика
здоровья
--
здоровый образ жизни
Анотація:
Педагогіка здоров'я є невід'ємною складовою змісту навчальних дисциплін ліцею при Донецькому національному університеті.
Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Омельченко, Світлана
(доктор педагогічних наук; професор; в.о. ректора Донбаського державного педагогічного університету).
Здоров'язбережувальна педагогіка: сучасні тенденції та перспективи розвитку / С. Омельченко, Л. Каліберда> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 7
. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование.
Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
здоров'я дітей
--
здоров'язбережувальна педагогіка
--
молодші школярі
--
педагогіка здоров'я
--
здоров'язбережувальні технології
--
культура здоров'я
--
виховання культури здоров'я
--
навчально-виховний процес
--
здоровий спосіб життя
--
формування здорового способу життя
--
досвід шкіл
--
педагогічна спадщина
--
видатні педагоги
--
здоровье детей
--
здоровьесберегательная
педагогика
--
младшие школьники
--
педагогика
здоровья
--
здоровьесберегательные технологии
--
культура
здоровья
--
воспитание культуры
здоровья
--
учебно-воспитательный процесс
--
здоровый образ жизни
--
формирование здорового способа жизни
--
опыт школ
--
педагогическое наследие
--
выдающиеся педагоги
Анотація:
Окреслено оновні тенденції розвитку здоров'язбережувальної педагогіки. Запропоновано досвід реалізації у Райгородоцькій ЗОШ І-ІІІ ступенів проектів, спрямованих на зміцнення здоров'я учнів. Зокрема розглянуто проект "Туристичний похід як здоров'язберігальна основа фізичного виховання учнів", розроблений учителем фізкультури, викладено його мету, завдання та зміст.
Дод.точки доступу:
Каліберда, Любов (директор Райгородоцької ЗОШ І-ІІІ ступенів Слов'янського району); Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\; Туристичний похід як здоров'язберігальна основа фізичного виховання учнів, проект \о произв.\; Райгородоцька ЗОШ І-ІІІ ступенів \о нем\
Знайти схожі
>
4.
Єжова, Ольга
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри фізичної реабілітації та спортивної медицини).
До питання трактування понять педагогіки здоров'я / О. Єжова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. -
№ 1/2
. - С. 23-26. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальна педагогіка
Образование.
Педагогика
Общая
педагогика
Кл.слова (ненормовані):
здоровий спосіб життя
--
здоровый способ жизни
--
здоровий стиль життя
--
здоровый стиль жизни
--
здоров'язбережувальні технології
--
здоровьесберегающие технологии
--
здоров'язбережувальна компетентність
--
здоровьесберегающая компетентность
--
педагогіка здоров'я
--
педагогика
здоровья
--
педагогічний процес
--
педагогический процесс
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
трактування понять
--
трактование понятий
Анотація:
Розглянуто питання трактування основних понять педагогіки здоров'я. Наголошено на тому, що метою і результатом професійної педагочної діяльності мають бути збереження, зміцнення, формування і відновлення здоров'я учасників навчально-виховного процесу. Обгрунтовано доцільність поняття "здоровий стиль життя". Оновлено трактування загальновживаних понять "здоров'язбережувальні технології" та "здоров'язбережувальна компетентність".
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)